Πίλτσμπουρι

Πρόκειται για τα μικροσκοπικά προκατασκευασμένα ζυμωτά με το πατατοκέφαλο κεφάλι. (ΠΡΟΣΟΧΗ όμως δεν είναι)! Έχουν μέσο όρο ζωής λίγους μήνες αλλά το χαίρονται. Οι παραδόσεις τους θεωρούν ως τα μόνα όντα που όταν μπαίνουν στο ψυγείο δεν κρυώνουν, αλλά μεγαλώνουν.

Ο Ελοτ (κατι σαν την ΕΠΟ) τους έχει δώσει την άδεια να κυκλοφορούν και χωρίς καπελάκι στους χώρους της μετάλλαξής τους μιας και δεν θα τους πέσει τρίχα αφού είναι όλα εκ γενετής καραφλά. Τα ίδια όμως λόγο των ρατσιστικών σχόλιων από τα αλλά και για να χτυπήσουν γκόμενες επέλεξαν να φορούν μαύρο σκουφάκι καθ’ όλη την μέρα. Επειδή όμως συνέχιζαν να είναι άσχημα ζήτησαν την στυλιστική παρέμβαση του Μπιλλ Κοστ-ετσου (αλλός o Bill Cost) τον οποίο γνώρισαν μέσω της Μπούλας (19τής εγγονής του Πιτς ΙΙ) η οποία εργάζονταν ως μοντέλο του. O Μπιλλ τους πρόσθεσε το άσπρο παπιών και τους είπε να αλλάξουν το χρώμα του σκούφου σε άσπρο για να μην φαίνονται ότι δεν έχουν μαυρίσει. Για τα πρακτικά η Μπούλα σύντομα απολύθηκε, καθώς έκανε τατού (ου).

[επεξεργασία] Χρήσιμες πληροφορίες

Δεν θα τα συναντήσετε ποτέ στις κυλιόμενες σκάλες καθώς εδώ και δεκαετίες αποτελεί φόβο και τρόμο για την ύπαρξη τους λόγω ενός σημαντικού ατυχές συμβάντος. Την Τρίτη 24 Απριλίου και ώρα κάπου απογευματάκι (είχε Πάνια στο Άλτερ ακόμη) με αίθριο καιρό, ο ΜπαρπαΠιτς ο ΙΙος καθώς κινούταν προς το όρος Σοκολάτα έπεσε από το λιφτ λόγω αδιευκρίνιστων αιτιών και βρέθηκε στον διάδρομο κοπής ζύμης για σοκολατοπιτάκια πριν την ώρα του με αποτέλεσμα να ακρωτηριαστεί το αριστερό του χέρι. Αμέσως επέμβει ο Φιξ παρέχοντας τις πρώτες βοήθειες στο χέρι έτσι ώστε να συγκολληθεί και να επιζήσει ολόκληρος όμως για τον Μπούρι ήταν ήδη αργά.

Για λόγους θλίψης και συμπόνιας προς το άτυχο Πιτς η μέρα χαρακτηρίστηκε ως καφέ και το εργοστάσιο κήρυξε Ημέρα ψυγείου για όλα τα ζυμωμένα (4 ημερών και βάλε). Η Κραφτ όμως ύστερα από ελέγχους διαπίστωσε ότι το χέρι χρησιμοποιήθηκε στην παραγωγή είχε υπολείμματα τσιμπουριών και έτσι αποφάσισε την λήξη της συνεργασίας τους με την Οικογένεια Πιτς προς αποφυγή διατροφικού σκανδάλου με τον Ελοτ. Υστέρα από αυτό η γνωστή και περίφημη ως τότε οικογένεια δεχόταν για δεκαετίες διεθνή εξευτελισμό με αποκορύφωμα το παρα-τσούκλι «Πιτσιμπούρια». Την θέση τους στο διεθνή ζυμο σετ πήρε η θεία Πίτσα η Ιταλιάνα η οποία μέχρι τότε δούλευε στο μεγαλοεργοστάσιο των Κραφτ ως βοηθός του Μπομπκατ και του Λιφτ. Κατά πολλούς η προαγωγή της σε πρώτο πράγμα θεωρήθηκε ύποπτη. Πολλοί την συνδέουν με το γεγονός του άτυχου χειρισμού του Λιφτ, αλλά και για την ζύμωση του αδικοχαμένου Πιτσ-χεριού. Φημολογείται επίσης σχέση ερωτικού περιεχομένου με τον Ρόκυ (οικογένειας Ρόκφελερ αργότερα Ροκφόρ επειδή δεν μπορούσαν να το προφέρουν οι Γερμανοί) ο οποίος αποτελούσε ανώτατο στοιχείο στην λίστα παραγωγής των Κραφτ και ικανό να πει ένα καλό λόγο στα αφεντικά. Η υπόθεση μπήκε στα αρχεία ίδια με αυτά της 11/9.

[επεξεργασία] Μετακραφτική πορεία

Τις δεκαετίες του '20 παρατηρήθηκε έντονο μεταναστευτικό κύμα των Πιλτσμπουριών πια στις μεσογειακές χώρες. Φημολογείται ότι μόνο την δεκαετία του '70 μετοίκισαν στον ελλαδικό χώρο περισσότερες από 4 γενιές τους. Στην προσπάθεια τους να αποφύγουν τον εξευτελισμό από τους καλοφαγάδες έλληνες άλλαξαν την ονομασία τους σε Μήτσος Μπούρης με αποτέλεσμα να γίνουν πιο εύκολα αποδεκτοί από το ελληνικό στομάχι.

Κατάφεραν να γίνουν ιδιαίτερα γνωστοί, δυστυχώς όμως ήρθαν σε έντονη δικαστική διαμάχη λόγω της πρώην συνωνυμίας τους με τον Πίτσο ΗΛΕΚΤΙΚΑ Α.Ε. Το ποτήρι ξεχείλισε ιδιαίτερα με την εμφάνιση του μοντέλου φούρνου «Πιτσός Pop Πυρολιζε» το οποίο φάνηκε στους Μπούρης ρατσιστικό αλλά και απειλητικό για το είδος τους καθώς αποτελούσε τον πρώτο φούρνο με εξαναγκαστική εκτόξευση της τσοκολάτας λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Ύστερα από δίκη που κέρδισαν με τον Αλ’ Κουγία κατάφεραν να πετύχουν την αλλαγή της ονομασίας του μοντέλου σε «Πιτσός Φου».

Κάπου 4 χρόνια μετά, επειδή δεν συνεννοούταν με το ΙΚΑ και κανένας δεν τους κόλλαγε ένσημα εξαθλιωμένα και από την κοινωνική καταπίεση και τον ρατσισμό (οι Αλβανοί δεν είχαν έρθει ακόμη) αποφάσισαν να φύγουν από την Ελλάδα.

[επεξεργασία] Σήμερα

Σήμερα το 90% του πληθυσμού τους βρίσκεται στην Γαλλική Χώρα. Το υπόλοιπο 10% σε κάποιο ψυγείο. Ευτυχώς για την γνωστή άλλοτε οικογένεια έμαθαν αμέσως γαλλικά βοηθούμενα από την βλάχικη προφορά που απέκτησαν από την διαμονή τους στην Ελλάδα και κατάφεραν να αποτελούν πρωτεύον στοιχείο στο πρωινό μπουφέ πολλών ξενοδοχείων αλλά και των πετίτ μπιστρό ως τα γνωστά κρου-α-σαν. Έχοντας καταφέρει να εξεγαλλιστούν αλλά και να γίνουν σήμα κατατεθέν της χώρας το όνομά τους αλλά και η θλιβερή ιστορία παραμένουν πια αδιάφορα για εμάς.