Πέπη Τσεσμελή

“Άλλο Ντοστογιέφσκυ και άλλο Μις Ραξέφσκι!”

- Κολασμένος Παπαροκάς

“Άλλο Τουπαμάρος κι άλλο το μουνί της Μάρως!”

- ανώνυμος Ουρουγουανός αντάρτης, για τους Τουπαμάρος..

[επεξεργασία] Σύντομο Βιογραφικό Σημειωματάριο

Πού, πώς, πότε και γιατί γεννήθηκε, παραμένει άλυτο μυστήριο.

[επεξεργασία] Σπουδαί-ες Σπουδαί

Το σπηκάρει το παρλε βου φρανσέ η τσατσά Πέπη διότι αποφύτησε από την Γαλλικήν Ακαδημίαν. Σπούδασε επίσης στο Αττικό Ωδείο μέχρι το επίπεδο Ανωτέρας. Λένε πως τα πλήκτρα αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν ομαδικώς, αλλά για καλή τους τύχη, σταμάτησε τα μαθήματα λόγω ανωτέρων δυνάμεων του σκότους. Σολφέζ και φούγκα-μούγκα, τα παίζει στα δάχτυλα. Μέχρι και την Γαλλική Ακαδημία αναστάτωσε με τα σεμινάρια υποκριτικής που ντε και σώνει και καλά ήθελε να κάνει.

Πολλά μα πάρα πολλά σεμινάρια τηλεπαρουσίασης σε σχολή δημοσιογραφίας. Τώρα κατάλαβα γιατί ο Πορδοσάλτε είναι έτσι όπως είναι.
Στην σχολή μαγειρικής Chef d' oeuvre ειδικεύτηκε στα τυριά. Chefάγαν τα κυκλώματα ρε Πεπάρα.

[επεξεργασία] Εργασιακή εμπειρία

Έπλενε με Skip στα super ντούπερ markets, πουλούσε λαϊκά λαχεία στην Πατησίων και για ένα τέρμινο δούλεψε στον κυρ Δήμο Αθηναίων με υποκείμενο την αποφυγή απορριμάτων. Λόγω του πόστου της, στο τσακ γλύτωσε από το να καταλήξει στην χωματερή Άνω κάτω Λιόσα, κατέληξε όμως στην Φυλής.

Την χειροπρακτική της εξάσκηση την έκανε στο χοτέλ Sofitel (αυτό καλέ που πήγαινε ο Γκομενίκ Στρος Καν και έτρεχε με το πουλί στο χέρι).

Στα τέλι-τέλι της δεκαετίας του '90 η καριέρα της απογειώθηκε χάρη στην συμμετοχή της στην εκπομπή “Αυτό φορώ και τίποτις άλλο”. Πρόεδρος ήσανε ο παγκοσμίου φήμης δικηγόρος ονόματι Πέτρος Λεωτσάκος γνωστός από τη δράση του στην “σπείρα των πλειστηριασμών”. Είμαι αθώος κύριε Πρόεδρε, τον άκουσαν να λέει στον εαυτό του. Από την εκπομπή αυτή πέρασαν τρανταχτά ονόματα της show μπιζζζζ και όχι μόνο. Ονόματα κάτσε καλά:

  • Σπύρος Ρέβης: μουνατζάρει την Τσούλα Αλεξανδράτου, γνωστή από την πολυβραβευμένη ταινία “η Τσούλα και οι 4956 μαύροι, την Μαριάννα Τούβλη, επίσης ηθοποιά-MARIANNA NTOUVLI"SEX IN THE CITY OF ATHENS"DVD Ντουβλή-Γκαβλί-και η οποία δηλώνει ότι δεν θα πήγαινε ποτέ με μαύρους και με σκύλους, με όλα τα υπόλοιπα ναι, γιατί όχι;
  • Άντζελα Γιάννου: Κρητικός πρωτοπαλίκαρος που έκανε κάτι μικροεπεμβάσεις και την καψουρεύτηκε ο “γεια σου κυρ εισαγγελέα με την Τζένη την ωραία”. Πρωταγωνίστησε σε πολλές ταινίες: “Και η πρώτη δασκάλα” όπου έπαιζε τον δάσκαλο και “Μανωλιός ο μπήχτης”ως ατίθαση κρητικοπούλα στον διπλό ρόλο του Μανωλιού και του μπήχτη.
  • Μίστερ μπούτια-κυτταρίτιδα: στέφθηκε μάλιστα και μις Αυτόφωρο.
  • Εθνικός πουστάρ: κατά κόσμον Ανδρέας Ευαγγελόπουλος, ζωντανός εκτελεστής τραγουδιών, βιασθείσα (τρις) από τον κατά συρροήν βιαστή Εθνικών σταρ.

[επεξεργασία] Άλλαι εκπομπέ

  1. Youσουroom σόου, φυσικά στο Νέο τσάνελ
  2. Στον καναπέ με την Πέπη, φυσικά στο Νέο τσάνελ
  3. Ποιος να' ναι τέτοια ώρα (δεν ξέρω, δες από το θυροτηλέφωνο), φυσικά στο Νέο τσάνελ
  4. Ώρα για μαμ, φυσικά στο Ωμέγα Θεσσαλονίκης (μέχρι το γάμα έφτασε η εκπομπή λόγω της τεράστιας ακροαματικότητας. Το μόνο που ανέβαινε ήταν η τεστοστερόνη των ανδρών και ουχί τα νούμερα)

[επεξεργασία] Την ατυχία μου μέσα!

Το 2003 συλλήφθηκε συλλήβδην σε μπορντέλο της Φυλής άνευ ποιητικής αδείας κι έγινε τσι πουτάνας το κάγκελο. Το λαβωμένο σεχ σίμπολ κατάφερε να βγει νικήτρια και να σταθεί στα πόδια της-μέχρι τώρα ήταν ή ξαπλωμένη ή στα 4-συνεχίζοντας τις τηλεοπτικές της περσονιές.

Έσκισαν την Πέπη Τσεσμελή! 2 κουκουλοφόροι εισβάλλουν σε έκθεση φωτογραφίας με χασαπομάχαιρα και μη βρίσκοντας την Πέπη για να την σκίσουν, επιτέθηκαν με μανία στη φωτογραφία που την απεικόνιζε ως οσία και την καταξέσκισαν. Η οσία Πέπη δήλωσε πως έδωσε σφαλιάρα στο κατεστημένο και στην θρησκευτική ηγεσία.

[επεξεργασία] Μουσική σκηνή

Σκανδαλίζομαι

ερεθίζομαι

Πολυσύνθετο ταλέντο η Πεπάρα, δεν επαναπαύεται αλλά αντιθέτως εισβάλλει σε μουσικές σκηνές με 2 κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ά τραγούδια και με φοβερούς στίχους γεμάτους νόημα.

  • Σκανδαλίζομαι

Και σκανδαλίζομαι, μονάχη αγγίζομαι
μένω γυμνή με μια γραβάτα κι ερεθίζομαι

Αγγίζω τα πινέλα σου, η έμπνευση με πιάνει
αν έπιανε το χέρι μου, τι θάξερε να κάνει

  • Μπότες

Αν θέλεις ν' ανοίξουνε της καρδούλας μου οι πόρτες,
βγάλε όλα τα ρούχα σου εκτός από τις μπότες. (ντόινγκ)