Πέγκυ Ζήνα

“Ποιος είσαι εσύ που μιλάς έτσι για την Ζήνα ρε ρεμάλι? Μαάρι να άγγιζες έστω και για ίγο την επιτυχία της. Μια χαρα είναι μήπως εσύ έχεις κόμπλεξ? ”

- Ο μάνατζερ της Πέγκης Ζίνας για τον συγγραφέα αυτού το άρθρου

Ένα από τα γνωστότερα χιτ που έχει τραγουδήσει η Δέσποινα Βανδή αναφέρεται σε μια από τις μεγαλύτερες φωνές του ελληνικού πενταγώνου, στην οποία και είναι αφιερωμένη η κατχώρηση ταύτη. Το συγκεκριμένο χιτ, λόγω μεγάλης ταχύτητας σε Μπητς Περ Σέκοντ, συναντάται συχνά ως...

OUSTZINA.jpg

Πέγκυ και ο Ποδόσφαιρο.

Γεννήθηκε πολύ παλιά στη Θεσσαλονίκη. Είναι μακρινή ξαδέρφη της "γαμαω και δέρνω" Ζήνας αλλα με πολύ πιο ήπια φονικά ένστικτα. Οι όποιες φονικές τάσεις της οφείλονται στην άσχημη παιδική της ηλικία. Λέγεται οτι ο πατέρας της την πήγαινε κά8ε καλοκαίρι διακοπές στην Μύκονο και η τσατίλα της απ'την απόριψη που έτρωγε απ'τους άντρες εκεί(λόγω των διαφορετικών προτιμήσεών τους) την έκαναν να αναπτύξει την ιδιαίτερη ικανότητα να σκοτώνει με τη φωνή της κάτι το οποίο σε συνδυασμό με τον μισανδρισμό της ήταν θανάσιμο για κάθε αρσενικό. Παρ'ολα αυτα λέγεται οτι κατάφερε να συνεβρεθεί σεξουαλικά με άνδρα σε γνωστό φραπεδάδικο του Πύργου και οτι κάπως έτσι μετριάστηκε το μίσος της για το αντίθετο φύλο.

[επεξεργασία] Τα αργότερα χρόνια

Οι φωνητικές ικανότητες της Πέγκυς δεν πέρασαν απαρατήρητες στο μουσικό στερέωμα των Ελ και γρήγορα έγινε βασικό μέλος του Star system τους. Απο τότε που έγινε φίρμα η Πέγκυ Ζήνα κατάφερε να κρατηθεί στην κορυφή βγάζοντας διάφορα άσματα και σκοτώνωντας πολύ κόσμο που τ'άκουγε και εξαιτίας της φωνής της αλλα κυρίως λόγω των στίχων της. Μάλιστα πρόσφατα ανακάλυψε τις ρίζες της, αφού απεδείχθει τρίτη ξαρδέρφη της Στρουμφίτας. Πράγμα πασιφανές λόγω φωνής.

[επεξεργασία] Σήμερα

Σήμερα η Πέγκυ έχει καταφέρει να ξεπεράσει τελείως τον μισανδρισμό που τόσο τη βασάνισε. Μάλιστα παντρεύτηκε κάποιον και ο γάμος της ήταν πρώτο θέμα στο Star για 9 1/2 βδομάδες περίπου. Εξακολουθεί πάντως να βγάζει τραγούδια που ωθούν στο θάνατο νεαρούς καψούρηδες που βρίσκονται στα σκαλοπάτια μέσα σε αδειανά μπουκάλια (αν δεν μπερδέψαμε τους καψουροτροβαδούρους). Η Πέγκυ, όταν δεν πηγαίνει για σολάριουμ και ντεκαπάζ , επισκέπτεται διάφορες επαρχιακές πόλεις για να θαυμάσει από κοντά ο απλός λαουτζίκος το απαράμιλλο γκάρισμά της. Μάλιστα, δεν ξεχνά να εκφράσει στο μικρόφωνο(ς) την αγάπη της το κοινό που έδωσε τα όμορφα ευρουδάκια του για να ακούσει τη στρουμφίσια φωνή της.

[επεξεργασία] Τρόποι που σκοτώνουν τα τραγούδια της

-Ωθούν σε κατάποση φυτοφαρμάκου.
-Ωθούν σε σκίσιμο φλεβών.
-Ωθούν σε κλασσική αυτοκτονία με τη χρήση όπλου.
-Ωθούν σε εσκεμμένο πνιγμό.
-Ωθούν σε drug overdose..
-Επίσης πρόσφατες έρευνες απέδειξαν ότι η εκτεταμένη έκθεση σε μουσική παραγόμενη από την εν λόγω τραγουδίστρια οδηγεί ανθρώπους σε ακραίες πράξεις όπως δολοφονίες με τιρμπουσόν, μπουκάλια ή ακομα και παγοθήκες.
- Ωθούν τα τύμπανα των ώτων σε blastbeat αιμορραγία.
-ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ..

[επεξεργασία] Σχετικά

Κατά τα άλλα, η Πέγκυ Ζήνα είναι μια καλή τραγουδίστρια με πεταχτό ποπό. Σύνθημα των φανατικών της είναι: "Ήρθαμε στην Πέγκυ που είναι φοβερή, στα ***ιδια μας την γράφουμε την Δέσποινα Βανδή".

Έγινε γνωστή λόγω του ότι κατάφερε να αγγίξει τον κόσμο, χρησιμοποιώντας στα τραγούδια της απλές καθημερινές καταστάσεις, τις οποίες όλοι ζούμε και συχνά υποφέρουμε για αυτές, αλλά μέχρι να τραγουδήσει για αυτές η εκπληκτική αοιδός (αρχικά "αιδοιός", η λέξη αλλάχθηκε μετά από λογοκρισία του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συντηρητισμού), απλώς τις προσπερνούσαμε. Τρανταχτό παράδειγμα το τραγούδι "Ματώνω", που αναφέρεται στη γυναικεία περίοδο.

Ακόμη πρέπει να αναφέρουμε ότι από έγκυρο περιοδικό μάθαμε οτι όταν η Δέσποινα Βανδή, ήταν 17 χρονώ κοπελία την γλυκοκοίταζε ο χρήστης Καρ*βελας, αν και μετά βρήκε τον δρόμο του προς τον σκύλο του.