Πάρις Χίλτον

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ! Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι

ακατάλληλο για άτομα κάτω των 18. Επίσης, είναι Μ.Α.Γ.Δ.Α.

(Μη Ασφαλές Για Δουλειά, Ανόητοι!).

Σ' αυτό το άρθρο θα βρείτε, μεταξύ άλλων, άσχημη γλώσσα, πρόστυχα αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και λοιπές αηδίες. Αν είστε μικρούλης και έχετε ευαίσθητη καρδιά, ή αν σας πιάσει ο προϊστάμενός σας ενώ το διαβάζετε, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη.
Το άρθρο αυτό έχει καλλωπιστεί για την ασφάλειά σας. Εξακολουθεί όμως να είναι ακατάλληλο!

Dog.jpg

Η Χίλτον σχεδόν σε όλο της το μεγαλείο (δεν χωράει όλο σε μια εικόνα)

“Δεν έτρωγα τη γλώσσα μου καλύτερα...”

- Άντι Γουόρχολ

Η Πάρις Χίλτον γεννήθηκε πριν 66 αιώνες στην μακρινή χώρα της Αμερικής. Ο ακριβέστατος τόπος γέννησης είναι άγνωστος. Γεννημένη από μητέρα τρολ, και πατέρα τον Μίκυ Μάους, απέκτησε κατάξανθα μαλλιά που αερίζονται στο καλοκαιρινό αεράκι. Της αρέσουν οι βόλτες στην παραλία, τα ταξίδια στην Χώρα της Τουαλέτας και στο Παρίσι για ψώνια, τα μπάνια στους χείμαρρους της Αφρικής (φορώντας μόνο το άρωμά της) και το Τριπλούν.

Η Πάρις Χίλτον είναι, σύμφωνα με τον διάσημο βαρεμαρολόγο Κέβιν Σμιθ, η απόδειξη πως ο εξίσου διάσημος καλλιτέχνης Άντι "Πατσαβουροκέφαλος" Γουόρχολ είχε δίκιο: στο μέλλον, ο καθένας θα γίνεται διάσημος για 15 λεπτά. Έτσι και η Πάρις, κόρη του Hilton, απέδειξε αυτή τη δήλωση με το να γυρίσει μια πορνοταινία σε night-vision.

Παρ' όλη την... πρασινάδα του βίντεο, η δεσποινίς έγινε διάσημη, καθώς όλοι παραληρούσαν για τις επιδόσεις της στο σεξ, χωρίς κανείς να νοιάζεται με ποιον το έκανε (φήμες λένε πως επρόκειτο για ένα λούτρινο αρκουδάκι).

Επίσης, ας δώσουμε κρέντιτ στο γκρίκτιουμπ που έχει μέσα ένα βιντεάκι 15 δευτερολέπτων με τα μεμέ της Πάρις. Τι προσόντα! Και μάλλον το αρκουδάκι έπαιρνε βίντεο!

[επεξεργασία] Άλλες διάσημες σελέβριτες