Πάολα - Η αληθινή ιστορία

ΠΡΟΣΟΧΗ: Λοιπόν επειδή πολλά έχουν ειπωθεί τελευταία γι' αυτήν την γυναίκα(?), αισθάνομαι χρέος, ως ενεργός πολίτης που είμαι, να γράψω την αλήθεια. Αν περιμένετε κανένα καφροάρθρο (αν και πού να βρεθούν τέτοια στην Φρικηπαίδεια) να φύγετε, να πάτε αλλού. Αυτό το άρθρο είναι μια συγκινητική, ανθρώπινη(?) ιστορία και της αξίζει ο ανάλογος σεβασμός.

[επεξεργασία] Η γέννηση

Ήταν μια κρύα νύχτα του χειμώνα. Ο Πόγκο και η Πέρντυ έπλεαν σε πελάγη ευτυχίας, καθώς σύντομα θα γεννιόταν το πρώτο τους παιδί. Ωστόσο η μοίρα ήταν αδίστακτη: Όταν ο κτηνίατρος ξεγέννησε την Πέρντυ, είδε ότι το βρέφος είχε πάθει μια τεράστια μετάλλαξη. Εξαιτίας της θα μπορούσε να στέκεται στα 2 πόδια, θα είχε ανθρώπινη μορφή και κάποιες φορές θα μιλούσε περίπου σαν άνθρωπος. Με πόνο ψυχής ο Πόγκο και η Πέρντυ αναγκάστηκαν να αποχωριστούν το μονάκριβό τους (τότε δεν είχαν κάνει ακόμα τα άλλα) αφού ήξεραν ότι στον κόσμο των σκύλων δεν θα ζούσε ποτέ μια φυσιολογική ζωή. Στο γράμμα που έγραψαν με τα πέλματά τους, το οποίο άφησαν μαζί με το μωρό τους έξω από ένα κτηνιατρείο, ζητούσαν μόνο ένα πράγμα: Το όνομα του μωρού να αρχίζει από Π, όπως και τα δικά τους.

[επεξεργασία] Τα πρώτα χρόνια

Την επόμενη μέρα ο κάτοχος του κτηνιατρείου βρήκε το κουτάβι στην άσφαλτο, ετοιμάθανατο από το κρύο, πεινασμένο και αβοήθητο. Αφού το πήρε μέσα στα ζεστά, το τάισε, το έπλυνε και το έβαλε σε μια γωνίτσα να κοιμηθεί, έκατσε και διάβασε το γράμμα που κρατούσε τόση ώρα το κουταβάκι στο στόμα του. Όταν το τέλειωσε μετά από 1 ώρα (γιατί δυστυχώς μόνο το Δημοτικό είχε προλάβει να τελειώσει κι αυτό με παρακάλια και λαδώματα) είχε πάρει την απόφασή του. Ονόμασε το κουταβάκι Πάολα και το πήρε σπίτι του, μαζί με την γυναίκα και τα 5 παιδιά του. Τι ευτυχισμένα χρόνια που ήταν αυτά με την Πάολα! Πήγαινε στο πάρκο 3 φορές την ημέρα, της πετούσαν ξυλαράκια και διάφορα τέτοια αντικείμενα κι εκείνη έτρεχε να τα πιάσει, έτρωγε γατούλες από τα σουβλάκια που παρήγγελναν στο σπίτι και τα καλοκαίρια ήταν όλη την ημέρα στην εξοχή και στον καθαρό αέρα!

Όμως δυστυχώς τίποτα καλό δεν κρατάει για πάντα! Μια μέρα, 8 χρόνια (και 4 μήνες, 13 ημέρες, 4 ώρες, 2 λεπτά και 56,5 δευτερόλεπτα) αργότερα ο καλός κτηνίατρος εντελώς ανεξήγητα μετά από ένα ελαφρύ πρωινό, 3 οικογενειακές πίτσες, 7 σουβλάκια με απ' όλα, 12 χάμπουργκερ Μακ Δόναλντς και 5 οικογενειακές συσκευασίες παγωτό, έπαθε έμφραγμα και τον πήρε κοντά του ο Θεός. Τότε η χήρα με τα 5 ορφανά, η οποία ποτέ δεν είχε πολυσυμπαθήσει την Πάολα, βρήκε την ευκαιρία να πετάξει το δύσμοιρο πλάσμα στον δρόμο. Αφού η Πάολα έκλαψε πολύ για την χαμένη ευτυχία, προσπάθησε να βρει κάποια άλλη οικογένεια να την υιοθετήσει. Όμως επειδή δεν έμοιαζε και πολύ με σκυλί καμιά άλλη οικογένεια δεν δέχτηκε. Εκείνη την στιγμή η Πάολα συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να αναζητήσει την τύχη της όχι ως σκύλος, αλλά ως άνθρωπος. Όπως τριγυρνούσε λοιπόν και σκεφτόταν(?!) πώς θα ζήσει από δω και πέρα βρήκε ένα μέρος, στο οποίο υπήρχαν άλλα άτομα σαν κι αυτήν. Με το που μπήκε μέσα της είπαν κρίμα, όλες οι θέσεις είχαν καλυφθεί και δεν υπήρχε δουλειά για εκείνη. Στη συνέχεια, πέρασε μια περίοδο σκυλίσιας ζωής, κατά την οποία έτρωγε ό,τι της έδιναν οι περαστικοί, ενώ 3-4 φορές κινδύνεψε να την πιάσει και ο μπόγιας. Παρ' όλ' αυτά είχε μαζέψει πολύ χρήσιμες πληροφορίες, αφού είχε εντοπίσει πολλά άλλα μέρη, που υπήρχαν άτομα σαν κι αυτήν. Έτσι, αφού πλύθηκε σ' ένα ποτάμι κι έβαλε ένα φόρεμα που είχε βρει στην λαϊκή, πήγε και ζήτησε δουλειά. Στο τρίτο ξενυχτάδικο μαγαζί τα κατάφερε: της είπαν ότι την άλλη βδομάδα ξεκινάει στο πρόγραμμα.

Αυτή ήταν η αρχή της καινούριας ζωής της Πάολας.

[επεξεργασία] Τα δεύτερα χρόνια (και όχι Τα χρόνια ως δεύτερη)

Στην καινούρια της καριέρα η Πάολα γνώρισε τρελή επιτυχία. Πλήθη έρχονταν να την απολαύσουν και να την τιμήσουν. Έτσι, σύντομα αυτή επέλεγε πού θα δουλέψει, είχε πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, τον δικό της κτηνίατρο και πληρωνόταν πολύ καλά. Σύντομα γνώρισε τον πρώτο της έρωτα, τον Αζόρ. Πέρασαν μια θυελλώδη σχέση, αλλά τελικά χώρισαν, γιατί η Πάολα αρνήθηκε να ξαναπερπατάει για πάντα στα τέσσερα. Μετά από πολλούς δεσμούς, βρήκε τον άντρα της ζωής της. Σήμερα έχει και ένα κουταβάκι, την Παολίνα.

Ενώ η Πάολα κατακτούσε την νύχτα, ο Πόγκο και η Πέρντυ δεν κάθονταν με σταυρωμένα τα πόδια. Μετανιωμένοι για το πώς φέρθηκαν στο παιδί τους, κίνησαν την γη για να το βρουν. Πάνω που ήταν έτοιμοι να κινήσουν και τον ουρανό, η Πέρντυ γέννησε 101 κουταβάκια. Απορροφημένοι στην προσπάθεια να τα προστατέψουν από μια σατανική γυναίκα, την Κρουέλα ντε Βιλ, παράτησαν τις έρευνες για την ανεύρεση της Πάολας. Την Πάολα την ξαναείδαν μέσα από την τηλεόραση. Μάλιστα, της πρότειναν να έρθει με την οικογένειά της να ζήσει μαζί τους. Εξάλλου, το αφεντικό τους, ο Ρότζερ, έχει βγάλει πολλά λεφτά από την περιπέτεια με την Κρουέλα. Όμως η Πάολα αρνήθηκε ευγενικά, αφού πάντα προτιμά να στέκεται στα δικά της πόδια (στα 2 ή στα 4, ανάλογα με την περίσταση και την διάθεση). Σήμερα προσπαθούν να αποκαταστήσουν τις σχέσεις τους, αλλά τα τραύματα θέλουν πολύ καιρό και προσπάθεια για να επουλωθούν - ακόμα και με τους καλύτερους κτηνιάτρους...

[επεξεργασία] Καλλιτεχνική δράση

Αν και η Πάολα έχει τόσο πλούσια δισκογραφία, που δεν μπορεί να αναλυθεί πλήρως σε ένα τέτοιο άρθρο, παρά μόνο σε έναν ολόκληρο τόμο, μερικά από τα καλύτερα τραγούδια της είναι:

Γαβ

Γαβ,γαβ

Γαβ,γαβ,γαβ

Γαβ,γαβ,γαβ,γαβ

Γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ,γαβ

[επεξεργασία] Σημείωση του συγγραφέα

Ντροπή σε όσους θάβουν την Πάολα και μπράβο της που δεν μπλέκει σε σκυλοκαβγάδες για να υπερασπιστεί τον εαυτό της. Ελπίζω αυτό το άρθρο να αφυπνίσει όσους κοροϊδεύουν την καλύτερη φίλη εμάς των ανθρώπων. Και να θυμάστε:

Ολα αυτα που λεω ειναι μαλακιες απλα το κανω για να δειξω ποσο μαλακας ειμαι και γιατι δεν εχω τσιπα και επιπεδο..Γαβ.Γαβ