Πάνος Κουτρουμπούσης

Ο Πάνος Κουτρουμπούσης γεννήθηκε ως απλός Πότης Κουτρουβαλιώτης στα 1938 και μισό περίπου αλλά δεν είναι και σίγουρο. Η αγάπη του για το ποτό και το τραγούδι τον έκανε να αλλάξει το όνομά του και να γίνει τραγουδιστής. Ήταν δε τόσο μαλάκας που αντί να φτιάξει ένα ψευδώνυμο της προκοπής διάλεξε αυτή την αηδία.

Η πρώτη του επαφή με το αντικείμενο ήταν όταν τραγουδούσε στο μπάνιο με το τηλεφωνάκι για μικρόφωνο. Αργότερα δούλεψε σαν έκτακτος σερβιτόρος στις χασαποταβέρνες των Τρικάλων, όταν γινόντουσαν εκεί πανηγύρια. Ο βουκολικός μύθος λέει πως μια μέρα έριξε καθαρτικό στη σπαλομπριζόλα του Μήτσου Γλειφίτζουρα γνωστού τραγουδιστή της επαρχίας, για να του φάει τη θέση. Του την έφαγε και τραγούδησε μπροστά στο εκστασιασμένο πλήθος τον ειδυλλιακό ύμνο "Κάφρις και Σκυλολόη". Έκτοτε η καριέρα του απογειώθηκε στο διηνεκές, παρέα με τα σκουπίδια -δορυφόρους της Αμερικής και της Ρωσίας που δε σέβονται ούτε το διάστημα, για αυτό θα τους φάει η μαύρη τρύπα.

Ο Πάνος Κουτρουμπούσης είναι παντρεμένος με τη Μαργαρίνη Βουτυρά κι έχει έξι παιδιά, ένα σκύλο, μια αγελάδα και πέντε πρόβατα για τις δύσκολες μέρες.
Σας ευχαριστεί που τον αγαπάτε όλα αυτά τα χρόνια, και πάρτε και κανένα σι - ντι τσιφούτηδες γιατί πρέπει να πάω τα παιδιά στο Jumbo.