Πάνος Καμμένος

Ο Πάνος Καμμένος είναι ένας από τους ισχυρότερους πολιτικούς στρατάρχες του Ελλαδιστάν, με επιρροή σε κάθε πτυχή της χώρας. Είναι αρχηγός των ΑΝ.ΕΛ (Ανεγκέφαλων Ελλήνων πρώην Ψευτοπατριωτών), τον λένε και αρχηγό των Αεροψεκασμένων από τις πολλές μπούρδες και σαχλαμάρες που λέει συνέχεια σε καθημερινή βάση.

[επεξεργασία] Βίος και Πολιτεία

CG9eCzsWgAA9UUr

Θεατρική παράσταση του Πάνου Καμμένου σε έναν απο τους πολλούς ρόλους ψευτοπατριώτη

Ο Πάνος Καμμένος ξεκίνησε την καριέρα του ως φτωχός βιοπαλαιστής, έχοντας όμως ένα μεγάλο όνειρο. Έφυγε λοιπόν από τη βιλλάρα του στην Ικαρία αποφασισμένος να ξαναδώσει στο έθνος την παλαιά του αίγλη, καθώς και να επαφέρει τα σύνορα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Η είσοδος του στην πολιτική σκηνή της χώρας γέμισε με πρωτοσέλιδα τις εφημεριδες. Την είσοδο του στη ΝΔ ακολούθησε μια εντυπωσιακή έξοδος λίγο αργότερα, μην αντέχοντας άλλο τους συβαρίτες πολιτικούς με φράτζες και μαλθακότητες. Διαμέσου της γαματοσύνης που τον διακατέχει, σάρωσε στις εκλογές παίρνοντας ψήφους από σχεδόν το 100% του γυναικείου πληθυσμού. Έτσι έγινε ο μπιγκ μποςς του Ελλαδιστάν. Ύστερα, κατάφερε να αποκαλύψει οργανωμένο σχέδιο από ισλαμικές εξτρεμιστικές ομάδες, οι οποίες στέλνουν με το κιλό πρόσφυγες, προκειμενου να αλλιώσουν τον ελληνο-ορθόδοξο πολιτισμό μας!!! Σύμφωνα με έρευνες, στέλνονται κατά μέσο όρο 300 κιλά πρόσφυγες την ημέρα!! Ο Πάνος αποδεικνύοντας την πλεκτάνη κέρδισε πανελλήνια φήμη και σεβασμό. Ύστερα πολέμησε ευθέως τα μεγάλα συμφεροντα, παιρνοντας δραστικά μέτρα κατά των καθημερινών αεροψεκασμών οι οποίοι είχαν κάνει το πανελλήνιο άβουλα ζόμπι της νέας τάξης πραγμάτων. Χάρη στον ήρωα, οι Ελ είχαν πια ξυπνήσει απο τόν λήθαργο. Συνειδητοποιώντας την πλεκτάνη, ακολούθησαν τον στρατάρχη σε κάθε του πράξη. Ο δρόμος ήταν πια στρωμμένος με ροδοπέταλα για την επέλαση των υποστηρικτών του, των καμμένων.

[επεξεργασία] Προσωπική ζωή

Psek-thumb-large

Ο Πάνος Καμμένος σε τέστ αεροψεκασμού

Από το 2012 φαίνεται ότι διατηρεί δεσμό με τον μικρό Αλέξη, ένα 10χρονο παιδάκι το οποίο φαίνεται οτι υπεραγαπα. Του παίρνει παιχνίδια,τον πηγαίνει στο νοσοκομείο όταν δεν είναι καλά και γενικά φαίνεται να απολαμβάνουν χρόνο μαζί,σχεδιάζοντας το μεγαλεπήβολο σχέδιο της κατάκτησης της Κωνσταντινούπολης. Ο μικρός αριστερόχειρας Αλέξης έδειξε απο την αρχή μεγάλο ενθουσιασμό για τον θετό του μπαμπά που του αγόραζε καθημερινά παιχνίδια και τον έγραψε σε πλούσιο κολλέγιο. Οι μεγάλες αδυναμίες του μικρού Αλέξη όταν γράφτηκε στο κολλέγιο ήταν οι αντιγραφές στα διαγωνίσματα, οι κοπάνες και οι καταλήψεις. Σε ένα διαγώνισμα η δασκάλα τον έπιασε να αντιγράφει, ο Αλέξης πανικόβλητος σηκώθηκε και άρχισε να τρέχει κλαίγοντας τότε σκόνταψε και έπεσε κάτω σπάζοντας ολόκληρο το αριστερό χέρι. Ο θετός μπαμπάς Πάνος τα τελευταία χρόνια στις εντατικές του προσπάθειες να χάσει κιλά ως υπέρβαρος είχε αποκτήσει πολλές ιατρικές γνώσεις. Έδεσε με νάρθηκα το αριστερό χέρι του μικρού Αλέξη, τον έμαθε αμέσως να γράφει κανονικά με το δεξί απο τότε ο Αλέξης χρησιμοποιεί μονάχα το δεξί χέρι όταν γράφει.

Ακόμη,ο Πανος βρίσκεται σε δίαιτα,η οποία φαίνεται να αποτυγχάνει ελαφρώς τα τελευταία 20 χρονια.

[επεξεργασία] Προφητείες

Φαίνεται πως ο Πανος είναι όντως ο σωτήρας αυτου του έθνους,σύμφωνα με έγκυρες προφητειες του πατηρ Παστιτσιου,στις οποίες ρίχνει για πρώτη φορά φως ερευνα της φρικηπαιδειας.Σύμφωνα με αυτές ο Πάνος θα καταφέρει να συμμετέχει σε όλες τις κυβερνησεις των επομένων 40 χρόνων(ακόμη και αν συνεργαστεί με το διάολο)και θα πολεμήσει Τροικανούς,Τζιχαντιστές,Εβραίους και Μπαόκια.Ύστερα,γεμάτοι χαρα οι πολιτες θα ζητοκραυγάζουν Ποιος το κάνει το καμοςςς,ενώ ο Πάνος με δάκρυα στα μάτια θα κάνει stage diving με backflip στο αφηνιασμένο πλήθος.Όλες αυτές οι έγκυρες προφητειες απο τη φρικη μονο για σας,20$ το βιβλιαράκι(τηλ 6978103989)

[επεξεργασία] Καταγωγή

Άγνωστο το γιατί,φαίνεται ομως πως απο το 2012 και ύστερα ο Καμμένος κατέχει καθαρόαιμη κρητική ρίζα