Πάμφιλα Μυτιλήνης

Τα Πάμφιλα είναι χώρα ενταγμένη από το 1912 στην Ελλάδα και βρίσκεται βόρεια της Μυτιλήνης στο νησί της Λέσβου.

[επεξεργασία] Ιστορία

[επεξεργασία] 20.000 - 9.600 π.Χ

Aυτή τη περίοδο οι Παμφλιώτες κατείχαν εξαιρετική τεχνολογία και προηγμένα όπλα. Λέγεται ότι στην μεγάλη μάχη Ατλάντων και Ελλήνων πήραν το μέρος των Κινέζων οι οποίοι τους πουλούσαν πολύ φθηνά κάλτσες και σλιπάκια. Έτσι οι Παμφλιώτες είχαν δημιουργήσει εμπορικές σχέσεις με τη Κίνα και εξήγαγαν μαστίχα Χίου κλεμμένη, ελαιόλαδο και ζαρζαβατικά. Όσο ο πόλεμος Ελλήνων - Ατλάντων φούντωνε τόσο πιο πολλά χρήματα έβαζαν στα ταμεία τους οι Παμφλιώτες ώσπου αποφάσισαν τελικά να ξεκινήσουν την εμπορία όπλων.

Μεγάλη ζήτηση είχε το Παμφλιώτικο νερό το οποίο χρησιμοποιούσαν για να φτιάξουν όπλα μαζικής καταστροφής. Λέγεται ότι η βόμβα από νερό Παμφίλων μπορούσε να τρελάνει στρατιώτες σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων. Όλο και περισσότεροι σύγχρονοι επιστήμονες και ιστορικοί (βλ. Δημοσθένης Λιακόπουλος) συντάσσονται με την άποψη ότι στα Πάμφιλα το 9.600 π.Χ περίπου, έγινε ατύχημα στο εργοστάσιο παραγωγής όπλων μαζικής καταστροφής με αποτέλεσμα την βύθιση της Ατλαντίδας, τον διαμελισμό του Αιγαίου και το τέλος του μέχρι τότε γνωστού κόσμου.

[επεξεργασία] 3.000 π.Χ - 400 μ.Χ

Ο κόσμος αρχίζει σιγά σιγά να συνέρχεται όμως όλη η τεχνολογία έχει χαθεί. Στη Μεσοποταμία όπου είχαν ξεμείνει Παμφλιώτες οι οποίοι είχαν πάει διακοπές τον καιρό που έγινε η μεγάλη καταστροφή άρχισαν να οργανώνουν τις πρώτες πόλεις...
Στα Πάμφιλα το νερό έχει αναζωογονητικές ιδιότητες και οι Παμφλιώτες αρχίζουν να συνέρχονται και να στέκονται στα πόδια τους σε αντίθεση με άλλους που πήγαιναν ακόμα στα τέσσερα (βλ. Όταν οι άλλοι τρώγαν βελανίδια, εκδόσεις Λιακόπουλος)

Spoiler.jpg
Spoiler.jpg
Προειδοποίηση για σπόιλερς, αεροτομές, ζάντες αλουμινίου.
Με τα σπόιλερς το άρθρο γίνεται πιο αεροδυναμικό και πιο καγκουρεμένο. Ακόμα μπορεί να σας γλιτώσει από την ανάγνωση ενός βιβλίου ή την παρακολούθηση μιας ταινίας αφού θα γνωρίζετε το δήθεν αναπάντεχο τέλος.
Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη.

[επεξεργασία] Πόλεμος της Τροίας

Η Ωραία Ελένη ήταν Παμφλιώτισσα και μάλιστα από τις άσχημες σε σχέση με τις άλλες, παρόλα αυτά στην υπόλοιπη Ελλάδα έχοντας δει μόνο αυτή από τα Πάμφιλα την θεωρούσαν την πιο ωραία στην Ελλάδα .
Οι παρενέργειες του νερού έκαναν και εδώ το θαύμα τους. Η Ωραία Ελένη μόλις το ήπιε τα' χε χαμένα δεν ήξερε ποιον γουστάρει. Αφού είχε αλλάξει 15 - 20 άνδρες αποφάσισε πως ο Πάρης της Τροίας ήταν ο έρωτας της ζωής της και παράτησε τον Μενέλαο. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Αυτά που δεν ξέρετε όμως είναι τα εξής:

  1. Ο Αχιλλέας είχε εκπαιδευτεί στα Πάμφιλα . Έπαιζε και ποδόσφαιρο στον Ερμή Παμφίλων επιτελικός μέσος αλλά τον κορόιδεψαν στα συμβόλαια και πήγε στην ΑΕΚ μέχρι να αρχίσει ο πόλεμος. Λέγεται ότι έκλεισε την καριέρα του σε Περσική ομάδα του Ουζμπεκιστάν με παχυλό συμβόλαιο αλλά πολλοί ιστορικοί αμφισβητούν κάτι τέτοιο αφού ως γνωστόν ο Αχιλλέας ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
  2. Η ιδέα για το Δούρειο Ίππο ήρθε στον Οδυσσέα μετά από κατανάλωση εμφιαλωμένου νερού Παμφίλων.
  3. Ο Τσακ Νόρις βοήθησε σημαντικά στην νίκη των Ελλήνων.
  4. Ο Τσακ Νόρις ήταν από τα Πάμφιλα.
  5. Ο Μάκης ήταν από τα Πάμφιλα.
  6. Ο Τσακ Νόρις και ο Μάκης ήταν αδέλφια.

[επεξεργασία] Περσικοί πόλεμοι

Οι Παμφλιώτες βοήθησαν σημαντικά στο πόλεμο των Ελλήνων. Κάθε φορά που οι Πέρσες ξεκίναγαν για πόλεμο τους προμήθευαν νερό Παναγιούδας αντί νερό Παμφίλων ενώ έστελναν στην Σπάρτη το αυθεντικό νερό σε κουτάκια αλουμινίου των 330 ml με γεύση πορτοκάλι εμπλουτισμένο με μεθυλτριενολόνη (Μ3) ουσία που την προμήθευε ο έμπορος Σου Λι από την Κίνα.

[επεξεργασία] Πελοποννησιακός πόλεμος και ανακάλυψη της Αμερικής

Σε αυτή τη περίοδο οι Παμφλιώτες προτίμησαν να μην εμπλακούν στον πόλεμο των Ελλήνων. Λέγεται ότι έκαναν διακοπές στην Αμερική την οποία είχαν ανακαλύψει το 380 π.Χ.
Κατά τα άλλα... ποδόσφαιρο, γκόμενες, Football manager, Facebook, msn, κυριαρχούσαν στη ζωή του μέσου Παμφλιώτη αυτής της περιόδου.

[επεξεργασία] Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία

Ο μύθος του Γαλατικού χωριού έχει ιστορική βάση στα Πάμφιλα όπου το νερό έκανε ανίκητους τους Παφλιώτες με αποτέλεσμα οι Ρωμαίοι να μη μπορούν να το κατακτήσουν. Έτσι οι Παμφλιώτες συνέχισαν κανονικά τις ζωές τους.

Τα σπόιλερς τελειώνουν εδώ. Δεν έχουμε να σας χαλάσουμε κάτι άλλο.
Τώρα μπορείτε να σβήσετε τον υπολογιστή σας με ασφάλεια.

[επεξεργασία] Σύγχρονη εποχή (1912 - 2017)

Σήμερα τα Πάμφιλα αποκαλούνται υποτιμητικά Χωριό της Μυτιλήνης και είναι μέρος της σύγχρονης Ελλάδας όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά το 1922. Όμως οι Παμφλιώτες είναι σε έναν συνεχή αγώνα κατά του δημάρχου Μυτιλήνης για την αυτονόμηση των Παμφίλων και την εδραίωση της χώρας αυτής στη διεθνή κοινότητα. Πρωτεύουσα των Παμφίλων είναι τα Πάμφιλα ενώ εθνικός ύμνος λέγεται ότι θα γίνει ο ύμνος του Ποδοσφαιρικού συλλόγου των Παμφίλων ΕΡΜΗ με μικρές όμως παραλλαγές.

[επεξεργασία] Μεγάλη Ιδέα - Διεκδικούμε

Πρώτος στόχος του αγώνα είναι η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ των Παμφίλων και η είσοδος της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η μεγαλύτερη σύγκρουση υπάρχει για το θέμα της αξιοποίησης του νερού.

Ο Αριστερός. Λαϊκός. Απελευθερωτικός. Αγώνας (Α.Λ.Α.Αααααα) υποστηρίζει την κρατική αξιοποίηση των πόρων για το συμφέρον του λαού με γνώμονα τις λαϊκές ανάγκες. Αντίθετα ο Εθνικός. Απελευθερωτικός. Στρατός (ΕΑΣ) θεωρεί ότι η ιδιωτικοποίηση των πηγών αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα ώστε να επιτύχουμε τα μέγιστα σε θέματα παραγωγικότητας, ανταγωνιστικότητας και κέρδους το οποίο όπως πιστεύει θα έχει ως τελικό αποδέκτη την κοινωνία.

Τέλος το Απελευθερωτικό. Λαϊκό. Κίνημα. (Α.Λ.Κ.) δηλώνει αμέτοχο στη σύγκρουση και θεωρεί ότι οποιαδήποτε αξιοποίηση του νερού θα δημιουργήσει περιβαλλοντικά προβλήματα και θα οδηγήσει τη Τρελοκατσαρίδα (σπάνιο είδος κατσαρίδας που ζει κοντά στις πηγές) σε εξαφάνιση. Θεωρεί ότι η ανάπτυξη του τουρισμού και οι ήπιες μορφές ενέργειας είναι το μέλλον της χώρας.

Οι πολιτικές δυνάμεις της σύγχρονης Ελλάδας έχουν ήδη δώσει τις πηγές στον Εφραίμ ο οποίος τις έχει ανταλλάξει με νεόδμητα ακίνητα (φιλέτα) στη περιοχή της Παναγιούδας και του Αφαλώνα (με θέα στα Πάμφιλα).