Θόδωρας Πάγκαλος

Ανακατεύθυνση από Πάγκαλος
- Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν για τον Πάγκαλο
  • “Αυτόν πρέπει να τον βαράω μέχρι να αδυνατίσει.”
- Ο Τσακ Νόρις για τον Πάγκαλο
  • “Η κοιλιά του Πάγκαλου είναι το μεγαλύτερο νεκροταφείο ζώων όλης της γης.”
- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Πάγκαλο
  • “Παμφάγο θηλαστικό, καταβροχθίζει τα πάντα, δεν θα τον δείτε ποτέ όρθιο με 8 γράμματα. Ποιος να ναι, ποιος να ναι;”
- Έλληνας κροίσος για τον Πάγκαλο
  • “Βοήθεια, βοήθεια, καλοί μου άνθρωποι σώστε με, θα με φάει ζωντανό!”
- Ο Γκοτζίλα για τον Πάγκαλο
  • “Μαζί τα φάγαμε”
- Πάγκαλος για οτιδήποτε τρώγεται όταν τον κατηγόρησαν ότι τρώει τα πάντα και δεν αφήνει τίποτα για τους υπόλοιπους
- Πάγκαλος για τις εκλογές του '09

Pagkalos

Ο Πάνκαυλος σε παρατεταμένη κοιλιακή σίτιση. Ανέφερε χαρακτηρηστικά στον camera-gay: "μωρό μου είμαι σε σίτιση και σε περιμένω"

Ο Θόδωρας "Μπάγκαλοου" Πάγκαυλος-Παν-καλός είναι ένα εξωγήινο ον που δημιουργήθηκε όταν ένας κομήτης Χάλεϋ στούκαρε πάνω σε ένα Νεφελίμ επί ιουράσιας εποχής. Επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι το ον αυτό είναι υπεύθυνο για όλες τις σεισμικές δονήσεις, ηφαιστειακές εκρήξεις και πυρηνικές καταστροφές τα τελευταία εξήντα χρόνια, γι' αυτό και του έχουν απαγορέψει να περπατάει και γενικά να κινείται. Αυτός είναι ο λόγος που ο Πάγκαλος είναι πάντα καθήμενος. Αλλά και σε αυτή τη στάση έχει προκαλέσει προβλήματα στον πυρήνα της γης λόγω του βάρους του, γι' αυτό έχουν εφευρεθεί οι αντιπαγκαλικές καρέκλες (βλέπε παρακάτω). Του έχει γίνει επίσης και φραγή κώλου, γιατί τα κλανοκύματα που εκπέμπει το αχανές πεδίο του πρωκτού του είναι ικανά να προκαλέσουν ζημιές στη λειτουργία του σύμπαντος. Ο Πάγκαλος είναι επίσης γνωστός παγκοσμίως για την παγκάλεια κοιλιά του, αφού υποστηρίζεται ότι είναι το τελευταίο δείγμα από την εποχή των δεινοσαύρων.

[επεξεργασία] Γέννηση

Pagalosnofood

"Δεν έχει κοκορέτσι! Μου έρχεται εγκεφαλικό"

Το φαινόμενο Πάγκαλος εμφανίστηκε για πρώτη φορά κάπου στην Καραϊβική επί ιουράσιας εποχής. Λόγω του βάρους του, η στάθμη του νερού υποχώρησε (κι έτσι δημιουργήθηκε το τρίγωνο των Βερμούδων). Τι προκάλεσε τη γέννηση του φαινομένου "Πάγκαλος" ήταν άγνωστο, μέχρι που διεθνείς επιστημονικοί κύκλοι απέδειξαν ότι η εμφάνισή του οφείλεται στη σύγκρουση ενός κομήτη που κατευθυνόταν από το Σείριο στο Νότιο πόλο μέσω της Κοίλης γης, με ένα Νεφελίμ που έτυχε να περνάει από εκεί.
Pagalito

"Λυπάμαι κύριε αλλά έγκυρες πηγές αναφέρουν έλλειψη γουρουνόπουλου σε πολλά εστιατόρια"

[επεξεργασία] Η κοιλιά

Pagkalos koilia

Aν έβγαζα όλα αυτά που έχω εδώ μέσα, θα είχαμε ξοφλήσει

Η παγκάλεια κοιλιά φαίνεται να δημιουργήθηκε όταν ο κομήτης (που είχε τρακάρει με το Νεφελίμ) έπεσε πάνω σε ένα κομμάτι του Σινικού τείχους*, το οποίο ξεκόλλησε και αποτέλεσε την κοιλιά του Πάγκαλου. Άλλες πηγές
PAGAL2

"Νοστιμούλι φαίνεσαι"

λένε ότι δεν ήταν ένα κομμάτι από το Σινικό τείχος, αλλά υποστηρίζουν ότι ενώ ο κομήτης (που έσερνε το Νεφελίμ) προχωρούσε έχοντας περάσει τη Μέση γη, συγκρούστηκε με έναν παγετώνα της Γροιλλανδίας, συνολικού βάρους 1 δισεκατομμύριο τόνων, και από αυτή την πρόσκρουση δημιουργήθηκε η κοιλιά του Πάγκαλου. Tο βάρος της κοιλιάς μαζί με τα ζώα που θάφτηκαν εκεί μέσα, υπολογίζεται να ζυγίζει 30.000.000.000.000.000.000.000.000 κιλά (5 φορές το βάρος της γης).

Οι επιστήμονες πάντως είναι ανήσυχοι: Ο Κώστας Καραμανλής πολύ σύντομα θα φτάσει σε επίπεδα Πάγκαλου. Για να ξεπεράσει τον Πάγκαλο λίγο δύσκολο βέβαια. Ένας τέτοιος συνδυασμός, Πάγκαλου + XXXXL Καραμανλή (τώρα είναι μόνο XXXL) δεν εγκυμονεί τον κίνδυνο δημιουργίας μαύρης τρύπας, αλλά πολύ πιθανό είναι να επηρεαστεί η τροχιά της Γης γύρω από τον Ήλιο.

Η κοιλιά, μαζί με το στομάχι, χρησιμεύει σαν νεκροταφείο ζώων, "ενδόξως πεσόντων εις το στόμα του Παγκάλου'. Οργανώσεις όπως η Greenpeace, η Redpeace, η Animal-print-peace (και γενικά όλες οι χρωματιστές ειρήνες) έχουν προσπαθήσει πολλές φορές να βουλώσουν το στόμα του Πάγκαλου, αλλά έχει αποδειχτεί ότι αν ο Πάγκαλος ανοίξει το στόμα του, μόνο ένα γουρουνόπουλο μπορεί να του το κλείσει.

*Μιας και έγινε αναφορά στο Σινικό τείχος, λέγεται ότι ενώ από την Σελήνη ίσως και να φαίνεται αυτό δεν ισχύει για την κοιλιά του Πάγκαλου: Το "ίσως" αντικαθίσταται από την λέξη "σίγουρα."

[επεξεργασία] Αντιπαγκαλικές καρέκλες

Παγκαλοςπατατακι

Ο κ. Πάγκαλος τρώει και από το ρουθούνι.

Μετά τους απανωτούς σεισμούς του 1999, έχει απαγορευτεί στον Πάγκαλο να περπατάει, γιατί ταρακουνάει το σύμπαν. Γι' αυτό, δεν θα τον δείτε ποτέ όρθιο. Λέγεται ότι την μέρα που γλύστρησε στην μπανιέρα κατά την επίσκεψή του στην Ιαπωνία προκλήθηκε το φοβερό κύμα ονόματι "Παγκαλομπλούμ". Παρόμοιο γεγονός παρατηρήθηκε και στην Ινδονησία το 2004, με το τέλος του Χριστουγεννιάτικου δείπνου με τον φίλο του Ευάγγελο Βενιζέλο, όπου χόρεψαν breakdance. Μετά από ένα αποτυχημένο downrock του κ. Πάγκαλου προκλήθηκε ο ασύλληπτος σεισμός των 9.3 ρίχτερ. Έτσι απαγορεύθηκε η είσοδος αυτών των δυο σε σχολές χορού (με εξαίρεση αυτές των μπλουζ). Παρ' όλα αυτά, και καθιστός ακόμα προκαλεί δονήσεις στο εσωτερικό της γης γι' αυτό έχουν εφευρεθεί οι αντιπαγκαλικές καρέκλες, οι οποίες είναι ανθεκτικές στον κώλο του Πάγκαλου. Επειδή δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ περίπτωση να χωρέσει σε μια μόνο καρέκλα, αυτές οι καρέκλες είναι συνήθως δύο ή και τρεις μαζί, και είναι δεμένες μεταξύ τους με σκοινιά, για να αντέχουν (όσο γίνεται πάντα) όταν κάθεται πάνω τους ο Πάγκαλος.

[επεξεργασία] Επάγγελμα

Αφού δεν σηκώνεται ποτέ, δεν χρειάζεται να δουλεύει, είναι εξωγήινος, και ζυγίζει τόσο πολύ, ποιο είναι το επάγγελμά του; ΝΑΙ! το μαντέψατε! Ασκεί με μεγάλη επιτυχία το επάγγελμα του Έλληνα βουλευτή. μάλιστα, ενώ υπάρχουν 300 βουλευτές στην ελληνική βουλή, υπάρχουν 305 καρέκλες (οι 6 για τον Πάγκαλο, ντε).

[επεξεργασία] Διατροφή

Ο Πάγκαλος, ως γνωστόν, είναι πάρα πολύ λαίμαργος. Μάλιστα τρώει το δεκαπλάσιο απ'τον Καραμανλή. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

[επεξεργασία] Πρωινό

10 μπολ Κορν Φλέηξ, 20 φρατζόλες ψωμί πασαλειμμένες με 20 βαζάκια μέλι, 20 φραντζόλες πασαλειμμένες με 60 κιλά μαρμελάδα, 100 αυγά τηγανητά με μπέικον και 70 λουκάνικα, 10 μπολ φρουτοσαλάτα, 50 σοκολάτες, 30 κιλά ζαχαρωτά, 30 Ομελέτες 80 αυγών, 5 λίτρα γάλα, 10 καφάσια μήλα και 100-200 τοστ (ανάλογα με το σημερινό ντέρμπι, μην βαρύνουμε!) με δεκαπλό σαλάμι και κασέρι.

[επεξεργασία] Δεκατιανό

10 σάντουιτς στυλ Σκούμπι Ντου (πολυώροφα), 30 σακουλάκια Δρακουλίνια, 50 σακουλάκια γαριδάκια, 20 σακουλάκια Λέις, 10 σακουλάκι ζελεδάκια. 20 συσκευασίες μπισκότα και 20 συσκευασίες 6 λουκουμάδων.

[επεξεργασία] Μεσημεριανό

40 αγριογούρουνα, 20 καμήλες ψητές, 80 κοτόπουλα στη σχάρα, 70 πάπιες στο φούρνο, 50 γουρουνόπουλα, 10 μοσχάρια με μπάρμπεκιου σως, 125.000 μικρά κεφτεδάκια, 100 κιλά αστακό, 50 μπριζόλες, 30 καρβέλια πεντόκιλα, 40 λουκάνικα Βροντόσαυρου, 500 φέτες μπέικον, 20 λίτρα κέτσαπ και μουστάρδα και 40 παξιμάδια.

[επεξεργασία] Απογευματινό

Σύμφωνα με εικασίες ο Πάγκαλος το απογευμα τρώει 50 καφάσια με φρούτα, όμως σύμφωνα με τον Μάκη απομακρύνεται από τους γύρω του ώστε να μπορέσει να καταβροχθίσει με την ησυχία του ένα κιβώτιο με σοκολάτες.

[επεξεργασία] Βραδινό

10 αγριογούρουνα (το βράδυ τρώει του σκασμού), 30 κοτόπουλα, 100 κιλά σούσι στον ατμό, 30 κιλά γιαούρτι. Και άμα το ρίξει έξω, 30 πίτσες οικογενειακές, τριάντα πίτσες γίγας, 100 σουβλάκια, 100 χοτ ντογκ, 100 χάμπουργκερ, 100 γύρους με απ' όλα (κοτόπουλο, σουτζουκάκι, γύρο, μπιφτέκι) και 200 μερίδες με καθετί από τα προηγούμενα. Α και να μην το ξεχάσω, δέκα μπύρες (για επιπλέον ρέψιμο).

[επεξεργασία] Ονειροκρίτης

Grhic3

Φαίνεται ότι είναι σκανάρισμα από εφημερίδα. Έστω και άγνωστης ημερομηνίας. Απόδειξη λοιπόν ότι δεν γράφουμε ότι μας κατέβει...

  • Αν δεις στον ύπνο σου τον Πάγκαλο να πέφτει πάνω σου, μην βγεις από το σπίτι σου ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Αν κάνεις την κουταμάρα να βγεις, μάλλον θα έχεις μια άτυχη συνάντηση με υπερωκεάνιο.
  • Αν δεις στον ύπνο σου τον Πάγκαλο να περπατάει στη γειτονιά σου, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ! Επίκειται σεισμός 9,9 ρίχτερ.
  • Αν δεις στον ύπνο σου παϊδάκια, μπριζολάκια, γουρουνόπουλα και κοκορέτσια, μάλλον έχεις μπει κατά λάθος σε όνειρο του Πάγκαλου. Κίνδυνος να γίνεις και εσύ μπριζολάκι.
  • Αν δεις στον ύπνο σου τον Πάγκαλο να σε αποκαλεί κοπρίτη, τότε θα διοριστείς στο δημόσιο. Για περισσότερες πληροφορίες απευθύνσου στο Υπουργείο Προστασίας του Κοπρίτη.
  • Αν δεις στον ύπνο σου τον Πάγκαλο να αερίζεται - αθόρυβα - επίκειται βιολογικός ή πυρηνικός πόλεμος (ή και τα δύο μαζί)
  • Αν δεις στον ύπνο σου τον Πάγκαλο να αερίζεται - θορυβωδώς - θα πας σε μια πολύ κακιά συναυλία.
  • Αν δεις στον ύπνο σου τον Πάγκαλο να σου μιλάει και να σου λέει "μαζί τα φάγαμε" θα μείνεις νηστικός.

[επεξεργασία] Πολιτικές απόψεις

"Μαζί τα φάγαμε": Όταν πάτε σε ταβέρνα με το Θόδωρα ο λογαριασμός φουσκώνει επικίνδυνα γιατί παραγγέλνει όλα τα ορεκτικά, κρέας και ψάρι. Άμα του πείτε να πληρώσει το λογαριασμό σας βάζει να πληρώσετε και απαντάει τη γνωστή του ατάκα
"Μαζί τα ήπιαμε": Άμα πάτε με το Πάγκαλο για ποτό πίνει (αφού φάει) και σας χρεώνει το λογαριασμό
"Μαζί νηστικοί θα κοιμηθούμε": Εδώ εννοεί ότι αυτός θα έχει θησαυροφυλάκιο και θα έχει φάει ενώ εσείς θα είστε πανί με πανί και θα σας φάει μισθό και σύνταξη
ΠΑΣΟΚ ή Θάνατος: Όποιος δεν υποστηρίζει ΠΑΣΟΚ δεν είναι δικός μας και ως εκ τούτου δεν τρώει
"Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός"
, " Όποιος είναι εναντίον μας είναι μαζί μας"
, "Φτάνει φύγετε από τις πλατείες"
, "Μνημόνιο ή τανκς"
, "Ελλάς ή Τέφρα"

[επεξεργασία] Σοσιαλισμός

Ο Πάγκαλος είναι "σοσιαληστής". Δηλαδή κλέβει από τους φτωχούς για να τα δίνει στους πλουσίους. Ερωτηθείς για το Ρομπέν των δασών είπε ότι ήταν ένας εγκάθετος του ΣΥΡΙΖΑ. Του αρέσει να πουλάει μεγάλο μέρος της χώρας που κυβερνάει στους ξένους για να παίρνει μίζες. Διατηρεί εκτροφείο βούβαλων στην Ελευσίνα.

[επεξεργασία] Καριέρα στον κινηματογράφο

Είχε πρωταγωνιστήσει στην υπερπαραγωγή "χορεύοντας με το λίπος" του 1991. Επίσης έχει παίξει στην ταινία "Χρυσές Μασέλες 2: Ο Χοντρός είναι εδώ". Το 2011 συμμετέχει στα γυρίσματα του ο "Καλός, ο Κακός και ο Χοντρός" εκεί έκανε τον Κακό γιατί του πήρε το ρόλο του χοντρού ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Έχει παίξει στην ταινία του 1996 "ο Βράχος" υποδυόμενος το βράχο.

[επεξεργασία] Αθλητισμός

Πρωταθλητής Σούμο: 1975,1976,1982,1993,1996 - πήγε και στους Ολυμπιακούς της Ατλάντα. Πρωταθλητής Σουβλασερί: 1980,1981,1982 έως το 2003. Διαγωνισμός Χοτ Ντογκ: 2001. Ρεκόρ Γκίνες στη μακαρονάδα. Λέγεται ότι έφαγε έναν τοπικό Σκλαβενίτη και από τότε του απαγορεύτηκε η είσοδος στα σούπερ μάρκετ.