FANDOM

Ουπς! Μπας και εννοούσατε Ελιά;

ΠΑΣΟΚ (ή Μπατσόκ)
ΠΑμφάγο ΣτΟμα Καραγκιόζηδων
Pastok

Μία νέα πρόταση που κατατέθηκε το 2011.

Πρόεδρος: Φωφώ Γεννήματα
Ιστοσελίδα: https://el-gr.facebook.com/paliopasok/
Πατέρας: Ανδρέας Παπανδρέου
Mountza pasok
Kourkouti-pao-pasok-papandreou

Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα πρώην μεγάλο κόμμα που ιδρύθηκε το 1944 και έφερε επανάσταση στην ποιοτική σκυλάδικη μουσική και γενικότερα στα λαϊκά show. Η ονομασία προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων ΠΑμφάγο ΣτΟμα ελλήνων Καραγκιόζηδων. Ενώ πιο παλιά επί προεδρίας Παπανδρεου Jr. ήταν γνωστό και ως Πατέρα Αναπαύσου, Συνεχίζω την Ολική Καταστροφή. Επίσης, μπορεί να σημαίνει και ΠΑντα ΣΟΚαρισμένοι ή και ΠΑνελλήνια ΣΟκαριστική Καταστροφή. Πρωτεργάτης του κόμματος και μεγάλος showman υπήρξε ο Ανδρέας Παπανδρέου, που με τις προχωρημένες ιδέες του έφερε το κόμμα στην κυβέρνηση της Ελλάδος. Τα show του είχαν την μουσική υποστήριξη ενός μεγάλου Dj, του Βαγγέλα Παπαθανασίου, πρώην Σατανιστή (666) και μετέπειτα καθηγητή φωτογραφίας στα ΙΕΚ ΑΚΜΗΝ. Το τελευταίο διάστημα από το 2011 και μετά καταγράφει κατακόρυφη πτώση ποσοστών από το 43,92% και 160 έδρες στις εκλογές του 2009 έπεσε στο 13,18% και 12,28% με 41 και 33 έδρες αντίστοιχα στις εκλογές του 2012, στο 8,02% στις ευρωεκλογές 2014 για να καταλήξει στο 4,68% και 13 έδρες στις τελευταίες εκλογές 2015 και η πτώση συνεχίζεται παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του Βενιζέλου να τη σταματήσει (αλήθεια είναι, ξέρετε πόσο αδυνάτισε ο Βενιζέλος εξαιτίας αυτού;)... Σήμερα, εξαιτίας αυτών των ποσοστών υφίσταται πλέον ως Το φάντασμα του ΠΑΣΟΚ...

Πρώτα χρόνια Edit

Το ΠΑΣΟΚ έφτασε στην ακμή του υποστηριζόμενο από σύγχρονους ΕΛ, αληθινούς απογόνους των σοφών αρχαίων ΕΛ, που πλέον μπορούσαν να γίνουν καλοπληρωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι και να μη δουλεύουν, αλλά να δουλεύουν όλους τους άλλους που δουλεύουν. Οι σοφοί αυτοί ΕΛ εντυπωσιάστηκαν από την επαναστατικότητα του Ανδρέα Παπανδρέου και πίστεψαν τα συνθήματα "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο" και "η Ελλάδα ανήκει στους ΈΛ", αλλά μετά τους άρεσαν οι επιδοτήσεις της ΕΟΚ και τα ξεχάσανε, όπως και το ότι η Ελλάδα δεν ανήκε στους ΕΛ σιγά σιγά, όσο το χρέος μεγάλωνε και οι ΕΛ γίνονταν ιθαγενείς. Οι πιστοί στο ΠΑΣΟΚ ΕΛ θαύμαζαν τις επιλογές Α. Παπανδρέου στην εξωτερική πολιτική και τη λατρεία του σε πολιτεύματα-μνημεία δημοκρατίας και πολιτισμού, όπως αυτά της Λιβύης, της Αιγύπτου, του Ιράν, του Ιράκ και της Β. Κορέας. "Μα τι μπροστά που είναι ο αρχηγός μας;", μπορούσες να ακούσεις συχνά από τα στόματα των πιστών χειροκροτητών πρασινοσημαιοφόρων ΠΑΣΟΚεμον (οι πιστοί ΕΛ που έφτασαν στο ανώτατο επίπεδο ΠΑΣΟΚοποίησης).

Η Ευρωπαϊκή πορεία Edit

Pasokpatra

Τυπικός ψηφοφόρος ΠΑΣΟΚ.

SHMPAP

Σημίτης και Παπανδρέου σε συνεδρίαση του κόμματος.

Για περισσότερες από τρεις τετραετίες το κόμμα μεσουρανούσε στα ΤΟP 10 και τα ευρωπαϊκά socialism charts. Αργότερα στις αρχές τις δεκαετίας του ΄90 τη σκυτάλη πήρε το αντίπαλο δέος στα πολιτικά show Νέα Δημοκρατία, με τον τότε showman Μητσοτάκη. Αυτό όμως δεν διήρκεσε πολύ γιατί το μεγάλο comeback το έκανε ένας νέος σταρ. Ο Κώστας Σημίτης!

Αυτός, εκμεταλλευόμενος την παγκοσμιοποίηση αλλά και τις διασυνδέσεις του με σταρ της techno house και trance μουσικής σκηνής έφερε την Ελλάδα πιο κοντά στην Ευρώπη. Έχτισε την γέφυρα του Ρίου-Αντιρίου που ενώνει την Πάτρα με την ήπειρο της Ελλάδος και, κατά συνέπεια, με όλη την Ευρώπη (βλέπε, Ιταλία, Γερμανία, Ολλανδία, Αγγλία. κ.ά).

Στις αρχές του 21ου αιώνα, σε συνεργασία με άλλους Ευρωπαίους κυβερνήτες σταρ, έφτιαξαν ένα ενιαίο νόμισμα, το ΕΥΡΩ, σε διάφορα χρώματα και για όλα τα γούστα. Στη πορεία, φάνηκε ότι τα χαρτονομίσματα ήταν ιδανικά για τους κατόχους πολυτελών βιλών και σκαφών για να σκουπίζει τα τζάμια αυτών, το υπηρετικό προσωπικό. Τα νομίσματα, φτιαγμένα από ποικιλία υλικών και χρωματικών συνδυασμών κατέληξαν στα χέρια των φτωχών μεν, αλλά με ηψηλές εργατικές δυνατότητες, ανθρώπων για την αγορά κουλουριού με τρύπα και μπουγάτσας μετά ροφήματος κακάο.

Η μεταολυμπιακή εποχή Edit

KALATRAVA

Ο Καλατράβας.

Νιώθοντας ικανοποιημένος για την συνεισφορά του ο Κώστας Σημίτης θέλησε να αποσυρθεί από την θέση του την οποία παραχώρησε στον Γιώργο Παπανδρέου. Γιος του ιδρυτή του κόμματος και καλομαθημένο παιδί απο Αμερικάνους δασκάλους και καθηγητές. Με το σλόγκαν του "Οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι" και με τις άριστες γνώσεις του σε θέματα διπλωματίας επέτρεψε στο αντίπαλο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας να διεξάγει τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 στην Αθήνα. Με την υποστήριξη ενός μεγάλου καλλιτέχνη, του Dj Tiesto, αλλά και του διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα Καλατράβα και΄ρχεται, το show των Ολυμπιακών αγώνων του 2004 έτυχε παγκόσμιας τηλεθέασης που ξεπέρασε και αυτή του Fame Story 2.

Avatar 1685 1305188011

"Ζήτο το ΜΠΑΣΟΚ που μου ντίνη βίζα"

Ο τελευταίος ως ένδειξη ευγνωμοσύνης ανέλαβε την εξουσία μετά από προσυμφωνημένες εκλογές με σκοπό την πολιτική σταθερότητα της χώρας προκειμένου να ξεπεραστεί μια μικρή κρίση. Η κυβέρνηση πλέον του παΣΤΟΚ είναι σοσιαλιστική και το δείχνει! Όχι μόνο οι σοσιαλιστικές ιδέες εφαρμόζονται και να υποστηρίζονται στην οικονομία, αλλά προσφέρουν και ένα κλίμα βεβαιότητας στους πολίτες για την αυριανή τους δουλειά και την ευτυχία τους, ένα παράδειγμα που η Ελλάδα θα δείχνει περήφανη σε όλον τον κόσμο.

Το Σοσιαλιστικό ερμηνευτικό λεξικό Edit

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί ο τρόπος που το ΠΑΣΟΚ χειρίζεται την ελληνική γλώσσα. Άλλωστε, δεν ανέλαβε τυχαία την αρχηγία ο Παπανδρέου, ο οποίος διαθέτει Διδακτορικό Δίπλωμα της Ελληνικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Πολλές φορές, ο άριστος χειρισμός της ελληνικής γλώσσας από τα μέλη του ΠΑΣΟΚ έχει μπερδέψει τους ψηφοφόρους του, γι' αυτό και πρόσφατα κυκλοφόρησε το Σοσιαλιστικό Ερμηνευτικό Λεξικό από τις Εκδόσεις Δοσιλογιώτη. Ακολουθούν ορισμένα λήμματα από το λεξικό:

Σοσιαλιστική Διάλεκτος Μετάφραση στα Νέα Ελληνικά
Λεφτά υπάρχουν Δεν υπάρχει ούτε δεκάρα
Θα μειώσουμε τους φόρους Θα τους αυξήσουμε όσο δεν έχετε ξαναδεί στη ζωή σας
Υπάρχουν λεφτά από τον αυξημένο φόρο στα καύσιμα Ο φόρος στα καύσιμα θα αυξηθεί πολύ
Είμαστε κατά της ιδιωτικοποίησης των δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας Θα τα πουλήσουμε όλα κοψοχρονιά
Πετρέλαιο δεν έχουμε Κολυμπάμε στο πετρέλαιο, αλλά το κρατάμε για τους ξένους
Θα φτιάξουμε φράχτη στον Έβρο για να μην έρχονται άλλοι λαθρομετανάστες Ετοιμάζουμε νέο κύμα ελληνοποιήσεων μεταναστών-Πασοκοψηφοφόρων
Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες Η Ελλάδα ανήκει στους δανειστές της
Αξιοποίηση Ιδιωτικοποίηση
Συναίνεση Συνενοχή
Παντελής Οικονόμου Κωλοτούμπας
Θα εισπράξουμε 31 δις από ανείσπρακτους φόρους Θα διαγράψουμε 31 δις ως μη εισπραχθέντα (από τους φίλους του κόμματος φυσικά...)
Μαζί τα φάγαμε Εμείς τα φάγαμε όλα και εσείς ζούσατε στην φτώχεια
Παραλάβαμε καμένη γη Τα κάναμε σκατά
Και οι προηγούμενοι τα ίδια έκαναν είμαστε 100000000000 φορές χειρότεροι των προηγούμενων
Είμαστε δημοκρατικοί Είμαστε οι μεγαλύτεροι φασίστες που υπάρχουν στον κόσμο

Εξωτερικοί σύνδεσμοι Edit