Ο Μηχανόβιος

Stef papaki

To παπάκι με το οποίο παραλίγο ο Στεφανάκης θα νικούσε το Σουμάχερ.

Η μηχανή, κυβισμού που ποτέ δεν υπερβαίνει τα 125κυβικά, ίσα να μπορεί να τον σηκώσει, τα ψώνια από την αγορά, τη σύζυγο από το κομμωτήριο και το παιδί από το σχολείο ταυτοχρόνως! Η μηχανή είναι φυσικά παρκαρισμένη ακριβώς μπροστά από την εξώπορτα της οικίας

[επεξεργασία] Εξοπλισμός

Φοράει τη σαγιοναρίτσα του, αφού απηυδισμένος κι Ευρωπαίος πλέον έχει εγκαταλείψει την ιαπωνικού τύπου πλαστική με τη διχάλα/κωλοξούρα στο ακροδάχτυλο και έχει εξοπλιστεί με Nile (και όχι Nike) μοντέλο 23 χρονών από τη Μεγάλη Βιργινία, διότι, με το δίκιο του, άνοιξη γαρ, το πόδι πρέπει να αερίζεται, ενώ υπερθερμαίνεται από τις εξατμίσεις των άλλων οχημάτων. Κοντό παντελονάκι, αν όχι beach βερμουδίτσα θεωρούνται must και γιατί άλλωστε να φορέσει κάτι άλλο? Ασορτί, το κοντομάνικο μπλουζάκι ή εναλλακτικά πουκάμισο-τσίτα από τα μπυροκοίλια κουμπιά.

Όσον αφορά στο κράνος, αν τύχει και βρεθεί κρεμασμένο στο τιμόνι, έχει καλώς, αλλιώς δε θα προβληματιστεί ιδιαίτερα. Αν πάλι τύχει και τον ενοχλεί στην οδήγηση το εξαρτά στον αγκώνα, ή το αφήνει κρεμασμένο, ποιος ο λόγος να το φορέσει, αφού το πήρε προσφορά με το όχημα.

[επεξεργασία] Ειδικές δεξιότητες

Ξεκινάει με στητό ανάστημα, τεντωμένα χέρια στο τιμόνι, για να γεμίζει το κενό μεταξύ καθίσματος-τιμονιού με τους προκοιλιακούς. Στο δρόμο, ποτέ δεν παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς, καθώς θεωρεί ντροπή τα να μην χωθεί σα κασκαντέρ ανάμεσα στα παρκαρισμένα και μη αυτοκίνητα και να βγει στο φανάρι να βρίζει χλευάζοντας και χειρονομώντας όποιον κρατά στάση συνειδητοποιημένου.