Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος, όλη η ιστορία

Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος ήταν ξάδερφος του Jesus και πολύ τσιγγούνης. Τόσο που αντί να κάνει σωστή βάπτιση σε εκκλησία και να πληρώσει τους παπάδες, βάφτιζε κόσμο στον ποταμό Ιορδάνη. Από ρούχα είχε μόνο μία αλλαξιά, την οποία δεν έπλενε για να μην ξοδέψει απορρυπαντικό. Ήταν αλλεργικός στα ακρυλικά μαγιό. Την πρώτη φορά που είχε φορέσει τέτοιο έβγαλε πούπουλα στο "εργαλείο" του και έκτοτε κάθε Αποκριά το έντυνε στρουθοκάμηλο.

[επεξεργασία] Τα hobbies του

Ο Ιωάννης λάτρευε να κάνει θαύματα. Μπορούσε να μετατρέψει το χοιρινό σε μοσχαρίσιο, το ξύλο σε γυαλί, την Βέρα Λάμπρου σε Μαρία Κάλλας, τα μπαλόνια σε δολάρια και το πετρέλαιο (κι ας μην είχε ανακαλυφθεί ακόμα) σε σαμπουάν Herbal Essences (κι ας μην είχε ανακαλυφθεί ακόμα). Επίσης ήταν κρυφός θαυμαστής του Παπαστρούμφ.

[επεξεργασία] Το έργο του και η φορολογική του δήλωση

Ο Ιωάννης ήταν εθελοντής Βαπτιστής, δηλαδή βάπτιζε χωρίς να πληρώνεται, οπότε δεν πλήρωνε φόρο. Μόλις το έμαθε αυτό η πριγκίπισσα Σαλώμη (που ήταν κατάσκοπος νεφελίμ με πραγματικό όνομα Τουρμπαλίν) αποφάσισε πως έπρεπε να πεθάνει. Χόρεψε λοιπόν ένα χορό στον Ηρώδη για να τον μαγέψει και αφού τον υπνώτισε του είπε: «Θέλω το κεφάλι του Ιωάννη του Προδρόμου». Νυσταγμένος καθώς ήταν ο Ηρώδης δεν άκουσε καλά και την επόμενη μέρα της πήγε το κεφάλι ενός Δασονόμου. Μετά από πολλές προσπάθειες εντόπισε και συνέλαβε τον Ιωάννη και τον ανέκρινε.

«Γιατί δεν κάνεις φορολογική δήλωση όπως όλος ο κόσμος?» τον ρώτησε.

«Γιατί δεν υπακούω στο νόμο σου, αλλά στο νόμο του Θεού του απάντησε ο Ιωάννης.

«Θα σε φτιάξω εγώ, παλιο-σοσιαλιστή!» φώναξε ο Ηρώδης.

Πήρε ένα τσεκούρι που είχε πρόχειρο και έκοψε το κεφάλι του Ιωάννη. Την επόμενη μέρα το πήγε στην Σαλώμη μαζί με φρέσκα κουλουράκια και Caotonic.

[επεξεργασία] Αποφθέγματα

  • «Να βουτάτε μπανιαρισμένοι στο ποτάμι όταν δεν λειτουργεί το φίλτρο»
  • «Ο Θεός είναι μεγάλος. Πάνω από τριών εκατομμυρίων ετών.»
  • «Ο Μεσσίας θα σας σώσει από όλα τα δεινά, εκτός από το Φ.Π.Α.»
  • «Αγαπάτε τον συνάνθρωπό σας, εκτός αν είναι μουσουλμάνος.»
  • «Είμαστε όλοι παιδιά του Θεού και του Elvis Presley