Ο Βυθός

Βυθός ονομάζεται το πολύ υγρό μέρος της θάλασσας. Εκεί ζουν διάφορα θαλάσσια όντα όπως το ψάρι γερμανός, το οποίο κινείται σε ομάδες με αρχηγό της κάθε ομάδας ένα δικτάτορα.(Ναζόψαρο)

[επεξεργασία] Προέλευση

Στην αρχή του κόσμου ο Θεός έκανε τη γη. Έβαλε πάνω ό,τι του είχε περισσέψει από τους άλλους πλανήτες, έβαλε και νερό, για να αραιώσει το μίγμα. Αλλά επειδή είχε parkinson, του έπεσε λίγο παραπάνω. Έτσι στο σημείο που συγκέντρωσε τόσο νερό, ονομάστηκε Μαύρη θάλασσα. Όμως μετά έγινε ο κατακλυσμός του Νώε, αργότερα ο Μωυσής πήγε και χώρισε την θάλασσα στα δύο, μη ξέροντας την υπερδύναμή του. Επιτέλους ο Θεός αγόρασε μια πετσέτα και σκούπισε τα νερά, το μόνο που άφησε είναι αυτό που έχουμε μέχρι σήμερα.

[επεξεργασία] Στρώματα βυθού

  1. Επιφάνεια: Εκεί τα φέρνει όλα ο Μάκης. Εκεί συχνάζουν τα καράβια προτού επιβιβαστεί ο Μητσοτάκης.
  2. Περιοχή: κάτω από την επιφάνεια: Εκεί βγαίνουν τα Ναζόψαρα για κυνήγι. Επίσης συχνάζουν διάφορα άλλα ψάρια όπως τα γατόψαρα, σκυλόψαρα, ελεφαντόψαρα, σκατόψαρα, ψαρόψαρα, μουνόψαρα, ψωλόψαρα κ.α. (βέβαια να μην ξεχάσουμε και τα βρωμερά κωλόψαρα!οπως και τα καυλόψαρα...
  3. Πάτος: Εκεί κατακαθίζουν όλα όπως όνειρα, στόχοι, μαλάκες, καράβια στα οποία επιβιβάστηκε το πλάσμα Μ (Μητσοτάκης)δηλαδή. Είναι θεοσκότεινα και εκεί βρίσκεται το σκοτεινό χωριό! Σε αυτό ζούνε τα πιο δύστροπα ψάρια ονόματι Ψαροακατανόμαστοι οι οποίοι είναι allies με τα Ναζόψαρα.

[επεξεργασία] Είδη βυθού

  1. Ρηχός βυθός: Δεν υπάρχει ρηχός βυθός!
  2. Καθαρός βύθος: Συναντάται κυρίως σε άλλους πλανήτες.
  3. Βρώμικος βυθός: Το πιο συνηθισμένο είδος βυθού εκεί ζούνε όλα τα σύγχρονα είδη ψαριών και θηλαστικών όπως ο άνθρωπος της Ατλαντίδας.
  4. Βυθός του μπικίνι: Εκεί ζει ο Βοβ σφουγγαράκης. Είναι το πιο διαδομένο είδος βυθού και υπάρχουν ντοκιμαντέρ με τίτλο Βοβ σφουγγαράκης - τετράγονοοοοοοο παντελόνηηηηηηης! που παρουσιάζουν τα κάλη του.

[επεξεργασία] Τα είδη ψαριών

  • Γερμανός: Το ψάρι αυτό κινείται σε ομάδες που επιβάλουν την τάξη με δικτατορία γι'αυτο χαρακτηρίζονται και ναζόψαρα.
  • Γαύρος: Τα ερυθρόλευκα ψάρια κυνηγημένα από τα ναζόψαρα που έχουν απαγορεύσει το θαλάσσιο ποδόσφαιρο.
  • Σολωμός: Το ψάρι αυτό είναι κλεισμένο στον ιδιωτικό του ναό, γνωστο και ως ναός του Σολομώντα επίσης είναι ο μεγαλύτερος στον βυθό.
  • Μπαρμπούνι: Ο γερο-μπάρμπας του βυθού.
  • Ψάρι-καταδότης: Αντιπαθές πλάσμα που καταδίδει τα άλλα ψάρια στα ναζόψαρα και στους ψαράδες.
  • Τόνος: Πολύ βαρύ ψάρι του ειρηνικού βυθού που ζει για πολλά χρόνια αν δεν το ψαρέψεις.
  • Πορτατίφ: Γαλλόφωνο ψάρι, το οποίο έχει πηγή φωτός στο κεφάλι του, αφού ζει σε βαθιά και σκοτεινά νερά.
  • Πανκόψαρο: Ψευτόμαγκες του Βυθού, που τρυπάνε όλο τους το σώμα με αγκίστρια ψαράδων και ακούνε Sex Pistols.
  • Γκοθόψαρο (καμιά φορά λανθασμένα αναφέρεται και σαν ΕΜΟψαρο): Υποείδος του πανκόψαρου. Όπως και το παραπάνω είναι και αυτό ψευτόμαγκας που τρυπάει όλο του το σώμα με αγκίστρια. Ακούει φανατικά αδερφές του ελέους και φυσικά διαβάζει Έντγκαρ Άλλαν Πόε. Έχει συνεχείς τάσεις αυτοκτονίας και αγαπημένος του τρόπος αυτοκτονίας είναι να πιάνεται στα δίχτυα των ψαράδων (νεότερες έρευνες λένε ότι απλά προσπαθεί να φορέσει τα δίχτυα, αλλά από τα πολλά "σκουλαρίκια" κολλάει σε αυτά και έτσι πεθαίνει).

[επεξεργασία] Τί είπαν για τον βυθό

“Δικός μου!”

- Ο Χίτλερ για το βυθό

“Όχι!”

- ο Αθανάσιος Διάκος για τον Χίτλερ

“Γαμώ το βυθό μου...”

- Άγνωστος για άγνωστους λόγους

“Γεννηθήτω βυθός”

- ο Θεός για το βυθό

“Το σπίτι μου!”

- Ψάρι για το βυθό

“Τελείωσαν τα καβουροπάρτι γαμώτο!!!”

- Βοβ σφουγγαράκης για το βυθό

“Είχα πάει για διακοπές στη λίμνη του Πλαστήρα μια φόρα!”

- Κων/νος Μητσοτάκης

[επεξεργασία] Τι είπαν για τα ψάρια

“Θα σας τα ψήσω στα χείλη!”

- Χίτλερ για τα ψάρια

Εδώ το καλό το ψάρι!

- Ψαράς για τα ψάρια

“Α! τους σκατόγαβρους! 3-0 νικήσανε...”

- Οπαδός Παναθηναϊκού

“Το πίστεψε το ψάρι! χα χα χα...”

- Άγνωστος για αγνώστους λόγους

Γαμώ τα αγκάθια τους”

- Καλοφαγάς Ελ για τα ψάρια

“Νατάσα φέρε κι άλλα!”

- Κων/νος Καραμανλής

Νιάου!

- Πεινασμένη γάτα

“Ξεπερνούν την ανθρώπινη όραση κάτω από το νερό κατά 103,675 yards.”

- Albert Einstein για τα ψάρια