Ούριος Γελέριος

Uf geller 122206

Ο μεγάλος Ούριος Γελέριος. The stage...is yours!

Τηλεμάγος και mentaλοlist, όταν δεν είναι άνεμος. Ο Γιούρης Γκέλερ -γνωστός και ως Ούριος Γελέριος- γεννήθηκε στο χωριό Γκριντσόφ της Ρούσκας στις 6/6/666 ώρα 6:06:06 μου μου (μετά Μάκη). Γονείς του εικάζεται ότι είναι ο Μέγας Μ και ένα Βριλ. Άλλοι λένε ότι δεν ήταν Βριλ, αλλά η δεσποινίς Άγκελα Μέρκελ, αλλά ποια η διαφορά; Λένε (ποίοι;) πως το μεγάλο και χρήσιμο χάρισμά του το κληρονόμησε από τον πατέρα του ο οποίος στράβωνε με μεγάλη ευκολία την κατάσταση της Ελλάδος την περίοδο της βασιλείας του. Με την δύναμη του μυαλού του κατάφερε να μεγαλώσει και να μοιάζει με ένα κανονικό αρσενικό, λίγο πιο άσχημο από τον Σάκη Ρουβά. Δεν είναι κανονικός άνθρωπος, (γιατί σαν τον Σάκη δεν είναι κανείς άλλος). Είναι ένα ωάριο ακόμα. Έχει συνεργαστεί με τους συντελεστές της ταινίας "πίσω στο παρελθόν". Ο Γιούρης μεγάλωσε στην κομμουνιστική Ρωσία, στην Αναγέννηση και κατά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Αυτός επηρέασε όλα τα πιο πάνω γεγονότα, μην σας πω ότι τα σκέφτηκε κιόλας.

[επεξεργασία] Άγνωστη Ιστορία

Έγινε ποδοσφαιριστής των Ρώσων με το ψευδώνυμο Γκέλερ και πολέμησε με τον Δαυίδ. Τα πιο πάνω μπορεί να ακούγονται εξωπραγματικά. Όμως ο Γιούρης τα κατάφερε. Με υποκλοπές κινητών τηλεφώνων αποκαλύφθηκε η αλήθεια! Ο Γιούρης είχε στραβώσει όλα τα κουτάλια των Ρώσων πριν από την πτώση του Κομμουνισμού, κάνοντάς τους ανίκανους να αντιμετωπίσουν τους σπιούνους. Κατά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ο Γιούρης μετέτρεπε τον άνθρωπο σε σαπούνι και το σαπούνι σε άνθρωπο καθώς ο άνθρωπος και το σαπούνι κάνανε μπάνιο. Αυτό διασκέδαζε πολύ τον επιχειρηματία Αδόλφο Χίτλερ , ο οποίος έκανε μεγάλο τζίρο στο Η-μπέη, με την βοήθεια πάντα του Γιούρη. Επίσης κατά την Αναγέννηση ο Γιούρης είχε δημιουργήσει το ρολόι, πράγμα που ενθουσίασε τον Μιχαήλ Άγγελο-Απόστολο Γλέτσο και έκανε την Κοπέλα Σιξτίνα που μοιάζει με ένα μεγάλο ρολόι. Οι άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν ήθελαν να μείνουν πίσω και έφτιαξαν τον μεγάλο Bεν. Επίσης ο περίφημος πίνακας της Μόνα Λίζα απεικονίζει μια γυναίκα που ήταν θυμωμένη που σταμάτησε το ρολόι της και που προσπαθεί με την δύναμη του μυαλού να το κάνει να δουλέψει.

[επεξεργασία] Ειδικότης

P;isv po ton Uri

Ποιος κρύβεται πίσω από τον Ούριο;

Ούριος Γελέριος

Ο Ούριος Γελέριος ψάχνοντας το 29ο μοναδικό διάδοχό του

Ειδικότητα του η δια τηλέου:

  • Στράβωμα κουταλιών
  • Επισκευή ρολογιών
  • Φύτρωμα πατατιών
  • Στρώσιμο κρεβατιών
  • Άνοιγμα ντουλαπιών
  • Σβήσιμο τσιγάρων
  • Άναμμα αναπτήρων
  • Ξεστράβωμα κουταλιών
  • Σπάσιμο γυαλιών
  • Σπάσιμο νεύρων
  • Σπάσιμο κουρδουμπουλίων

[επεξεργασία] Δημοσιότητα

Παρά το κληρονομικό χάρισμά του, τη χαρισματική του προσωπικότητα και τη χάρη των media που τον περιτριγυρίζει, ο Γιούρι δε χαίρεται να τον ενοχλούν οι paparazzi... Γι' αυτό, να χαρείτε, μην τον ενοχλείτε!
Μέχρι τώρα μόνο ο Χαρδαβέλας κατάφερε να πάρει συνέντευξη αυτού του καταπληκτικού ανθρώπου.