Ούγκροι VS λούγκροι

[επεξεργασία] Ούγκροι VS Λούγκροι

Ουγκρία-λουγκρία.png

Πριν δημιουργηθεί ο κόσμος υπήρχαν δύο πλανήτες, η Ουγκρία και η Λουγκρία. Στην Ουγκρία ήταν μαζεμένοι όλοι οι καλοί άνθρωποι, καλόκαρδοι και τιμημένοι που ποτέ δεν πείραζαν κανέναν και ήταν όλοι χαρούμενοι, οι επονομαζόμενοι 'Ούγκροι'! Ο περίφανος συμβολισμός της ανυπέρβλητης ουγκρίλας των τιμημένων ούγκρων, και το γενικό σύμβολο εκφρασμού όλων των ουγκροσυναισθημάτων, ήταν το επιφώνημα (βροντερό πάντα) ΟΥΓΚ!!! συνοδευόμενο με δυνατό χτύπημα της δεξιάς γροθιάς στο στήθος. Στην Λουγκρία ήταν μαζεμένη όλη η αληταρία, απατεώνες, άνανδροι και εγκληματίες, που σε μαχαίρωναν πίσω από την πλάτη σου, που σε κοιτούσαν με το ένα μάτι και σε έκλεβαν με τ' άλλο, οι επονομαζόμενοι 'Λούγκροι'! Το σύμβολο των σιχαμερών αυτών πλασμάτων δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το επιφώνημα (γκείστικο πάντα) λούγκρρρρ... με σπάσιμο του καρπού και μια γροθίτσα στο στήθος.

[επεξεργασία] Η λουγκστρατεία

Επειδή όμως οι Λούγκροι μάλωναν συνέχεια και είχαν εξαντλήσει όλες τις απατεωνιές που μπορούσαν να σκεφτούν τα λούγκρικα σκατομυαλά τους, βαρέθηκαν την κωλοζωή τους εκεί πέρα, μόνο κωλοπαιδαριές, φόνους, ληστείες και μια σιχαμερή όπως πάντα πρωία, είπαν να πάνε στην Ουγκρία...! Ξεκίνησε λοιπόν ο Αρχιλούγκρος Γκάια με τα λουγκροπαλίκαρά του ένα καλοκαίρι του 1993, και μαζέψαν όλους αυτούς τους σιχαμένους Λούγκρους που σάπιζαν από την βαρεμάρα τους, και τους στρατολόγησαν. Πήγαν λοιπόν στην Ουγκρία παίρνοντας μαζί τους ένα μηχάνημα, το οποίο μετέτρεπε τους ούγκρους σε λούγκρους (λουγκροποιητικό), αφού είχαν βαρεθεί πια, θέλοντας έτσι να γελάσουν λουγκροπόνηρα και να διαφθείρουν τους πράους ούγκρους... Ο αρχηγός Ούγκρος Όλαφ αποφάσισε τότε χωρίς δεύτερη σκέψη, να ξεκινήσει επανάσταση εναντίων των Λούγκρων. Ακόμα και αν οι πρωτοι δεν πείραζαν κανέναν, δεν μπορούσαν να επιτρέψουν την μεταμόρφωσή τους σε τιποτένια όντα. Παρόλες όμως τις ουγκρομέγιστες προσπάθειες, οι Ούγκροι ύστερα από σθεναρή αντίσταση μετατράπηκαν σε Λούγκρους, όλοι εκτός από 10!

[επεξεργασία] Η Αναγεννηση

Αυτοί οι 10, ο ένας εκ των οποίων σας μιλάει τώρα, βρίσκονται σήμερα στη γη, αντιπροσωπεύοντας το εξαφανισμένο είδος των θρυλικών Ούγκρων...! Αρχηγός, ο μεγάλος Όλαφ και άλλα 9 έμπιστα ουγκροπαλίκαρα που κατάφεραν να γλυτώσουν. Αυτοί βρίσκονται σήμερα απομονωμένοι σε ένα πολύ καλά κρυμένο και απροσπέλαστο μέρος, που κανείς δεν ξέρει οτι υπάρχει, όμως εγώ ξέρω, σαν εκείνα που κρύβουν τους Elvis prisley, Michael Jacson και λοιπούς πανίβλακες, αλλά το δικό μας είναι πολύ καλύτερο. Τέλος, οι Λούγκροι οι οποίοι αποτελούν την συντρηπτική πλειοψηφία του πλανήτη γη σήμερα, έχουν φτάσει τον πλανήτη γη σε σημείο τόσο απαίσιο και τρισάθλιο όπως ακριβώς το βλέπετε σήμερα... Έχουν παραποιήσει κάθε αποδεικτικό στοιχείο της ούγκρικης ύπαρξης με παραπλήσιες ονομασίες και ιστορίες διαστρεβλωμένες, που διδάσκουν στα σχολεία μας. Για τούτο τον λόγο αποφασίσαμε εμείς οι 10 Ούγκροι να σπάσουμε τη σιωπή μας και να ξεκινήσουμε νέα επαναστατική δράση κατά των λούγκρων, οι μισοί εκ των οποίων είναι λουγκροποιημένοι ούγκροι!!

--Gedavros (talk) 15:29, 17 Φεβρουαρίου 2013 (UTC)