Ουκρανία

“TANZEN!!!”

- Verka Serduchka για την Ουκρανία

Ukraineeurovision2007

Μέρος από τα γυρίσματα του γνωστού μιούζικαλ Eurovision.

Η Ουκρανία είναι μια από τις πιο φιλόξενες χώρες τις Ευρώπης. Χαρακτηριστικός είναι ο χαιρετισμός των Ουκρανών με πρότυπο τoν Verka Serduchka, ο οποίος δείχνει τον τόσο πρωτότυπο χαιρετισμό στους πορωμένους Ευρωπαίους καθώς τρέχει επί σκηνής την ώρα της Eurovision. Επίσης είναι μία από τις χώρες που κατάφεραν να στείλουν στον τελικό της Eurovision τραγούδι το οποίο δεν κατάλαβε ούτε ο Verka, εξού και το κούνημα των χεριών σε μια απελπισμένη προσπάθεια για βοήθεια (περιττό να αναφέρουμε ότι η βοήθεια δεν ήρθε ποτέ).

[επεξεργασία] Στόχοι για το μέλλον

H Ουκρανία προσπαθεί να εισάγει το πολιτικό σύστημα της Ελλάδας μπας και καταφέρει και πάρει την πρώτη θέση στη Eurovision (πάντα χρειάζεται ένας γκαντέμης για να καταστρέψει τις υπόλοιπες συμμετοχές).

[επεξεργασία] Νέα Ουκρανική Παράταξη

Παράταξη που δημιουργήθηκε μετά την δεύτερη θέση στη Eurovision. Το σήμα είναι μια δημιουργία του Verka Serduchka.
Serbia

Το σύμβολο της Νέας Ουκρανικής Παράταξης.

Σκοπός της είναι η καταστροφή της Σερβίας που είναι ο κύριος λόγος για την ήττα στην Eurovision, και η κατάκτηση της Κωνσταντινούπολης, γιατί εκτός από καλό μπακλαβά και σις κεμπάπ έχει και ωραίους λαχανοντολμάδες. Μέλη της είναι οι εξής :