Οττινανισμός

O οττινανισμός είναι πάθηση των όττις, πλασμάτων που συχνάζουν στους ανελκυστήρες και κατά την οποία το μέγεθός τους ελαττώνεται στο μισό. Ως αποτέλεσμα αδυνατούν να πατήσουν τα κουμπιά και περιμένουν μήπως τους εξυπηρετήσει κάποιος διερχόμενος, αλλά οι τελευταίοι πατάνε ό,τι να 'ναι.

Οι Εβραίοι του Ισραήλ έχουν βρει την καλύτερη λύση για τον οττινανισμό. Έχουν ορίσει ορισμένους ανελκυστήρες σαν "Sabbath elevator" (ανελκυστήρας του Σαββάτου). Σύμφωνα με την τόρα, το Σάββατο δεν πρέπει να κάνουν δουλειά (όπως π.χ. να πατάνε κουμπιά στον ανελκυστήρα), συνεπώς οι ανελκυστήρες του Σαββάτου έχουν ρυθμιστεί για να σταματούν σε κάθε όροφο από μόνοι τους. Έτσι, με τον τρόπο αυτό βολεύονται και τα όττις, για τα οποία το Σάββατο είναι η καλύτερή τους μέρα.

Νέα άποψη περί οττινανισμού

Σύμφωνα με γνωμικό ειδικών σε χρόνιες ασθένειες, ο οττινανισμός είναι σοβαρή αλλά μη μεταδοτική σεξουαλικής φύσεως ασθένεια, φορείς της οποίας συχνά τείνουν να οδηγούνται στην παρακμή και στην αυτοκαταστροφή (βλ.Βριλ).

"Ω!τι!νανισμός!" Η εξέλιξη μιας έννοιας-αυθόρμητη εκδήλωση συναισθήματος. Πως προέκυψε: Όταν τα συμπαθή "όττις" βγήκαν όλα από τους ανεκλυστήρες μαζεύτηκαν στο κέντρο της πλατείας Ντόπερμαν και Λένορμαν γωνία για την τζάμπα συναυλία του Πλιάτσικα που μετά από πολλά πλιάτσικα σε διάφορα αυτοαποκαλούμενα φεστιβάλ νεότητας με μ.ο ηλικία τα 45 προσφερόταν και εμφανιζόταν δωρε-αν ειναι η αγάπη αμαρτία, μαζί με άλλους μεγάλους προμηθευτές λαδιών της αυτοκινητοβιομηχανίας (βλέπε Μαχαιρίτσας 5lt 10-50w). Όταν συγκεντρώθηκαν όλα ο πρώτος που τα είδε, ο γνωστός πολιτικός Φάτος Νάνο και γνωστός θαυμαστής τους "ότι-νάνο" (λατρεία των μικροσκοπικών αντικειμένων) αναφώνησε "Ω!τι!νανισμός!" και διεκόπει η συναυλία. Ακολούθησε προσευχή και πλέξιμο.

  • Ρίζα ονόματος

προέρχεται απο σύνθεση των λέξεων: auto(αυτομάτως) + in(εις) + anus(πρωκτός) --> aut(o)inanus --(+n)--> autinnanus --> autinnanism = ωτινανισμός= οττινανισμός

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.