Ορνιθοπαρμένος

T1ostrich funny face-1-.jpg Αυτό τo γλήμμα είναι ορνιθοπαρμένο! Μην κοιτάτε σαν ΚΔΩΑ ξοδεύοντας τον πολύτιμο χρόνο σας
και βοηθήστε την Φρικηπαίδεια στην εξάπλωση της άγνοιας επεκτείνοντάς το.

Επίθετο, τρικατάληκτο, τριγενές (που αρέσκεται σε ταξίδια ανά την υφήλιο καβάλα στο τρίκυκλο του προσφάτως ανακηρυχθέντα προστάτη των ανίκανων να πετάξουν πουλιών Λώλου Βίτγκενσταϊν).

[επεξεργασία] Πού συναντάται

Όπου συναθροίζονται οι βλάχοι. Έξω από τα μετρά, στο Σύνταγμα, στην Καμάρα, στα Goody's και στα Everest.

[επεξεργασία] Βρεφική ηλικία και πρώιμα εφηβικά

Σε αντίθεση με τα παιδάκια της ηλικίας του χεζόταν κάτω του. Συνήθεια που δεν μπόρεσε να κόψει πάρα τον εγκλεισμό του σε ειδική θεραπευτική κοινότητα που εξειδικεύται στον να μην κάνει καλά αυτό που ευαγγελίζεται και παράλληλα να τα παίρνει χοντρά απο τις απελπισμένες οικογένειες των ασθενών.
Όταν ξυρίστηκε για πρώτη φορά συνειδητοποίησε ότι είχε κοπεί γεγονός που τον οδήγησε στο ψεύτικο κόσμο του αιματηρού ρεαλισμού και της εξέγερσης των μαζών (εναέριων και υπογείων). Στα δεκατέσσερα προς εφτά του χρόνια απαρνήθηκε τον καλόγερο που είχε στο δεξί του κωλομάγουλο και εναρμονίστηκε με την πρακτική ιδεολογία της Ανέμελης Κωλοτρυπίδας.

[επεξεργασία] Έργο

  • Γέφυρα Ρίου - Μοσχάτου (ουχί Ξινόμαυρου - αν και η ιστορία πολλές φορές του το αποδίδει λανθασμένα).
  • Αρκετά σεμεδάκια, γλυκά του κουταλιού μα κυρίως η προτροπή του προς τον Ν. Τσελεμεντέ να μην αλλάξει τ' όνομά του μα το επίθετο. Δυστυχώς δεν εισακούσθει καθώς ποτέ τους δε γνωρίστηκαν.

Έμεινε στην ιστορία δέσμης ως εκείνος που από τα χείλη του εκστομίστηκε η μεγάλη κουβέντα Δε βαριέσαι? που κανείς ποτέ ως τα τώρα δε μπόρεσε να αποκρυπτογραφήσει. Αδιάφοροι μύθοι τον φέρνουν ως πατέρα της κοσμογονικής πρότασης τέλος πάντων.