Ορθοδοντικός

Ορθοδοντικός: Πλάσμα ύπουλο και επικίνδυνο που διασκεδάζει βασανίζοντας άτυχους ανθρώπινους οργανισμούς. Για κείνον κανένας άνθρωπος πάνω στη γη δεν έχει όμορφο λαμπερό χαμόγελο αν δεν έχει κάνει ορθοδοντική. Τα περισσότερα άτομα του είδους του πάσχουν από σχιζοφρένεια.
Θεωρείται γιατρός, έχει δώσει όρκο στον Μαρκήσιο ντε Σαντ (ο πρώτος ιστορικά κατοχυρωμένος σαδιστής στην ιστορία!) αντί στον Ιπποκράτη όπως οι υπόλοιποι συνάδελφοί του.

[επεξεργασία] Το Θύμα

Αν αναγκαστείτε να συνεργαστείτε με ορθοδοντικό πάρτε προστατευτικά μέτρα (πχ. καπότες, θυμιατό κι άλλα σατανιστικά σύνεργα), παχύνετε όσο μπορείτε πριν την αρχή της θεραπείας, μην του λέτε αστεία πριν πιάσει τον τροχό, μην του δείχνετε τα καλλιτεχνικά σας δημιουργήματα γι' αυτόν (π.χ. ζωγραφικές με βασανιστήρια, τραγούδια που εύχονται τον θάνατό του κλπ), μην διστάσετε να τον δαγκώσετε σε κάθε δυνατή ευκαιρία.

[επεξεργασία] Πληροφορίες

Η "θεραπεία" του ορθοδοντικού περιλαμβάνει δωρεάν και αναγκαστική δίαιτα, πόνο, αϋπνίες και άλλα επίπονα για τον οργανισμό και τα νεύρα σας συμπτώματα που θ' ανακαλύψετε στην πορεία...
Προσπαθήστε να τον αποφύγετε!
Τέλος: όσο μεγαλύτερο κύρος και φήμη αλλά και όσα περισσότερα πτυχία έχει τόσο πιο μεγάλος "χασάπης" είναι (αποδεδειγμένα...)! Αν καταφέρετε και επιβιώσετε μετά από θεραπεία του ελάτε μαζί μου ν' ανοίξουμε fan club εναντίον του! Ελπίζω δεν θα φτάσετε κι εσείς σε σημείο να κάνετε για ώρες σκέψεις όπως: "Πώς να τον βασανίσω/θάψω/αφανίσω" κλπ.

[επεξεργασία] Επισκεφτείτε επίσης