Οξεία πορωσήτιδα

Οξεία Πορωσήτιδα είναι μια νέα αρρώστια όπου εμφανίστηκε μετά τα Έϊτηζ (80'S΄) όταν εξελίχθηκαν τα κομπιούτερζζζζ. Αυτή η αρρώστια εμφανίζεται συνήθως σε νέους (και νέες) όπου σπαταλάνε όλη τους την μέρα τους μετατρέποντας τα μάτια τους σε αβγά παίζοντας Λαϊνέιτζ και WoW όπως και άλλα. Συνήθως αυτά τα παιδιά σπαταλάνε έως και 3...μέρες καρφωμένα στο ΠιΣι και απαντάνε σε κάθε ερώτηση από τον πραγματικό κόσμο με λέξης όπως "μισό" και "τώρα" (βέβαια το μισό δεν εξακριβώνεται οπότε ίσως και να σημαίνει μισό αιώνα) και εννοείται ότι το τώρα δεν είναι ποτέ "τώρα".

[επεξεργασία] Συμπτώματα

Η Οξεία Πορωσήτιδα μπορεί να προκαλέσει πάραξενα συμπτώματα όπως εκφράσεις συναισθημάτων με περίεργα ονόματα π.χ. για κάτι αστείο -"άνω-κάτω τελεία και πι"(= :P). Επίσης μπορεί να προκαλέσει παραισθήσεις στο άτομο προσθέτοντας στοιχεία ενός παιχνιδιού στον αληθινό κόσμο π.χ. να πάει να ζητήσει Arcana's Mace με damage 500+ από περίπτερο ή να βγει έξω με το μπουρνούζι του και να λέει ότι είναι Ρόγκ και κάνει στέλθ.

[επεξεργασία] Επίλυση

Η επίλυση σε αυτό το πρόβλημα είναι η απλή απενεργοποιήση του υπολογιστή από κάποιον ενήλικα. Βέβαια αυτό μπορεί να προκαλέσει άφρισμα από το στόμα και νευρικό κλονισμό του παιδιού ή ακόμα και θάνατο του ενήλικα από το Dagger του χρήστη.

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.