Ομάδα Έψιλον

“Are you Σείριους?”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για την Ομάδα Έψιλον

Η ομάδα Έψιλον είναι μια πολυσυζητημένη και πασίγνωστη μυστική ομάδα υπερανθρώπων που σκοπό έχει να προστατεύει την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Η Αρχή Η δράση της ξεκινά το 3.000.000 π.Χ. όταν ο Εξηκίας, ο εξαίρετος γλύπτης της Σειριακής Ελλάδας (Η Σειριακή Ελλάδα είναι η αυθεντική χώρα των Ελλήνων και βρίσκεται στον πλανήτη Έψιλον στο πλανητικό σύστημα του αστεριού "Σείριος") αποφάσισε να φτιάξει μια μυστική οργάνωση, η οποία θα δρούσε υπέρ της ελληνικής κεραμικής τέχνης και κατά της Αρειανής, που είχε αρχίσει να γίνεται τότε μόδα.

[επεξεργασία] Ο Πόλεμος με τους Αρειανούς

Με τον καιρό άρχισε να αποκτά περισσότερες ευθύνες και να καταπολεμά γενικά κάθε τι Αρειανό.

Αφού συγκέντρωσε τεράστιες δυνάμεις με υπερτεχνολογία και πολυάριθμο στρατό αποφάσισε να εξαφανίσει μια για πάντα τους κακόβουλους Αρειανούς και για αυτό το λόγο έκανε πόλεμο ενάντια στους κατοίκους του πλανήτη Άρη και τον κατέστρεψε.[1]

Ελάχιστοι κάτοικοι αυτού του πλανήτη διέφυγαν με κοσμοσφαίρες από τον πλανήτη και άλλοι πήγαν στα Άκρα του Διαστήματος και άλλοι προσγειώθηκαν ειρηνικά στη Γη, στο σημείο που σήμερα ονομάζουμε Θεσσαλονίκη.
Από τότε οι Αρειανοί κατοικούν ως τις μέρες μας στη πόλη της Θεσσαλονίκης.

[επεξεργασία] Ο Πόλεμος με τους Άτλαντες

Επίσης, η ομάδα Έψιλον είναι αυτή που έβαλε το χεράκι της και στην καταστροφή της Ατλαντίδας!!!!

Με τα υπερκουάρκικα της όπλα κατάφερε να καταστρέψει την Ατλαντίδα, λόγω του ότι οι Άτλαντες ανήκαν στα Κρόνια Γένη, τα οποία σχετίζονται με τους Νεφελίμ.

[επεξεργασία] Ο Πόλεμος με τους Δρακονιανούς

Μετά την εγκατάστασή των Ελ στον πλανήτη Γη, οι απόγωνοι τους έμελλε να πέσουν θύματα και να υποταχθούν απο τους Δρακονιανούς, των οποίων η καταγωγή είναι αδιευκρίνιστη (καθώς και η ψήφος τους) αυτός είναι και ο λόγος που θεωρούνται υπεύθυνοι για οτιδήποτε στραβό συμβαίνει σ αυτό τον πλανήτη (με εξαίρεση τον μεγάλο σεισμό στην Ιαπωνία το 2011). Ο πόλεμος αναμένεται, μιάς και πρόκειται να ξεκινήσει τη σημαδιακή ημερομηνία που κατα τους Μάγιας και το ημερολόγιό τους συμπήπτει με την συντέλεια του κόσμου.

[επεξεργασία] Ο.Ε.Α. και η Ομάδα Ε

Ο γνωστότερος εκπρόσωπος, ίσως και απόγονος των Ελ (εκτός απο τον Κ. Πρέκα, που πιθανολογείται πως είναι) ονομάζεται Γεώργιος "Ωρίον" Δημητρακόπουλος και τυγχάνει διαχειριστής του ιστοτόπου των Ελ, http://www.e-e-e.gr ο οποίος τον Μάρτιο του 2009 κατηγορήθηκε για εσχάτη προδοσία και κατασκοπεία απο την "Ο.Ε.Α." της οποίας μέλη απομαγνητοφώνησαν και εξέδωσαν σχετικό ντοκουμέντο με σωρεία κατηγοριών για τη δράση του στον πλανήτη γη εις βάρος του Ανδρομέδιου αστροστόλου (λέγεται πως είναι ο υπεύθυνος για την καθυστέρηση της άφιξης του στο ηλιακό μας σύστημα).

[επεξεργασία] Η Φυγή

Μετά τη καταστροφή της Ατλαντίδας ένα μεγάλο μέρος των Ελ - Έψιλον - Εξωγήινων - Σειριανών αποφάσισε να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη του ελληνισμού, στο άστρο του Σείριου.

[επεξεργασία] Οι Ολίγοι

  1. Ολίγοι απ' τους εξωγήινους Έλληνες έμειναν στη Γη για να προστατεύουν[2] αόρατα τους Έλληνες της γήινης Ελλάδας.
  2. Αυτοί είναι άκρως μυστικοί[3] και δεν τους ξέρει κανείς.
  3. Έχουν υπερτεχνολογία και τηλεπάθεια και ελέγχουν τα πάντα σε αυτό τον κόσμο.
  4. Το γονιδίωμα τους φέρει έναν επιπλέον κρίκο εξαιτίας του γονιδίου Ελ[4].
  5. Συμφωνα με τον κώδικα Ιχώρ στις φλέβες τους ρέει αίμα της ομάδας Ε ρέζους θετικό.
  6. Προστατεύουν αόρατα την Ελλάδα και τους Έλληνες.

(Γι' αυτό εξ' άλλου και τα πάμε τόσο περίφημα.)

[επεξεργασία] Παρά-πομπαί

  1. Λιακουριάδα. Εκδόσεις Λιακό, Αθήνα 1995
  2. Ο Καιρός Γαρ Εγγύς. Εκδόσεις Γκαγκαμούνιας, Αθήνα 1995
  3. Δονάλδιος Δάκιος, ένας Έλληνας. Εκδόσεις Πουτσοφλίγκαρο, Αθήνα, 1997
  4. Το αθάνατον ΕΛληνικόν Κλανοκύτταρον. Εκδόσεις Ελληνολόγοι, Αθήνα, 2009