Ολλανδικά

Toulipaemetos

Προσομοίωση ομιλίας Ολλανδικών. Ας σημειωθεί η ποικιλομορφία των τουλιπών που εξέρχονται από το στόμα του ομιλητή με την μορφή εμετού.

“Χχχχχχχ”

- προετοιμασία εκτόξευσης πολλά υποσχόμενης ροχάλας

“Χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχουτεμόρχχχχχχχχχχχχχχχε”

- χαιρετούρα των ντέντερλατς

Τα ολλανδικά ή τουλιπικά (εφεξής ντέντερλατς) είναι υποδιάλεκτος των γερμανικών και μητρική του Βίλντερς, γνωστού αναμορφωτή του ολλανδικού ήθους, καθώς και του Ιπτάμενου Ολλανδού. Τα ντέντερλατς μιλιούνται στην υποθαλάσσια Ολλανδία, στο Βέλγιο (αν υπήρχε), στη Σούρη τη Νάμη, στις Ολλανδικές Αντίλλες με τον Αρντίλες και στη Νοτιοαφρικανική Νεγροκρατία του τέως απαρτχάιντ και των νυν βουβουζελών μεταμφιεσμένα ως αφρικάανς (από το τοπωνύμι Αφρική ή Άφρικα ή Αφρικία).

[επεξεργασία] Φύση

Μεγάλοι ωριλάδες έχουν πεομαχήσει μέχρις εσχάτων με γλωσσολόγους (που λογάνε από γλώσσα) για την ταξινομία των ντέντερλατς: υπάγονται στις γλώσσες ή στις ομοιοπαθητικές αγωγές της Δυτικής Γερμανίας; Μπουκωμένα μικρόφωνα και ξεβουλωμένα λαρύγγια (της απόχρεμψης) κλίνουν φλεγματικά στο δεύτερο. Επίσης, τα ντέντερλατς είναι διεθνής γλώσσα, καθώς κυρίως ποδοσφαιριστές, όπως ο Πύρρος Δήμας και ο Καραπιάλης, τα μιλάνε στα γήπεδα όταν παίζουν μπάλα.

[επεξεργασία] Λόγοι για να μάθει κανείς ντέντερλατς

  • Καμάκι με Ολλανδέζες τουρίστριες τα καλοκαίρια στην Ζάκυνθο [1]
  • Για να μάθει ότι το τυρί Γκούντα λέγεται Χάουντα

[επεξεργασία] Λογοτεχνία

Τα ντέντερλατς έχουν μια μακραίωνη ιστορία και τεράστια λογοτεχνία. Ακολουθεί διεξοδική λίστα γνωστών γραμματιστών ντεντερλατσοφώνων:

Tumbleweed01

[επεξεργασία] Αναφορές

  1. Dutch Tourists Like Zakynthos This Year
Άλλες γλώσσες