Οι νιατογλύφτες

Είσαι σε ένα cafe και καλοπερνάς με την παρεούλα σου. Δίπλα σου είναι δύο, ένας γεροδεμένος τύπος με καπέλο και ένας ψηλός με επιμελώς ατημέλητο μαλλί, και οι δύο όμως με ηλικία κατάληξης –άντα. Εντάξει δεν έγινε και τίποτα. Εσύ όμως ως ελληνάρας κουτσομπόλης στήνεις αυτάκι θέλοντας και μη. Και εκεί αρχίζουν κάτι «ρε friend», «LOL», «φιλάκια ρουφηχτά». Άντε λες, είναι μοντέρνοι άνθρωποι, καβάλα στο κύμα της εποχής, ok. Αλλά μετά αρχίζουν θέματα συνδιάλεξης όπως «καλά έκανες, σαν την κοπάνα απ' τη δουλειά δεν έχει» «ήταν που λες κάτι γκομενάκια» «μαζί με τα παιδιά εκεί στην πορεία στις φασαρίες». Σαν τους πρωτοετείς φίλους της αδερφής μου ακούγεται, λες και αρχίζεις να νιώθεις σαν να βλέπεις αναμετάδοση ποδοσφαιρικού αγώνα από το america το 1990, άλλα λέει η εικόνα και άλλα ο ήχος.

Και εδώ προσθέτω τη νέα κατηγορία ανθρώπων, οι νιατογλύφτες: Κυρίως άντρες (η γυναίκα έχει μια φυσική τάση να μην αρέσκεται στα νεανικά πράγματα ούτε όταν είναι νέα) συνήθως ανύπαντροι με δουλειές όπως, dj, γραφίστας ή ιδιοκτήτης μαγαζιού και πολλά χόμπυ, που έχουν μια ακατάσχετη επιθυμία ή υποσυνείδητη τάση να συμφωνούν, συμπάσχουν, συνδιασκεδάζουν με άτομα των μισών τους και λιγότερο χρόνων μάλλον γιατί πιστεύουν πως τοιουτοτρόπως θα τους πέσει η χοληστερίνη.

[επεξεργασία] Πώς να τους αναγνωρίσετε!

  • Κρατιούνται κάπως καλύτερα από τον μπαμπά σου παρά τα λίγα χρόνια που τους χωρίζουν γιατί έχουν έκπτωση πενταετίας στο γυμναστήριο.
  • Αν ακούσετε σε συζήτηση πάνω από δύο ξενίζουσες λέξεις ανά λεπτό, ιδιωματικές φράσεις που τις έχετε ακούσει μόνο στο φροντιστήριο κάτω απ το σπίτι σας, πάνω από δύο ρε (με διάφορες προσαρτήσεις από πίσω όπως φίλε, αδέρφι, ‘συ), ασυνάρτητα παρατσούκλια όπως trili, sir, ναι σίγουρα βρίσκεστε μπροστά σε ένα καθαρόαιμο άτομο του είδους, παρατηρείστε το προσεκτικά.
  • Το παίζουν ψαγμένοι σε μουσικά, πολιτικά, και ταξιδιωτικά τουτέστιν τους έχω δει όλους, τους κοροϊδεύω όλους, τα έχω γυρίσει όλα, βασιζόμενοι στο ότι τους παίρνει η ηλικία τους την οποία και δεν κρύβουν "γιατί δεν έχουν λόγο" (άσχετο που βάφουν μαλλί) και έτσι μεταλαμπαδεύουν το μεγαλείο της προσωπικότητάς τους ακόμα και στον πιο ψυλλιασμένο πιτσιρικά.
  • Σε κάθε τους συνομιλία αναφέρονται κατά σειρά προτεραιότητας το ποτό (από το οποίο πάντα σε παρόν, παρελθόν και μέλλον ήπιαν πάααααρα πολύ), το sex (που αυταπόδεικτα είναι ό,τι πιο σημαντικό), η μουσική ή αλλιώς οι τραγουδάρες.

[επεξεργασία] Πώς να τους αντιμετωπίσετε

  • Αν είστε πάνω από 25 (και όχι νιατογλύφτης), φύγετε από την ακτίνα βολής κατά προτίμηση πριν θολώσει το μάτι σας από την αηδία, δεν θα σας καταλάβουν, δεν τους ενδιαφέρετε.
  • Αν είστε μικρότεροι από 25 και καλοί άνθρωποι προσπαθήστε να μην ακούτε και ασχοληθείτε με άτομα λιγότερο ώριμα π.χ. που η ταυτότητά τους περνάει στην ευρωπαϊκή ένωση.
  • Αν είστε μικρότεροι από 25 και κακοί άνθρωποι αρχίστε να χορεύετε σαν μανιασμένοι ρωτώντας συνέχεια «μήπως κουραστήκατε?» ή εναλλακτικά αν είστε προετοιμασμένοι για τις συνέπειες αρχίστε συζήτηση για την παιδεία και παίξτε το Άδωνις Γεωργιάδης.
  • Στην ειδική περίπτωση που είστε μαθητές λυπάμαι δεν έχετε καμία ελπίδα γιατί πρώτον εσείς που δεν είστε ψημένοι στης ζωής την ανηφόρα και βλακεία δεν θα τους αναγνωρίσετε και θα τους θαυμάζετε (παραδεχτείτε το) και δεύτερον στην περίπτωση που είστε τόσο τζιμάνια (μπράβο τι να πω) δεν θα σας αφήσουν με κανέναν τρόπο να φύγετε ούτε για τουαλέτα.