Οι Μικρομεσαίοι

Elenitsa

Μία εκ των Μικρομεσαίων...Προσέξτε την τσίτα στο μάτι. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της εν λόγω φυλής...

Οι Μικρομεσαίοι είναι ένα ακόμα τερατώδες δημιούργημα του μαιτρ της ανοησίας, Γιάννη Δαλιανίδη. Ήρθε για να αναπληρώσει το κενό που δημιούργησε στους ανθρώπινους εγκεφάλους, το άλλο αριστούργημα Το Ρετιρέ.

Σλόγκαν των Μικρομεσαίων: Δεν μετράει το (μικρομεσαίο) μέγεθος

[επεξεργασία] Έβλεπαν μικρομεσαίους (έχουν μετανιώσει πια) οι εξής:

  • Micro
  • Micro$oft
  • Μικροπρεπείς Πεθερές
  • Μικριστομάτηδες μεγαλιστοκρεβάτηδες
  • ποντικοΜικρούληδες
  • Μικροσκόπικες ζουζούνες
  • Μικροσκόπιος ο ηλεκτρόνικος
  • ανώνυμοι Μικρομεσοπούτσηδες

[επεξεργασία] Το Καστ...

[επεξεργασία] Παύλος

Pavlito

"Είμαι και πολύ γκόμενος"

Ο Παύλος είναι υπάλληλος σε εταιρία ηλεκτρικών ειδών και πάνω απ' όλα καλό παιδί. Έχει φορτωθεί τη χαραμοφάισσα Ελένη και τη γκομενιάρα μαμά της, ενώ σε κάθε επεισόδιο πλακώνεται και με τη φούρκα μάνα του για δανεικά, τάπερ και την άεργη αδερφή του. Καθότι στο γραφείο το ξύνει, βρίσκει ευκαιρία να πλακωθεί με το άπαν σύμπαν για τα στραβά και τα ανάποδα αυτού του μάταιου τόπου.

[επεξεργασία] Μάρθα

Marthoula

"Χωρίς περούκα..."

H Μάρθα το ξύνει στην ίδια εταιρία με τον Παύλο. Φοράει περούκες, οι οποίες όμως δεν είναι βολικές, μιας και σε ενα ξεκατίνιασμα, αφρίζουσα αντίζηλος της την αφαίρεσε. Η Μάρθα συζεί με την αδερφή της, η οποία το ξύνει στο σπίτι και κάνει σόου με φτερά στο σαλόνι, και με την άχρηστη κόρη της που κουβαλάει ξενηστικωμένους γιεγιέδες.

[επεξεργασία] Ζωζώ

Zozoka

"Όπα της"

Η αδερφή της Μάρθας μένει σπίτι και αντί να μαγειρέψει ένα πιάτο φαΐ, γαμπρίζει και χορεύει με μαραμπού στο κεφάλι. Ενίοτε κάνει κόμμα με την ανηψιά της προκειμένου να σκαρφιστούν κομπίνες για να φάνε λεφτά της Μάρθας.

[επεξεργασία] Η Κόρη της Μάρθας

Κλασσικό 90's ξείγκλωτο με έφεση στο ξύσιμο και στην τράκα. Κουβαλάει στο σπίτι αγαπητικούς λιγουροσαβουρογαμηδόσαυρους που τρώνε τους κεφτέδες της μαμάς.

[επεξεργασία] Μαμά Παύλου

Πληθωρική σε όλα της, η Μαμά Παύλου ζηλεύει τη συμπεθέρα της που είναι αλέγκρα και έχει και γκόμενο. Σιχτιρίζει τη νύφη της που δεν ξέρει να φτιάξει ένα κέικ της προκοπής και κουβαλάει πάντα ως απαραίτητο αξεσουάρ την κόρη-μοσχάρι.

[επεξεργασία] Αδελφή Παύλου

Χωρισμένη, βασανισμένη και σε απευθείας σύνδεση με το πορτοφόλι του αδερφού της. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα επιθυμεί να ανοίξει α.μπουτίκ, β.ψιλικατζίδικο, γ.κατάστημα με είδη δώρων.

[επεξεργασία] Ελενίτσα

Η Σύζυγος Παύλου. Δηλώνει νοικοκυρά (του κώλου τα εννιάμερα) αλλά το μόνο που κάνει είναι να τσαμπουκαλεύεται με τη μάνα της που βρήκε γκόμενο, με την πεθερά της που βρήκε τρίχα στην σπανακόπιτα και με τον Παύλο που -πάλι- βρήκε καβούρια στις τσέπες του.

[επεξεργασία] Μαμά Ελένης

Μπριόζα και τσαχπίνα, η μαμά της Ελένης φοράει ντεπιές που ταιριάζουν με τα καλύμματα στους καναπέδες της κόρης της. Κουβαλάει ετοιματζίδικα κέικ και γαμπρίζει ασυστόλως με παχύδερμο ονόματι Ανδρέας. Η κόρη αγγελοκρούζεται με την προοπτική γάμου και η μαμά καλοπιάνει τον Παύλο για να καλοπιάσει με τη σειρά του την ανοργασμική σύζυγό του.

[επεξεργασία] Ο Καφετζής

Giannakis

"Mε φάγανε τα βάσανα"

Ο Γιαννάκης κουβαλάει ολημερίς καφέδες και τοστ στο γραφείο. Πλακώνεται με τους υπαλλήλους που έχουν το θράσσος να απαιτούν παγάκια στον φραπέ και ζητάει δανεικά απο τον Παύλο.

[επεξεργασία] Μια Μικρή Περίληψη

Η μέρα ξεκινάει και η Ελένη καίει το πουκάμισο του σύζυγου-αφέντη. Αυτός μανουριάζει, αργεί και καταλήγει να ψάχνει ταξί για τη δουλειά. Μετά από ώρες αναφωνεί "καλύτερα με τα πόδια". Η μαμά Ελένης αγοράζει κέικ απο φούρνο για να κάνει την προκομμένη και θρονιάζεται στο σαλονάκι. Μάταια η κόρη προσπαθεί να την ξεφορτωθεί για να κάνει την νοικοκυρά (του κώλου τα εννιάμερα). Στο γραφείο καταφτάνει η μαμά και η αδερφή Παύλου που χωρίς περιστροφές ζητάνε δανεικά για να ανοίξουν μπουτίκ. Η Μάρθα τις στηλιτεύει και αυτές σκανδαλισμένες αποχωρούν. Στο σπίτι της Μάρθας η Ζωζώ χορεύει με τα φτερά και η κόρη μπάζει στη ζούλα ποδήλατο γυμναστικής. Στο τέλος της ημέρας καταλήγουν όλοι στο σπίτι του Παύλου για τσιμπούσι-γιορτή-πάρτυ μασκέ, τρώνε τον άθλιο μπουφέ, πλακώνονται, τσιρίζουν και οι ζωή τραβάει την ανηφόρα.

[επεξεργασία] Εν Γένει...

Με λίγα λόγια το τερατούργημα αυτό, συνέχισε με επιτυχία αυτό το οποίο πέτυχε ο προκάτοχός του, Το Ρετιρέ. Κατάφερε να κάψει τους εγκεφάλους των ελλήνων που ξεγελάστηκαν από τις αγνές προθέσεις του δημιουργού. Όπως και το Ρετιρε, ούτε αυτό το σήριαλ κατέληξε κάπου. Φήμες θέλουν την κόπια του τελευταίου επεισοδίου να φυλάσσεται ως επτασφράγιστο μυστικό. Η προβολή του θα γίνει - σύμφωνα με τις ίδιες φήμες- όταν παγώσει η Κόλαση.