Οι Αγνοούμενοι: Πρώτη Σεζόν

Spoiler.jpg
Spoiler.jpg
Προειδοποίηση για σπόιλερς, αεροτομές, ζάντες αλουμινίου.
Με τα σπόιλερς το άρθρο γίνεται πιο αεροδυναμικό και πιο καγκουρεμένο. Ακόμα μπορεί να σας γλιτώσει από την ανάγνωση ενός βιβλίου ή την παρακολούθηση μιας ταινίας αφού θα γνωρίζετε το δήθεν αναπάντεχο τέλος.
Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη.

Αναλυτική περιγραφή των επεισοδίων της πρώτης σεζόν των Χαζοχ... εεε, Αγνοούμενων.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 1

Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς, έχουμε την πτώση του αεροπλάνου και τη γνωριμία με τους βασικούς χαρακτήρες. Ο Τζακ ο Μεγαλογιατρός σπάει τα νεύρα των τραυματιών για να τους κάνει με το ζόρι καλά. Χαρακτηριστικό είναι πως σώζει έναν πράκτορα που πάει να αυτοκτονήσει και τον επαναφέρει στη ζωή την τελευταία στιγμή. Όταν επανέρχεται από το σοκ, ο πράκτορας σπάει τα μούτρα του Τζακ με αποτέλεσμα η επιφάνεια δέρματος μεγέθους κλωστής που έχει για μέτωπο ο τελευταίος να γίνει μαύρη.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 2

Οι αγνοούμενοι αφού τρώνε φρούτα και τους νεκρούς του δυστυχήματος ψητούς, παίζουν μπουκάλα. Ο Χονδρός φιλάει τον Λωκ και αναπτύσσεται ένα ειδύλλιο από τη μεγάλη περιοχή το οποίο αποτρέπει το Τέρας του Νησιού που λιγουρεύεται τον Τζων Λωκ Καραφλονέφρη. Στην άλλη πλευρά του νησιού οι Παρά-Άλλοι ξεκινούν την επιδρομή στους νεοφερμένους Αγνοούμενους κραδαίνοντας τα άλμπουμ τους.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 3

Η Κέητ ή η Μελαχροινή τρίβεται στον Σώγιερ ή Ρέντνεκ ώστε να σκοτώσει τον πράκτορα που πήγε να αυτοκτονήσει στο πρώτο επεισόδιο για να μην υποφέρει. Τι καλή κοπέλα! Ο Πρόεδρος της Οργάνωσης Γιατροί Χωρίς Μέτωπα, Τζακ, σπεύδει μετά τον πυροβολισμό να τον επαναφέρει στη ζωή αυτόκλητα. Δυστυχώς, τα καταφέρνει. Θυμάται πως το ίδιο πράγμα είχε συμβεί στη γυναίκα της ζωής του. Το βουλώνει για δύο επεισόδια.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 4

Ο Μαύρος μαλώνει με τον Κορεάτη στα ελληνικά, γιατί η Γυναίκα του Κορεάτη δεν μπορεί να βρει πούλια για να παίξουν τάβλι. Ο Λωκ εκμεταλλεύεται τον καυγά ως αντιπερισπασμό και προσεγγίζει τον γιο του Μάικλ του Μαύρου με σκοπό να τον διαφθείρει. Μαθαίνει έτσι στο Παιδάκι που Μιλάει και Ανάποδα άμα Γουστάρει τέννις.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 5

Ο Ιρακινός βαριέται και ανοίγει τηλεόραση. Το μόνο που μπορούν να πιάσουν είναι γαλλική τηλεόραση που παίζει συνέχεια το ίδιο βίδεο κλιπ. Χωρίς να καταλάβει τη σημαντικότητα του κλιπ κλιπ κλιπ, σπάει την οθόνη. Η Ξανθιά ή το Ψώνιο του μεταφράζει το βίδεο και τον πληροφορεί για την ύπαρξη των Παρά-Άλλων που αναφέρει και για την προέλαση τους εις την νήσον. Ο Ιρακινός Σα-γίδ ποιεί την νήσσαν.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 6

Οι Παρά-Άλλοι, πριν φτάσουν, ρίχνουν τρία δέντρα με το Μαύρο Ζώο τους που έχουν πάρει μαζί τους και γίνονται αντιληπτοί και ρεζίλι. Αναγκάζονται να διανυκτερεύσουν μερικές ημέρες σε κάτι σπηλιές, αλλά οι κλανιές του αρχηγού τους, που έφαγε χαλασμένο καβούρι, ακούγονται μέχρι την παραλία. Αποτέλεσμα είναι να ανακαλύψουν οι Αγνοούμενοι τις σπηλιές και να την κάνουν για εκεί.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 7

Ο Μάικλ ο Μαύρος Αρχιτέκτονας από το Τζιμπουτί δημιουργεί ντουζιέρες, μπανιέρες, τζακούζι, σύστημα θέρμανσης, δίκτυο υπολογιστών με σύνδεση στο Ίντερνετ με DHCP γιατί βαριέται να κάνει maintenance και αίθουσα μπιλιάρδου. Όλα αυτά στις σπηλιές, ε; Πάνω που ετοιμάζει την πισίνα, ο Αμέτωπος Γιατρός ανοίγει μέτωπο με τον Σώγιερ και του τη λέει για τις πρώην του. Ο Σώγιερ τον αγνοεί γιατί είναι αγνοούμενος ούτως ή άλλως και πάει να τη βρει με την Κέητ.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 8

Ο Τσάρλι ή Ξανθός ή Άγγλος ή Πρεζάκι ή Μπασίστας ή Μέρι ή Μερακλής τα ρίχνει στην Σάνον την Ξανθιά. Αυτή αποδέχεται το φλερτ αλλά διαπιστώνεται πως τον θέλει μόνο για τα ψάρια του. Ο Μέρι, τσαντισμένος, αποχωρεί και εμφανίζεται να τρέχει πίσω από τον Σαγίντ, που πάει να δει από που εκπέμπεται το γαλλικό βίδεο κλιπ και να το καταστρέψει στη φωτιά όπως κάνουν με τα δαχτυλίδια. Δεν τα καταφέρνουν. Ο Μέρι κλαίει.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 9

Ο Λωκ με τον Αδερφό της Ξανθιάς τα φτιάχνουν. Πάνω σε μία ερωτική περίπτυξη τους στα βάθη του νησιού, ανακαλύπτουν μία μπατονέτα, ένα μπουκάλι βότκα και μία καταπακτή. Πίνουν τη βότκα και ξεχνούν τα άλλα δύο. Ξυπνώντας με πονοκέφαλο λόγω μπόμπας βότκας, ξαναβλέπουν την καταπακτή και προσπαθούν να την ανοίξουν. Αποκαμωμένοι από την προσπάθεια, ξανακοιμούνται.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 10

Όλοι κουτσομπολεύουν για το νέο ζευγαράκι. Ο Σαγίντ, που γούσταρε τον Λωκ, ζηλέυει και τα φτιάχνει με την αδερφή του Αδερφού της Ξανθιάς. Ο Τζακ παρακαλάει να αρρωστήσει κάποιος, αλλά όλοι είναι καλά. Ο Σώγιερ κλέβει όλα τα όπλα και ρίχνει μπαλωθιές για να γιορτάσει τις νέες σχέσεις του νησιού. Καταλάθος σκοτώνει τον πράκτορα και τον βγάζει επιτέλους από τη μιζέρια του.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 11

Σκάει μύτη ένας άσχετος που τα ρίχνει στην Έγκυο ή Αυτήν από την Αυστραλία. Ο Μέρι ζηλεύει αφάνταστα. Ο άσχετος θέλει να υιοθετήσει το παιδί της εγκύου και να του προσφέρει ζωή χαρισάμενη σε κάτι καλύβες του νησιού που έχει κληρονομήσει από έναν μακρινό του θείο. Ως αντάλλαγμα, ζητάει μία πίπα, λίγο καπνό και ένα σπίρτο. Ο Μέρι, διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές, αποκαλύπτει την πλεκτάνη και φονεύει τον κατηραμένο όφι, με σάρισσα που δανείζεται από τον Σώγιερ.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 12

Ο Χοντρός φτιάχνει το πρώτο γήπεδο γκολφ και καλεί κάθε καρυδιάς καρύδι. Ο Τζακ τα παίρνει γιατί είναι καλεσμένος και ο Σώγιερ και αρχίζει να τον κυνηγάει με ένα μπαστούνι. Νικητής του αγώνα γκολφ βγαίνει ο Κορεάτης, γεγονός που αποδεικνύει πως οι νίντζα δε χάνουν ποτέ. Ο Σαγίντ γνωρίζει την ντόπια σκηνοθέτη του γαλλικού βίδεο κλιπ.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 13

Ο Λωκ με τον Αδερφό της Ξανθιάς φτιάχνουν αεροπλανάκια και έρχεται έμπνευση στον τελευταίο για το πως θα ανοίξουν την καταπακτή. Ο Λωκ ισχυρίζεται πως ο ίδιος είχε την πρόταση να κάνουν αεροπλανάκια για να οδηγήσει την ιδέα στο νου του Αδερφού της Ξανθιάς. Ο τελευταίος εξοργίζεται και πηδάει χωρίς αλεξίπτωτο από ένα αεροπλανάκι που έφτιαξε και σκοτώνεται. Η πρόσκρουση του στην καταπακτή την ανοίγει και βγαίνει μπόχα.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 14

Η καταπακτή είναι ανοικτή και ο Λωκ τρέχει να ειδοποιήσει τους άλλους που τα ξύνουν στο γκολφ οργανώνοντας πρωταθληματάκια. Εκείνη την ώρα εμφανίζονται και οι Παρά-Άλλοι και τους κυνηγούν. Όλοι κρύβονται στην καταπακτή, εκτός από τον Σώγιερ, τον Μάικλ, τον Γιο του Μάικλ και τον Κορεάτη που παίζανε κρυφτό παρακάτω. Αντιλαμβανόμενοι τον κίνδυνο, φτιάχνουν σε χρόνο μηδέν μία εξωπραγματική σχεδία με ραντάρ και την κάνουν από το νησί.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 15 (τελευταίο της πρώτης σεζόν)

Οι τυπάδες της καταπακτής ανακαλύπτουν ότι οδηγεί σε ένα χώρο που έχει της παναγιάς τα μάτια. Μέχρι και δίκτυο καλύτερο από του Μάικλ έχει, με υπολογιστές της Apple που τρέχουν Linux (για το link μόνο και μόνο οι τρεις τελευταίες λέξεις πριν την παρένθεση). Οι Παρά-Άλλοι δεν πιάνουν κανέναν και οπισθοχωρούν για να οργανώσουν πολιορκία. Οι άλλοι, στη σχεδία τώρα, δέχονται επίθεση από μία ψαρότρατα που βρωμάει σαπίλα, στην οποία ταξιδεύουν κάτι πυρομανείς εμπρηστές. Η σχεδία καίγεται από τους πυρομανείς και βυθίζεται. Οι ίδιοι, φεύγοντας, σώζουν τον Γιο του Μάικλ ως πονόψυχοι και την κάνουν για Μύκονο. Οι ναυαγοί Αγνοούμενοι κολυμπάν ως το νησί και βρίσκουν κι άλλους άσχετους.

Συνεχίζεται στο... Οι Αγνοούμενοι: Δεύτερη Σεζόν

Τα σπόιλερς τελειώνουν εδώ. Δεν έχουμε να σας χαλάσουμε κάτι άλλο.
Τώρα μπορείτε να σβήσετε τον υπολογιστή σας με ασφάλεια.