Οι Αγνοούμενοι: Δεύτερη Σεζόν

Spoiler
Spoiler
Προειδοποίηση για σπόιλερς, αεροτομές, ζάντες αλουμινίου.
Με τα σπόιλερς το άρθρο γίνεται πιο αεροδυναμικό και πιο καγκουρεμένο. Ακόμα μπορεί να σας γλιτώσει από την ανάγνωση ενός βιβλίου ή την παρακολούθηση μιας ταινίας αφού θα γνωρίζετε το δήθεν αναπάντεχο τέλος.
Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη.

Δεύτερη παρτίδα για τους Αγνοούμενοι, που αντιμετωπίζουν τους κίνδυνοι του νησί, έρχονται σε επαφή με τους παρα-Άλλοι κ.λπ.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 1

Ο Τζακ, η Κέητ, ο Λωκ και ο Φάλαινας κάνουν την προσευχή τους και αποφασίζουν να πηδήξουν στην καταπακτή. Επειδή όμως η Κέητ πηδάει χωρίς να καταλάβει ότι υπήρχαν και σκάλες, οι υπόλοιποι παίρνουν το ασανσέρ. Ο Σα-γιδ και η Χαζοξανθιά "κάνουν σκηνή" μέσα σε μια σκηνή, αλλά τους παίρνει μάτι το Μαυράκι και πάει και το λέει στους Παρα-Άλλους.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 2

Τα κορόιδα που μπήκαν στην καταπακτή συναντούν τον Ντέσμοντ ή Σκωτσέζο ή Καταπακτόμουτρο ή Βρωμιάρη ή Και Καλά Ντέιβιντ Χιουμ ή Τα έχω όλα, καθώς και το Κομπιούτερ του Διαόλου, που τρέχει σε Linux. Σύμφωνα με τις οδηγίες του Ντέσμοντ, πρέπει να πληκτρολογείς τα ψηφία 4, 8, 15, 16, 23 και 42 κάθε 108 δευτερόλεπτα, αλλιώς θα μας πάρει ο Χάρος. Ο Χέρλι τρομάζει με το που βλέπει τα νούμερα, γιατί του θυμίζει τα "νούμερα" που γνώριζε στο τρελοκομείο όπου σύχναζε. Σκέφτεται να την αμολήσει για να μπλοκάρει τον υπολογιστή, αλλά τον προλαβαίνει ο Λωκ γιατί τα πολλά μάνγκο που τρώει του έφεραν δυσκοιλιότητα.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 3

Τα κορόιδα που μπήκαν στη σχεδία σκοτώνουν έναν καρχαρία και κολυμπάν ως το νησί για να τον μαγειρέψουν, εκτός από τον Κορεάτη, που τό'σκασε για να τους κάνει έκπληξη, αλλά τον πιάνουν οι Ουράδες (αυτοί που κάθονταν στην ουρά του αεροπλάνου), γνωστοί ως Αντίλαλος ή Ηχώ ή Έκο, Λιβύη, Βερνάρδος και Άννα Λουτσία ή Τσουλία. Ο Σώγιερ κι ο Μάικλ τσακώνονται, τα βρίσκουν, βρίσκουν τον Κορεάτη και μετά τους βρίσκουν όλους μαζί οι Ουράδες και τους πετούν σε μια τρύπα γεμάτη κουράδες.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 4

Ο Ντέσμοντ βαριέται από το πολύ μπλα-μπλα της Κέητ και ζητά από τον Λωκ να της φορέσει ζουρλομανδύα και φίμωτρο. Ο Λωκ δέχεται, κρύβει όμως και έναν νυχοκόπτη στην κωλοτσέπη της για να λυθεί. Μετά, δίνει ένα φιλάκι στον Ντέσμοντ. Η Μελαχροινή, δεμένη χειροπόδαρα, φιμωμένη σφιχτά και κλειδωμένη σε μια αποθήκη, λύνεται σε χρόνο DT και βλέπει ένα σωρό τρόφιμα, αλλά δεν τα τρώει γιατί την εμποδίζει η κολλητική ταινία στο στόμα. Ο Χέρλι την ξεφιμώνει, αλλά μετά βλέπει τα τρόφιμα και την ξαναφιμώνει. Το φαγοπότι πέφτει σύννεφο.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 5

Ο Χωριάτης, ο Μαύρος και ο Κορεάτης δεν κάνουν τίποτα για μια ολόκληρη μέρα. Οι Ουράδες τους λυπούνται και αποφασίζουν να τους πάρουν μαζί τους. Τους βρίσκουν οι Παρά-Άλλοι και παίρνουν μαζί τους την Αεροσυνοδό. Οι Ουράδες και οι Σχεδίες προχωρούν προς την παραλία, αλλά η Άννα Τσουλία εκνευρίζεται τόσο που πυροβολεί στο γάμο του Καραγκιόζη και πετυχαίνει την Ξανθιά. Ο Σαγίντ απ' το θυμό του της επιτίθεται, αλλά εκείνη του φοράει χειροπέδες από κλαδιά και του λέει πως είναι αστυνομικίνα.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 6

Κάνουμε ένα φλας μπακ και γυρίζουμε στο πρώτο επεισόδιο της πρώτης σεζόν, αλλά σε φαστ φόργουορντ και από την άλλη μεριά του νησιού. Οι Παρά-Άλλοι επιτίθενται στους Ουράδες και τους κλέβουν τα παιδάκια. Οι Ουράδες σκοτώνουν καναδυό Παρά-Άλλους, αλλά επειδή είναι ντυμένοι σαν προϊστορικοί άνθρωποι δεν τους θάβουν. Ύστερα πιάνουν τους Σχεδίες και γυρίζουμε στο επεισόδιο 5.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 7

Οι Παραλιακοί παίζουν πρωτάθλημα ξερής και ο Τσάρλι κερδίζει ένα αγαλματάκι με χασίς. Ο Λωκ τον μαλώνει και του λέει ότι αν μαστουρώσει, θα τον πάρει μακριά από την Πρώην Έγκυο και το Μωρό. Ο Τζακ και η Κέητ βγαίνουν ασφαλείς από την καταπακτή, η οποία έχει μια έξοδο που κανένας δεν την πρόσεξε ως τώρα. Ο Ντέσμοντ φεύγει για να ψαρέψει μπαρμπούνια και η Γυναίκα του Κορεάτη τους φλομώνει όλους με μπαρμπούτσαλα.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 8

Οι Ουράδες και οι Σχεδίες ενώνονται με τους Καταπακτάκηδες και τους Παραλιακούς και γίνονται όλοι Αγνοούμενοι. Ο Σώγιερ είναι τραυματισμένος και τον ερωτεύονται η Κέητ και ο Τζακ. Ο Κορεάτης και η Γυναίκα του Κορεάτη ξαναπαντρεύονται. Η Ξανθιά κηδεύεται και η Τσουλία παίρνει ρεπό. Ο Ιρακινός τη μισεί και ο Γιατρός να σου πετύχει σκέφτεται να την κάνει στρατιωτίνα.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 9

Οι Παραλιακοί παίζουν πρωτάθλημα ξερής και ο Τσάρλι κερδίζει ένα αγαλματάκι με χασίς. Ο Λωκ τον μαλώνει και του λέει ότι αν μαστουρώσει, θα τον πάρει μακριά από την Πρώην Έγκυο και το Μωρό. Ο Χέρλι τα φτιάχνει με τη Λιβύη, η οποία τον συμβουλεύει ότι αν συνεχίσει να τρώει τον αγλέωρα, θα εκραγεί. Εκείνος την ακούει και πετά όλα τα φαγητά στα σκουπίδια. Την ίδια στιγμή, ένας μαλάκας με αλεξίπτωτο τους πετά κιβώτια με καινούρια φαγητά. Ο Χοντρός καταριέται την ώρα και τη στιγμή και ερωτεύεται με μια παντόφλα. Η Λιβύη βάφεται καστανή και τρυπώνει σε ένα φλας μπακ του Χέρλι.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 10

Ένας Ξεκάρφωτος αιχμαλωτίζεται. Η Γαλλίδα λέει στους Αγνοούμενους ότι ο Ξεκάρφωτος είναι Παρά-Άλλος. Ο Τζακ και η Κέητ πιάνονται σε ένα δίχτυ της Γαλλίδας και ο Σώγιερ ζηλεύει και τα φτιάχνει με την Τσουλία. Εκείνη του τη σκάει και του κλέβει το όπλο. Πάει να σκοτώσει τον Ξεκάρφωτο, αλλά ο Σαγίδ τον μαυρίζει στο ξύλο και η Τσουλία αλλάζει γνώμη και πάει να μαγειρέψει μπριζόλες για τον Δεν έχω μέτωπο.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 11

Ο Τζακ αγανακτεί και φωνάζει στους Παρά-Άλλους ότι βαρέθηκε και θέλει να έρθουν να τον πιάσουν. Εκείνοι όμως πιάνουν την Κέητ, τη δένουν και τη φιμώνουν. Ο Σώγιερ τη σώζει, αλλά ο βλάκας ο Λωκ δίνει όλα τα όπλα του στους Παρά-Άλλους.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 12

Οι Παραλιακοί παίζουν πρωτάθλημα ξερής και ο Τσάρλι κερδίζει ένα αγαλματάκι με χασίς. Ο Λωκ τον μαλώνει και του λέει ότι αν μαστουρώσει, θα τον πάρει μακριά από την Πρώην Έγκυο και το Μωρό.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 13

Οι Παραλιακοί παίζουν πρωτάθλημα ξερής και ο Τσάρλι κερδίζει ένα αγαλματάκι με χασίς. Ο Λωκ τον μαλώνει και του λέει ότι αν μαστουρώσει, θα τον πάρει μακριά από την Πρώην Έγκυο και το Μωρό. Ο Τσάρλι βαριέται και πετάει τα αγαλματάκια στη θάλασσα.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 14

Ο Μάικλ κάνει "ντου" και ο Τζακ τον σώζει για να το παίξει ήρωας, χωρίς φυσικά να ρωτήσει τον Μάικλ αν θέλει να σωθεί. Ο Μαύρος Αρχιτέκτονας από το Τζιμπουτί καθαρίζει την Τσουλία και τη Λιβύη και ελευθερώνει τον Ξεκάρφωτο, μπας και βρουν το Μαυράκι.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 15

Ο Λωκ παρακολουθεί τα βίδεο ενός Κινέζου, αλλά το βαριέται και ο Αντίλαλος του δίνει ένα άλλο βίδεο για να περνάει την ώρα του. Ο Χοντρός θρηνεί για το θάνατο της Λιβύης, αλλά την Τσουλία δεν την κλαίει κανένας. Μια πόρτα πιάνει το μπούτι του Λωκ, αλλά τον σώζει ο Αντίλαλος. Η Γυναίκα του Κορεάτη βρίσκει ένα καράβι, και όλοι κάνουν σινιάλο για να τους δει ο καπετάνιος.

[επεξεργασία] Επεισόδιο 16

Ο καπετάνιος του καραβιού είναι ο Ντέσμοντ, ο οποίος δεν βρήκε τίποτα και είπε να γυρίσει πίσω στο νησί. Μας υποχρέωσες! Οι Παρά-Άλλοι ξαναπιάνουν την Κέητ γιατί ο Ψευτομούσιας δεν χόρτασε ακόμη. Τη δένουν και τη φιμώνουν. Πιάνουν και τον Χέρλι, τον Τζάκμαν και τον Ρέντνεκ για ποικιλία. Ο Μάικ και ο Μάικ Τζούνιορ πάνε στην Καραϊβική για να δουν τον τάφο του Τζακ Σπάροου και ο ουρανός γίνεται μωβ. Η καταπακτή γίνεται χαλίκια και ο Λωκ χάνει και τα λιγοστά μαλλιά που έχει. Δυο άσχετοι βρίσκουν το νησί και το λένε στη γκόμενα του Ντέσμοντ.

Συνεχίζεται στο... Οι Αγνοούμενοι: Τρίτη Σεζόν

Τα σπόιλερς τελειώνουν εδώ. Δεν έχουμε να σας χαλάσουμε κάτι άλλο.
Τώρα μπορείτε να σβήσετε τον υπολογιστή σας με ασφάλεια.