Οι Αγνοούμενοι

“Τελικά η Κέιτ με ποιόν θα πάει; Ρε μπας και πάει με το χοντρό;”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον τρίτο κύκλο επεισοδίων της σειράς.

“Πού βρίσκονται;; Πού βρίσκονται;!”

- Εύη Βατίδου για τους "Αγνοούμενους"

“Μόνο εγώ θα καταφέρω να τους βρω!!”

- Αγγελική Νικολούλη για τους "Αγνοούμενους"

Οι αγνοούμενοι (LOST) είναι μία τηλεοπτική σειρά που έχει αγαπηθεί από μικρούς και μεγάλους, πειρατές του ίντερνετ και μη. Το όνομα της είναι παρμένο από την κατάσταση εξέλιξης του σεναρίου μετά το πρώτο επεισόδιο.

Οι Αγνοούμενοι

Το 1/10 των πρωταγωνιστών της σειράς σε φωτό όπου το αεράκι του νησιού τους παίρνει τα μαλλιά και τις γραβάτες για να φαίνονται πιο ερωτικοί.

Η σειρά ασχολείται με τις ζωές 108 αγνώστων που ταξιδεύουν όλοι μαζί στην ίδια μοιραία πτήση, το αεροπλάνο της οποίας προσκρούει σε ένα νησί. Το νησί εμφανίζεται αρχικά φιλόξενο και επίγειος παράδεισος, γεγονός που εκμεταλλεύονται οι παραγωγοί για να γυρίσουν μερικές σκηνές στο στυλ της Γαλάζιας Λίμνης, αλλά γρήγορα αποκαλύπτει το αληθινό του πρόσωπο: Στην πραγματικότητα το νησί αποτελεί το μέρος όπου κατοικούν διάφορα ανθρωπόμορφα (Οι Άλλοι) και μη (Οι παρα-Άλλοι) όντα, τα οποία έχουν κάτσει τόσο πολύ εκεί, με αποτέλεσμα το μόνο που τους ενδιαφέρει να είναι το εμπόριο οργάνων και η ανταλλαγή αυτοκολλήτων προς συμπλήρωσιν άλμπουμ με δώρο μια αφίσα του Μπατσινίλα.

Ο κεντρικός ήρωας της σειράς είναι ο Χέρλι ή Χάρλεϊ ή Χοντρός ή Μαούνας, ο οποίος στα πρώτα επεισόδια αποκαλύπτεται ως ο σύζυγος της Αθηνάς Ωνάση. Ο Χοντρός έχει οργανώσει το δυστύχημα με σκοπό να χρησιμοποιήσει τους Αγνοούμενους και εκμεταλλευόμενους τους να δημιουργήσει γήπεδα γκολφ, κέντρα ιππασίας, ζωολογικό κήπο και θέρετρα κροίσων. Όμως τα πράγματα δεν πάνε καλά από την αρχή και ο Τόφαλος πέφτει σε έναν ξερόλα γιατρό με το όνομα Τζακ ή Δεν έχω μέτωπο, που κάνει τα πάντα για να οργανώσει τους Αγνοούμενους σε μία ουτοπική κοινωνία όπου θα επικρατεί το σεξ με τις καλές του νησιού, ενώ οι άλλες γυναίκες θα παίζουν το ρόλο παραδουλεύτρων, μαγείρων, κάδων απορριμάτων και ανιχνευτών μετάλλων. Οι υπόλοιποι άντρες του νησιού υποστηρίζουν τον Γιατρό για να αποφύγουν το φακελάκι, γεγονός που αφήνει τον Μπίλια χωρίς εργατικό δυναμικό και έτσι αναγκάζεται να βρει άλλη λύση για να πραγματοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδια του. Παράλληλα κάνουν την εμφάνιση τους και Οι παρα-Άλλοι οι οποίοι περιπλέκουν τα πράγματα γιατί τα περίπτερα του νησιού έχουν κλείσει εδώ και 16 χρόνια, ενώ η δίψα τους για την αφίσα του Μπατσινίλα έχει παραμείνει άσβεστη, με αποτέλεσμα να πιέζουν τους Αγνοούμενους (και κυρίως τους ανήλικους) για την παραχώρηση αυτοκολλήτων για τα άλμπουμ.

Season2-char-promo19

Ο Τζακ ο γιατρός παίρνει φακελάκια!

[επεξεργασία] Σεζόν

[επεξεργασία] Πρώτη Σεζόν

Κύριο άρθρο: Οι Αγνοούμενοι: Πρώτη Σεζόν

Τα χαζοχαρούμενα ξυπνούν στο νησί, δίχως να θυμούνται τίποτα. Παραδόξως, ύστερα από δέκα λεπτά επεισοδίου, τα θυμούνται όλα. Καθώς παρατηρούμε τους χαρακτήρες, τη συμπεριφορά τους, τις μεταξύ τους σχέσεις, τις μεταξύ τους συγκρούσεις, τις μεταξύ τους πέτρες και τα χαλίκια, μια-δυο πολικές αρκούδες, ένα βουνό βγάζει αγνώστης προελεύσεως μαύρο καπνό τα χαζοχαρούμενα τρέχουν ευθύς για να τον καπνίσουν. Επίσης συναντούν μία ψυχικά διαταραγμένη (βλαμμένη) Γαλλίδα, απόδειξη των βλαβερών συνεπειών της γαλλικής γλώσσας στον άνθρωπο. Αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο νόμιζαν. Αλλιώς, το σόου θα είχε μόνο μια σεζόν. Ή ένα μόνο επεισόδιο. Ή μια διαφήμιση στη ΝΕΤ. Ή μια φωτογραφία στο TV ΕΘΝΟΣ... ΛοΛ

[επεξεργασία] Δεύτερη Σεζόνγκ

Κύριο άρθρο: Οι Αγνοούμενοι: Δεύτερη Σεζόν

Dharma-moutza

Το πραγματικό λογότυπο της καταπακτής. Πάρε μια μούντζα που ξεκίνησες τη δεύτερη σεζόν!

Η μυστηριώδης καταπακτή αποκαλύπτει μια μυστηριώδη τρύπα με μυστηριώδεις σκάλες και μια μυστηριώδη μουσική από τον Μάικλ Τζακίνο. Τα χαζοχαρούμενα, θέλοντας απεγνωσμένα να το ρίξουν στη μαστούρα και να καπνίσουν μαύρο για να ξεχάσουν τις έγνοιες και τις σκοτούρες τους, πηδούν ευθύς για να βρουν να καπνίσουν. Εν τω μεταξύ, μαθαίνουμε πως το αεροπλάνο είχε και ουρά! Με επιβάτες μέσα! Και κάποιοι απ' αυτούς επέζησαν. Άντε τώρα να βρεις άκρη...

[επεξεργασία] Τρίτη Σε-Ζώον

Κύριο άρθρο: Οι Αγνοούμενοι: Τρίτη Σεζόν

Τα χαζοχαρούμενα αιχμαλωτίζονται από τους παρα-Άλλους, αλλά τους τη σκάνε και ξεφεύγουν. Και μετά ξανασυλλαμβάνονται. Και μετά ξαναξεφεύγουν. Και μετά ξανασυλλαμβάνονται. Και μετά ξεχνούν τις μεταξύ τους διαφορές και σκοτώνουν μπεκάτσες, πελαργούς και πολικές αρκούδες. Και μετά ξαναξεφεύγουν, γιατί ο κύριος Έκο έκλεψε το άλμπουμ των παρά-Άλλων και τους τσάτισε. Οι παρα-Άλλοι από το θυμό τους βγάζουν κόκκινο καπνό, και τα χαζοχαρούμενα τρέχουν γιατί νομίζουν πως άνοιξε καινούριο πορνείο στο νησί. Και μετά ξανασυλλαμβάνονται...

[επεξεργασία] Τέταρτη σε-ζον

Κύριο άρθρο: Οι Αγνοούμενοι: Τέταρτη Σεζόν

Ο Σόγιερ και η Κέιτ , όπως και στον 3ο κύκλο εκφράζουνε τα φλογερά αισθήματα που αισθάνονται ο ένας για τον άλλο, ενώ έρχεται ένα ελικόπτερο με κανονικούς ανθρώπους να τους σώσει. Τελικά αντί να φωνάξουνε για βοήθεια καθίσανε και ήπιανε ποτά . Και το ελικόπτερο έφυγε! Ο Χέρλι δεν ήθελε τον πολιτισμό εκεί- μόνο για τον εαυτό του και για τις ομορφιές του νησιού . Έφερε λοιπόν τον Μάιλς, έναν κακό να σκοτώσει τους καλούς και να τους βάλει σε πίτες και να τους πουλήσει να βγάλει κάνα φράγκο (κι ας ήταν πλούσιος, ήταν Σκρουτζ). Ο τέταρτος τελειώνει με τον Μάιλς να δένει την Κέιτ σε ένα σάκο μαζί με τον Μαούνα. Ο Μάιλς πρόδωσε τελικά τον Χάρλι και θα τα κάνει όλα για την πάρτη του. Επίσης πρωταγωνιστεί και η πανέμορφη μαγευτική καστανομάλλα Κέιτ, που δεν ξέρει με ποιον να πάει. Τον πλούσιο γιατρό Τζακ ή τον δολοφόνο και αλαζόνα Σόγιερ; Τα στοιχεία δείχνουνε ότι διαλέγει τον δεύτερο, με αποτέλεσμα ο Τζακ να πέσει στα χέρια την Τζούλιετ, μιας εκρηκτικής ξανθιάς που την αγαπά ο Μπεν, ο αρχηγός των κακών που έκλεψε όταν ήταν μικρή την Άλεξ και την μεγάλωσε για κόρη του από την Ρουσό που ήταν γαλλίδα.

[επεξεργασία] Πέμπτη Σεζόν

Κύριο άρθρο: Οι Αγνοούμενοι: Πέμπτη Σεζόν

Εδώ ο Σόγιερ και η γκόμενα του Τζουλιέτ γυρνάνε πίσω στο χρόνο για να ενημερώσουν τους Άλλους ότι της μόδας πλέον είναι τα χαρτάκια πόκεμον... Αυτοί συγκλονίζονται με την ανακάλυψη και περνούν το χρόνο τους ασχολούμενοι αποκλειστικά με τις ηλεκτροφόρες επιθέσεις του Πίκατσου!

[επεξεργασία] Έκτη Σεζόν

Κύριο άρθρο: Οι Αγνοούμενοι: Έκτη Σεζόν

Εδώ το σόου γίνεται τόσο τέλειο που άμα το δεις καίγονται τα μάτια σου. Η μοναδική αξία που έχει η έκτη σεζόν είναι ο θυμός που θα νιώσεις φωνάζοντας "ΘΕΛΩ ΚΙ'ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!"