Οικονομική κρίση

“Μια οικονομική κρίση την ημέρα το γιατρό τον φέρνει εδώ πέρα.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ

“Κάτι μου βρωμάει εδώ!”

- Πράκτωρ Άκουα - Φόρτες εν ώρα υπηρεσίας.
ΚαραμέλαΔΝΤ.png

Οι αγαπημένες σας καραμέλες σε παραδοσιακή συσκευασία.

Η οικονομική κρίση είναι μάρκα καραμέλας που έκδοσε η εταιρία DNT.co. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμες από το μουντό σκούρο χρώμα τους και τη γεύση τους. Η καραμέλα έκανε ντεμπούτο το 1930 στην Αμερική με τεράστια επιτυχία, ώστε να προκαλέσει τα ΜΜΑ. Από τότε έγιναν ανάρπαστες παγκοσμίως.

[επεξεργασία] Αλχημική ανάλυση

Η συνταγή είναι μυστική και κρύβεται καλά από τη δημοσιότητα, αν και κατά καιρούς υπήρξαν προσπάθειες για την απομίμησή της όλες τους απέτυχαν. Η επίσημη χημική σύσταση είναι $23Ο, ενώ στα συστατικά αναφέρονται, το ανθρακικό και η σοκολάτα.

Οι καραμέλες είναι γνωστές για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες. Μεταξύ των άλλων βοηθούν στην καταπολέμηση του καρκίνου, του βήχα, του ξηρού πυρετού, τις νευραλγίες, τις αναγούλες. Η πιο σημαντική όμως δράση τους είναι ως αγχολυτικό και ηρεμιστικό.

Σημαντικό τους μειονέκτημα είναι οι οξειδωτικές τους ιδιότητες όπου, σε υψηλές δόσεις (βαζάκι και πάνω), ο καταναλωτής γίνεται σα βλάκας. Γνωστό αντίδοτο δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα από κανέναν. Σε underground ιστοσελίδες φημολογείται πως είναι στο στάδιο ανάπτυξης, ένα αντίδοτο από τους φιλάνθρωπους ΕΛ.

Όπως όλα τα φάρμακα δε μπορούν να καταναλωθούν με άδειο στομάχι. Με λίγο κρασί και σουβλάκι κατεβαίνουν πιο εύκολα, ενώ συνιστάται η χρήση τους πριν από χορό, συνήθως ζεϊμπέκικο. Ακολουθείται τελετή επίκλησης του θεού Απόλλωνος, όπου πάνω στο ρυθμό του ζεϊμπέκικου, καταπλήσσει τους παρευρισκόμενους καραμελομένους, με απίστευτα κιθαριστικά σόλο.

Karamela.png

προτροπή χρήστη καφέ καραμέλας

[επεξεργασία] Η εξέλιξη της οικονομικής κρίσης

“Αυτή η καραμέλα κρατάει χρόνια!”

~ Κάποιος Ass για την καραμέλα.

“Ως πότε παλικάρια, θα την πιπιλάμε σαν μωρά στους καναπέδες των σπιτιών;”

- Κάποιος Ρήγας για την οικονομική κρίση
  • Αργότερα έγιναν κίτρινες με γεύση γκρέιπφρουτ.
  • Ύστερα κόκκινες με χυμό ντομάτας.
  • Τελικά κατέληξαν καφέ με άρωμα μεθανίου.

Οι καραμέλες σχεδιάστηκαν από το διάσημο Έλληνα καλλιτέχνη Μάνο Χατζιδάκη.

Οι καραμέλες τελικά πήραν την άδεια να βγαίνουν και σε γεύση κόκα-κόλα.

[επεξεργασία] Μελετήστε επίσης