Οικονομικά μέτρα

“Πρέπει να πάρουμε μέτρα.”

- Ο πρωθυπουργός μόλις τελειώσει η εκλογική περίοδος.

“Παραιτούμαι!”

- Ο Κέυνς για την προσπάθειά του να βρει οικονομική θεωρία για την ελληνική οικονομία.

“Στην Ελλάδα, τα οικονομικά μέτρα λαμβάνουν τον πρωθυπουργό!”

- Η Κανέλλη για τα οικονομικά μέτρα.

“Εύρηκα!”

- Τσαφέντας για τη λύση του γρίφου.
Τάγος Τσαφέντα

Τα μέτρα ήταν πολύ μικρά αυτή τη φορά. Χρειάζονται περισσότερα.

Τα οικονομικά μέτρα είναι ένας αρχαίος γρίφος που ακόμα δεν έχει λυθεί, αλλά σχετίζεται άμεσα με την Ελλάδα.

Η ιστορία ξεκίνησε όταν ο Μαύσωλος ήθελε να φτιάξει έναν τάφο για την αδικοχαμένη κόρη του, αλλά είχε ένα μικρό πρόβλημα. Δεν μπορούσε να πάρει σωστά τα μέτρα, κάθε φορά που τα έπαιρνε πάντα έκανε λάθος. Πολλοί διακεκριμένοι επιστήμονες έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά, καθώς δεν μπορούν να εξηγήσουν το φαινόμενο. Ο Μαύσωλος υποσχέθηκε ότι θα λύσει το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας, υπό την προϋπόθεση ότι θα μπορέσει κάποιος να πάρει τα σωστά μέτρα. Εξ ου και το όνομα οικονομικά μέτρα. Πολλοί υπουργοί οικονομίας έχουν προσπαθήσει να λύσουν το πρόβλημα, αλλά κανένας δεν τα κατάφερε ως τώρα.

[επεξεργασία] Ιστορία

Ο γρίφος αυτός βασάνισε πολλούς φιλοσόφους ανά τους αιώνες, όπως τον Ξενοφώντα, τον Καρτέσιο, τον Μπερνούλι, τον Έγκελς, τον Κέυνς, τον Λάμπρο Μαγκλάρα. Κανένας δεν κατάφερε να βγάλει συμπέρασμα, εκτός από τον Λάμπρο, ο οποίος απέδειξε ότι αν δύο μέτρα είναι κάθετα, τότε η χρήση και των δύο έχει μήκος ίσο με \sqrt{a^{4}+b^{3}}.

Τελικά τον γρίφο έλυσε κάποιος Τσαφέντας, αλλά είχε κάτι μπλεξίματα στην Αφρική και πέθανε πριν προλάβει να ανακοινώσει τη λύση. Πήρε το μυστικό στον τάφο του.