Οικογένεια

“Θέλω μαζί σου να κάνω οικογένεια..”

- Νεαρά κορασσίδα κρατώντας στο χέρι της φυτό ανωνύμου για τις προθέσεις της

“Θέλω να φτιάξω ένα μεγάλο θερμοκήπιο.”

- Ο Θεός, πριν φτιάξει την Εύα για την οικογένεια

Την 3η ημέρα της δημιουργίας και ευρισκόμενος σε δημιουργικό οίστρο ο Δημιουργός αποφάσισε να δημιουργήσει την οικογένεια. Όπερ και εγένετο. Την 6η ημέρα την τοποθέτησε στην οριστική της θέση. Η οικογένεια είναι μια ομάδα ανθρωπίνων φυτικών οργάνων[1] τριαδικής μορφής η οποία φύεται στην περιοχή του σώματος που αποκαλείται μαγαζιά. Η καλλιέργειά της κρατήθηκε μυστική επί σειρά ετών και είναι μέχρι σήμερα μη ορατή ακόμα και από τους σωβρακοφανείς.

[επεξεργασία] Μέλη της ομάδας

Το κύριο μέλος της ανήκει στην συνομοταξία των κολοκυνθοειδών (Malaperdiceae) με αντιπρόσωπό τους το αγγούρι (Putsufligarer), καρπό ποικίλων μεγεθών με υφή από μαλακιά ως σκληρή και εκρίσεις μεταβαλλόμενης πυκνότητας και πτητικής ικανότητας. Ο ψευδο-Ιπποκράτης αναφέρει εις την προγονικήν «τὰ ἀγγούρια τὰ ἥμερα διουρητικά εἰσι», έτσι να έχετε το νου σας τόσο οι έχοντες όσο και οι μη κατέχοντες κατά την κατανάλωσή τους. Το φυτό καλλιεργείται μόνο σε καλά αεριζόμενα θερμοκήπια γιατί είναι ευαίσθητο στο κρύο. Προβληματική ποικιλία της ίδιας συνομοταξίας αποτελεί το είδος αγγουράκια, το οποίο πωλείται με το κιλό και αν δεν καταναλωθεί αμέσως πάει χαράμι μετατρεπόμενο σε τουρσί.

Προσφάτως μολυσμένα από το βακτηρίδιο E-coli στελέχη του, εξαχθέντα από την Ισπανία προκάλεσαν σπαστική κωλήτιδα, κρίσεις διάρροιας και κωμικοτραγικές καταστάσεις εντός δημοσίων τουαλετών σε γαλλογερμανοαγγλόφωνους χορτοφάγους. Κάποιοι θεώρησαν πως ήταν τρομοκρατικό χτύπημα του Μουρίνιο για να εκδικηθεί για την αποβολή του από τον αγώνα με την Μπαρτσελόνα, οι ισπανικές αρχές όμως το διέψευσαν κατηγορηματικά.

Τα υπόλοιπα μέλη της παράγονται από το δέντρο παπαριά, που κατά τον Πλάστη είναι φυτό της ίδιας δημιουργίας. Συνεισφέρουν στην βιοποικιλότητα του πλανήτη και θα τα βρείτε με τις ονομασίες καλαμπαλίκια, κουρδουμπούλια, τζοχανταραίοι, αχαμνά, πελέδια κ.α, υποφέρουν από την παγκόσμια θέρμανση και την αυξημένη θήρευση ιδίως τις περιόδους μουνοθύελλας. Ως προς την καλλιέργειά τους και τις ιδιαίτερες φροντίδες, σας παραπέμπουμε στο αντίστοιχο άρθροδέντρο.

[επεξεργασία] Βιοκαλιέργεια

Κύριο χαρακτηριστικό της οικογένειας η τριαδικότητά της εξαιτίας της οποίας στερείται το επίδομα πολυτέκνων, αλλά όπως δείχνουν τα νέα μέτρα που προωθούνται από το ΔΝΤ το επίδομα θα το στερηθούν και οι πολύτεκνοι, οπότε σκορδοκαΐλα μας. Σκοπός ύπαρξης της ήταν, είναι και θα είναι η μάχη για επιβίωση με την δημιουργία νέας οικογένειας και τον πολλαπλασιασμό της ούτως ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος επέκτασης του φεμινισμού, και μαλβινισμού στον πλανήτη.

Την πολύ παλιά εποχή, την προ Χριστού ο πολλαπλασιασμός της οικογένειας γινόταν με μοσχεύματα τα οποία αποκόπτονταν από το κυρίως σώμα και τοποθετούντο εις το γόνιμο έδαφος όπου και εφύοντο. Η φύση κάποτε κουράστηκε και η μάνα γη έμεινε στείρα εξαιτίας της υπερεκμετάλλευσής της. Έκτοτε η οικογένεια έπαθε τουμπανισμό και πήρε την κάτω βόλτα.

[επεξεργασία] Σύγχρονες καλλιέργειες

Δυστυχώς ο φέρων την οικογένεια την σήμερον εποχή για να πολλαπλασιαστεί αναγκάζεται να περάσει από το στάδιο του γάμου.[2] Ο γάμος μετατρέπεται σε ένα θερμοκήπιο επονομαζόμενο "οικογενειακή επιχείρηση" με μαφιόζικη δομή διαχείρισης, χρηματοδοτούμενη από όσους σηκώνουν τα οικογενειακά βάρη κατ' αποκλειστικότητα. Ο άντρας της οικογένειας καλείται "προστάτης - κουβαλητής", η γυναίκα "δούλα και κυρά" και τα παιδιά "καταναλωτές οικογενειακών εσόδων". Περιπτώσεις επιμήκυνσης του χρόνου λειτουργίας του θερμοκηπίου προκαλεί στον κουβαλητή, προστάτη. Από την πλευρά του το κράτος κάνει ό,τι μπορεί για να την καταργήσει επιβάλλοντας φόρο οικογενείας και υποχρεωτικές εισφορές ανά μέλος γιατί:

  1. είναι ζημιογόνα και συμβάλλει στην διόγκωση του χρέους,
  2. προκαλεί αύξηση της ανεργίας,
  3. αύξηση του διαφυγόντος εισοδήματος υπό μορφή εμβασμάτων στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές οικογενειακών εσόδων βρίσκονται στο εξωτερικό,
  4. αύξηση των κρουσμάτων προστάτη, επιπλέον έξοδα στο ΕΣΥ και πονοκέφαλο στον Άδωνι,
  5. επιδείνωση του φαινομένου του θερμοκηπίου,
  6. δεν δέχεται επεμβάσεις της αστυνομίας επικαλούμενη το άβατον και
  7. δεν συμμετέχει στα ΜΜΑ με την δικαιολογία τα εν οίκω μη εν δήμω.

[επεξεργασία] Σημειώσεις

  1. «καὶ ἐξήνεγκεν ἡ γῆ βοτάνην χόρτου, σπεῖρον σπέρµα κατὰ γένος καὶ καθ' ὁµοιότητα, καὶ ξύλον κάρπιµον ποιοῦν καρπόν, οὗ τὸ σπέρµα αὐτοῦ ἐν αὐτῷ κατὰ γένος ἐπὶ τῆς γῆς. καὶ εἶδεν ὁ θεὸς ὅτι καλόν.»
  2. Συμβουλή: Για να δημιουργήσεις οικογένεια και όχι μη-οικογένεια πρέπει να είναι Παρασκευή προς Σάββατο, να έχει πανσέληνο, να είσαι ντίρλα και να φοράς κάλτσες τρύπιες απαραιτήτως!

[επεξεργασία] Δείτε επίσης