Ξανθιά

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ! Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι

ακατάλληλο για άτομα κάτω των 18. Επίσης, είναι Μ.Α.Γ.Δ.Α.

(Μη Ασφαλές Για Δουλειά, Ανόητοι!).

Σ' αυτό το άρθρο θα βρείτε, μεταξύ άλλων, άσχημη γλώσσα, πρόστυχα αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και λοιπές αηδίες. Αν είστε μικρούλης και έχετε ευαίσθητη καρδιά, ή αν σας πιάσει ο προϊστάμενός σας ενώ το διαβάζετε, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη.

“Ξανθιά βαμμένη δυο φορές βλαμμένη.”

- Μια μαμά για το χρωμοσαμπουάν της κόρης της.

Η ξανθιά αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία ανεκδότων. Συναντάται μόνο στο θηλυκό. Συνώνυμο αρσενικό η λέξη Πόντιος. Συνήθως εκφράζει μια άκρως αφελή αν όχι μηδενικού μυαλού γυναίκα και έχει κοινά με πάρα πολλά αντικείμενα όπως μια μπάλα του μπόουλινγκ, μια μπύρα ή μια πίτσα.. Υπάρχουν βέβαια και οι έξυπνες ξανθιές. Οι πιθανότητες να γνωρίσετε μία τέτοια είναι μηδενοσουπερμεγαλοsupermassiveαπειροελάχιστες, αν όμως συμβεί κάτι τέτοιο, τότε τρέξτε αμέσως στο κοντινότερο πρακτορείο του ΟΠΑΠ.

Ας μην ξεχνάμε όμως πως και η Αννούλα εμφανίζεται ως ξανθιά, αλλά στην πραγματικότητα οι μόνοι λόγοι που κάθε φορά πεθαίνει είναι πως είναι η χαμένη αδερφή του Κέννυ ΜακΚόρρμικ και πως είναι "Περικυκλωμένη από ηλίθιους" όπως λέει κι ο Σκαρ από τον Βασιλιά των Λιονταριών.

Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με μία πραγματική, καθαρόαιμη ξανθιά! Αν δεν έχετε δει ποτέ σας μία ξανθιά, μην ταράζεστε, ούτε εγώ τις έχω δει ποτέ, τουλάχιστον ολόκληρες (το κεφάλι τους συνήθως καλύπτεται από τα υπερμεγέθη βυζιά τους και το κάτω-από-τη-μέση σώμα τους είναι συνήθως ακάλυπτο (πριν και μετά τα 18).

[επεξεργασία] Σχετικά