Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ! Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι

ακατάλληλο για άτομα κάτω των 18. Επίσης, είναι Μ.Α.Γ.Δ.Α.

(Μη Ασφαλές Για Δουλειά, Ανόητοι!).

Σ' αυτό το άρθρο θα βρείτε, μεταξύ άλλων, άσχημη γλώσσα, πρόστυχα αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και λοιπές αηδίες. Αν είστε μικρούλης και έχετε ευαίσθητη καρδιά, ή αν σας πιάσει ο προϊστάμενός σας ενώ το διαβάζετε, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη.

“Ακόμα και εγώ γελάω με την Ντόρα”

- Ο Μίκης για :-)
Ντόρα Μπακογιάννη

Μοιάζει αθώα αλλά δεν είναι καθόλου.

Η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια είναι η Ντόρα Μπακογιάννη το 1968. Κάνει συνεχώς χρήση ναρκωτικών και διάφορων άλλων ουσιών (π.χ υγρά μπαταρίας με επικάλυψη παδέλας γιαουρτιού και σαμπουάν με τσέρλα και φρούτα του βάλτου) που κάνουν το μυαλό της ζελέ.
Είναι μια εξυπνη και θεόστραβη μαλακισμένη που ούτε μπροστά της δεν μπορεί να δει με αποτέλεσμα να αναρωτιέται Βλέπεις το βουνό; που είναι ακριβώς δίπλα της! Εχθρός της είναι ένας κλέφτης αλεπού, o Αντώνης Σαμαράς και όταν του λένε «Σαμαρά μην κλέψεις» η αλεπού κλέβει. Το ίδιο κάνει και όταν της λένε το αντίθετο.

[επεξεργασία] Ικανότητες

Πολλές φορές νομίζει ότι μπορεί να μιλάει με την σκατοτσάντα της, με τον χάρτη της καθώς και με μία μαϊμού, τον Κυριάκο Μητσοδράκουλα ή Μητσοτάκουλα ο οποίος λόγω των μποτών του λέγεται Κούλης" ή "Μπότας" (ή Bootsos, όταν την πιάνει το αγγλικό της).

Θέλει συνεχώς να πηγαίνει να εξερευνά καινούρια μέρη αλλά είναι τόσο άχρηστη που στο τέλος της τα λέει όλα ένα βελάκι. Έχει ελάχιστες γνώσεις αγγλικών και ξέρει μόνο τα βασικά καθως έχει κάνει μόνο την πρώτη κανονική κι αυτή μισή γιατί έκανε κοπάνες και πήγαινε να μαστουρωθεί με του κολλητούς της Μπομπ Σφουγγαράκη, Νετρόνιο Τζίμη και την απόλυτη Έλληνίδα σταρ/τραγουδίστρια Άννα Βίσση όπου μετά κατούρησε στην σκηνή και απο τότε κυκλοφορεί με πάμπερς.

[επεξεργασία] Ντορίτιδα

Η πανδημία ντορίτιδα με τα χρόνια κατέκλησε τα σπίτια μας με αποτέλεσμα όλο και περισσότερα παιδιά να αποβλακώνονται και να σπεύδουν στην αγορά αναζητώντας τσάντες, βιβλία, τετράδια, τοστιέρες κι ό,τι άλλο βάλει ο ανθρώπινος νους με την (αλογο)μούρη της Ντόρας. Οι απανταχού μητέρες αισθάνονται ευγνωμοσύνη γι αυτή τη τσούλα που έμαθε στα παιδιά τους με τον πιο έξυπνο τρόπο τους αριθμούς, τα σχήματα και τα πρώτα τους αγγλικά με εξαίρετη προφορά manchester. Σε λίγο καιρό τα παιδιά έμαθαν το hello με προφορά καλύτερη από εκείνη ενός άγγλου από το Manchester.

[επεξεργασία] Μαγικά τραγούδια

Το γεμάτο νόημα τραγούδι της Ντόρας:

Τουρουτουτουτου Ντόρα, Τουρουτουτουτου Ντόρα
Τουτου Ντόρα, Τουτουτου Ντόρα, Τουτου Ντόρα ήρθε η ώρα
Όλοι περιμένουν τη Ντόρα για να δούνε
(η αλεπού) Ας το καλό!
Την εξερευνήτρια!

Σε όσους αρέσουν τα θρίλερ μυστηρίου ανοίξτε την τηλεόραση στο BBC της Ελλάδας το STAR. Αποτρέψτε τον κλέφτη Σαμαρά να κλέψει, φωνάξτε jump να πηδήξετε τα εμπόδια ή ό,τι άλλο εσείς θελήσετε. Θα είναι σαρανταπέντε λεπτά εποικοδομητικά.

[επεξεργασία] Ταινίες

Η Ντόρα έχει πρωταγωνιστήσει στην κούκλα του Σατανά μαζί με το Μητσοτακέικο και τον Τσακ Νόρις.