Ντόρα Μπακογιάννη ντε Μητσοτάκη

Dora-mpakogianni-mitsotakaina.jpg

Η μικρή Θοδώρα κοιτά με ηδονή το μελλοντικό της γεύμα. Δηλαδή εσένα.....
...κάνοντας παράλληλα απρεπείς χειρονομίες που υποδηλώνουν τις μελλοντικές πράξεις της.... =/

“Όποιος κακό λόγο για την Ντορούλα μου ειπεί να μην του ξανασηκωθεί”

- Κωνσταντίνος Μητσοτάκης για ...προληπτικούς λόγους (Για κοπιάστε...)
Θα περιμένατε σε αυτό το έγκυρο άρθρο να δείτε πληροφορίες όπως, η Ντόρα Μπακογιάννη (όπως και θα ήταν λογικό) είναι κόρη -ποιού άλλου;- του λατρεμένου επίτιμου. Επειδή όμως εδώ γράφονται αλήθειες και μόνο αλήθειες και μάλιστα είναι και επιστημονικά τεκμηριωμένες θα προχωρήσουμε σε μια μεγάλη αποκάλυψη. Ο Λιακόπουλος βέβαια αυτό το ήξερε εδώ και χρόνια, αλλά εσείς εκεί: Επιμένετε να είστε λιάρδα σε καρέκλες, ντιβάνια, πολυθρόνες, καναπέδες και λοιπά έπιπλα... Και εννοείτε ασφαλώς πως συνεχίζετε αποκλειστικά και μόνο με δική σας ευθύνη, γνωρίζοντας ότι το λιγότερο που μπορεί να σας συμβεί είναι το φαινόμενο της καμένης οθόνης, κατά αντιστοίχια του - ελληνικού φυσικά - φαινομένου της καμένης γης.
Mitsotakinia Dorinia.jpg

Τα δρακουλίνια είναι κατοχυρωμένη πατέντα της Μ&Μ ΑΕ (Μητσοτάκης & Μητσοτάκης Ατυχής -offshore φυσικά - Εταιρίας)

[επεξεργασία] Σύντομο Βιογραφικό

Ντόρα Μπακογιάννη.JPG

Η Ντόρα σε νεαρή ηλικία.

Ο επίτιμος, για να αρχίσουμε να λέμε τις αλήθειες μας, δεν υπέγραψε συμβόλαιο με τον διάολο. Για τον πολύ απλό λόγο ότι ο διάολος έσκισε τα πτυχία του μόλις πληροφορήθηκε την ύπαρξη του πλάσματος Μ. Οι πληροφορίες σταματούν εδώ. Γιατί από εκεί και πέρα ούτε δέκα εκπομπές Χαρδαβέλλα (περί εξωγήινων, πυλών της κολάσεως και τούνελ χωρίς φως) δεν φτάνουν για να μπορέσουμε να αναλύσουμε τι, πώς, γιατί...
Εικασίες λοιπόν λένε ότι η Ντόρα είναι ακριβής κατά 79,9347% κλώνος του επίτιμου. Το υπόλοιπο 20,0653% σύμφωνα με ειδικούς είναι η άγνωστης πρόελευση χημική ουσία με την ονομασία Μποτοξίνη (στη διεθνή ορολογία Botox). Επισήμως ανήκει στη δυναστεία των Μητσοτα-καίων (τα πάντα) που αποτελεί μια απο τις 3 δυναστείες που καταδυναστεύουν το τόπο. Οι άλλες δύο είναι επίσης γνωστές: Η δυναστεία του Καραμανλέου και η δυναστεία του Παπανδρέου - πάντα κατά τον έγκριτο και έγκυρο ιστορικό και μετρ της μαλακοπέρδισης απαυτούλη Λεβέντη.
Αφού ο Γιωργάκης έχει ως βασική αρχή λειτουργίας την Γιώργος x Παραγωγή Έργου = 0 (πάντα) κάποιος έπρεπε να την κάνει και αυτή την δουλειά: Διετέλεσε λοιπόν Υπουργός Εσωτερικής Αντιπολίτευσης στας κυβερνήσεις του μεγάλου Κώστα του Καραμανλή
Επιχειρηματικό δαιμόνιο - η κατά κόσμον - Θεοδώρα και με μεγάλη αγάπη για τα παιδιά εμπνεύστηκε από τον μπαμπάκα της τα περίφημα δρακουλίνια και από τον εαυτό της την Ντόρα τη μικρή εξερευνήτρια. Όσα παιδάκια - μικρα και μεγάλα - δοκίμασανε δρακουλίνια και ταυτόχρονα βλέπανε τη Ντόρα τη μικρή εξευρευνήτρια εκτεθήκανε χωρίς να το γνωρίζουν στο ιδιαίτερα επικίνδυνο χημικό στοιχείο Μητσοτάκειο, με συνέπειες μη αναστρέψιμες. Στον ελεύθερο χρόνο της προκειμένου να βελτιώσει την φυσική κατάσταση της, ασχολείται με την πολιτική.
Μια μικρή σημείωση: Η Ντόρα η μικρή εξευρενήτρια προέκυψε γιατί το πρότζεκτ Ντόρα η μικρή πρωθυπουργός δεν έκατσε, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Ειδικοι αλγόριθμοι μετά από εβδομάδες υπολογιστικών πράξεων σε υπερυπολογιστές έδωσαν ως αποτέλεσμα ότι η ευχή του επίτιμου του τύπου "Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, εύχομαι να σε καμαρώσω και πρωθυπουργό μικρή μου Ντόρα" ευθύνεται τελικά. Και ας λένε οι κουτσομπολίστικες μεσημεριανές εκπομπές ότι για όλα αυτά φταίει το κακό πόκεμον Σαμαράτσου.

Lord mitsotakomort.jpg

Εν έτει 2159 που όλοι σας θα τα έχετε κακαρώσει η οικόγενεια Μ θα είναι πιο ακμαία από ποτέ.

[επεξεργασία] Η ήττα του 2010

Ο Κωστάκης πάρα το εκτόπισμα του για την μικρή Ντόρα ήταν αμελητέα ποσότητα. Αυτό το παλιόπαιδο, ο Αντώνης όμως αποδείχθηκε... παλιόπαιδο. Τι κι αν ο μπαμπάς έκανε βουντού, τι κι αν έδωσε ευχές απλόχερα μέσα από την καρδιά του, τίποτα. Μέχρι και το περίφημο "γκαντεμόζουμο" (κάτι αντίστοιχο του μαγικού ζωμού) επιστρατεύτηκε αλλά χωρίς αποτελέσματα. Οπότε και το όνομα αυτής ΔΗ.ΣΥ (ΔΗμοκρατική ΣΥμμορία). Ομοιότητες πολλές με το θρυλικό ΔΗΚΚΙ: Τσόβολα δώστα δεν ήταν το σύνθημα; Εδώ είναι, Ντόρα πάρτα όλα. Γιατί έχουμε και τον μικρούλη Κυριάκο να βολέψουμε. Ένας νέος αέρας πνέει πλέον στην πολιτική σκηνή. Παράγοντες της αγοράς προβλέπουν πως παρά την οικονομική κρίση τα συμβόλαια ασφάλειας για ανεμοθύελλες, κυκλώνες και τυφώνες θα αυξηθούν κατά 853,71%.