Ντόναλντ Ντακ

“Πολύ συμπαθητικό αυτό το παπί Μαρίκα.”

- Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης για τον Ντόναλντ Ντακ.
Ddfd.png

Double Duck

Ο Ντόναλντ Ντακ γνωστός και ως DD αλλά και Tenacios (ένα από τους δύο και όχι τρεις Tenacious D). Επίσης είναι και ο χειρότερος εχθρός του Τσακ Νόρις. Σήμερα είναι πιστωμένος ακόμη και στους άστεγους ενώ παράλληλα κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι λέει.

Ο Ντόναλντ Ντακ δημιουργήθηκε όταν ο Τσακ Νόρις βάρεσε. Το χτύπημα ήταν τόσο ισχυρό που χώρισε την προσωπικότητα του Ντόναλντ στα δύο.

[επεξεργασία] Το παπί της νύχτας

Dracula Donald.jpg

Το παπί της νύχτας

Ο Φάντομ Ντακ είναι ο σούπερ πάπιος της Λιμνούπολης. Γιατί αν δεν είχαν και αυτοί κάποιον σούπερ, θα έλεγε μετά η Νταίζυ :
"Κάτσε, δεν μπορεί να έχει το Σμόλβιλ ολόκληρο Σούπερμαν, και εμείς τίποτα! Τί παραπάνω έχουν αυτοί οι μπάσκλας απο εμάς? Γιατί, τί είμαστε εμείς? Εμείς δεν έχουμε ψυχή? Ε?"

Kαι αρχίζει μετά να κλαίει, και να' σου από δίπλα ολόκληρη η Ντίσνεϋ να κάνει παρέλαση για τα μάτια της Νταίζυ...έχουν και δουλειές οι καημένοι...η Σταχτοπούτα έχει οχτώ στόματα να θρέψει (των 7 νάνων και του πρίγκιππα Φίλιππου)...η ΤίνγκερμπΕλ έχει να πάει να παντρευτεί τον Αλαντίν που την περιμένει στο βυθό του Μπικίνι (ναι, όκευ, ο ΣΦουγγαράκης δεν είναι Ντίσνεϋ, αλλά ποιος θυμάται πώς λένε τον βυθό της Άριελ???)

Φασαρία...μεγάλη φασαρία...

[επεξεργασία] Ο Θείος από την Λιμνούπολη ή το παπί της μέρας

Donald-Duck.jpg

Το παπί της ημέρας

Γι' αυτό, μετά από ώριμη και πολύωρη περισυλλογή, αποφασίστηκε να δημιουργηθεί ήρωας και για την Λιμνούπολη. Και ποίος άλλος καταλλλλληλλλλότερος από τον γνωστό και αγαπητό σε όλους Ντόναλντ? Βέβαια υποτίθεται ότι οι αναγνώστες δεν το ξέρουν αυτό...είναι μυστήριο...

Το ερώτημα είναι -βεβαίως, βεβαίως- πώς στο καλό ΑΥΤΟΣ που είναι το πιο άτσαλο - τεμπέλικο - ατσούμπαλο - βαρεμένο - γκαντέμικο παπί της Λιμνούπολης (μην αναφερθούμε και της Χηνούπολης, γιατί πάμε σε βαθιά νερά) όχι μόνο είναι λέτζεντ (= θρύλος), αλλά τα καταφέρνει και πάντα.
Και εδώ κολλάει το σύστημα.
Μία ιστορία πέρα από τον ανθρώπινο νου, πέρα από τα δεδομένα που μπορεί ένας κοινός θνητός μπορεί να επεξεργαστεί και να καταλάβει...λεπτές ισορροπίες ανάμεσα στο απτό και στο άπιαστο...ερωτήματα από ένα άλλο σύμπαν, πολύ ανώτερο από την γη ( ωιμέεε! πέφτω από τα σύννεφα...υπάρχει τίποτα ανώτερο από τη γη??????? κλαψ...)
ΚΑΙ ΕΔΩ έρχεται το φως!

[επεξεργασία] Γυναικεία επέμβαση

Καβάλα πάνω στη Mercedes της, γεμίζει με λάμψη τον κόσμο!!! και εκεί που όλα έδειχναν πως θα καταστραφούν....ΚΑΜΠΟΥΜ_____________________
δεν καταστράφηκαν...ολοσχερώς τουλάχιστον, γιατί η αγαπητή Αγγελική έρχεται να μας δείξει τον δρόμο, να φωτίσει το τούνελ. Και, για άλλη μια φορά ο κόσμος σώθηκε χάρη στα δυνατά κορίτσια με τις σούπερ δυνάμεις!
Το θέμα είναι ότι βγαίνει ένα συμπέρασμα...
Ο Φάντομ Ντακ είναι ο Ντόναλντ. Που σημαίνει ότι η Λιμνούπολη στηρίζει τις ελπίδες της σε λάθος άνθρωπο. Έναν απλό οικογενειάρχη που έπεσε θύμα της νύχτας. Και σε αυτό το σημείο έρχεται το άλλο ερώτημα!
"Γιατί στα υπόλοιπα τεύχη των κόμιξ όταν ειναι νύχτα και οι κακοποιοί τριγυρνάνε στην πόλη ο Φάντομ είναι ά-φαντος? Και ακόμη και στο σπίτι του να είναι οι αδίστακτοι εγκληματίες ο Ντόναλντ ούτε την αστυνομία δεν μπορεί να καλέσει?" Άλλο ένα αναπάντητο ερώτημα...αλλά τώρα δεν θα αυτοκτονήσει κανείς γιατί ξέρουμε ότι...η Αγγελική είναι εδώ!

[επεξεργασία] Τελικό συμπέρασμα

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ή ο Φάντομ Ντακ είναι ο Γκαστόνε (για ευνόητους λόγους) ή ότι ο Ντόναλντ είναι τόσο καλός στην δουλειά του, που κάνει τον χαμάλη στην κανονική του ζωή, για να αποσυντονίζει του εχθρούς του με απώτερο σκοπό όταν φεύγουν για το σχολείο οι: Ντιούη - Λιούη και Χιούη να κατεβαίνει στο σούπερ μυστικό υπόγειο και να καταστρώνει τα σούπερ έξυπνα σχέδια έτσι ώστε σε συνδυασμό με τις σούπερ δυνάμεις του, να μπορεί να κατατροπώσει τους σούπερ κακούς εχθρούς του.

Τί από τα δύο συμβαίνει δεν θα αποκαλυφτεί σύντομα...(η Νικολούλη θέλει επειγόντως διακοπές!!!)

[επεξεργασία] Μελετήστε επίσης