Ντράμερ

Κιθαρίστας ή ντράμερ; Ιδού η απορία...”

- Το φιλοσοφικό ερώτημα που κρύβει μέσα του οποιοσδήποτε ντράμερ

O ντράμερ (drummer) είναι συνήθως γείτονας και ορίζεται ως ο "φίλος των μουσικών σε μια εφηβική ροκ μπάντα". Κάνει συνήθως παρέα με τον μπασίστα. Το είδος αποτελεί περίγελο της μουσικής κοινότητας καθώς η πλειοψηφία αγνοεί στοιχειώδεις κανόνες της αρμονίας και τεράστιο ποσοστό της θεωρίας της μουσικής. Αντίθετα μεγάλοι ντράμερ ανέπτυξαν την θεωρία της καλής γειτονίας και προχώρησαν σε σπουδαίες κοινωνιολογικές μελέτες.

[επεξεργασία] Διαφορές από άλλους μουσικούς

Σε αντίθεση με τον κιθαρίστα, τον πληκτρά και τον μπασίστα, ο ντράμερ είναι ο μόνος που δεν κουβαλάει ποτέ το όργανό του στις πρόβες, απλούστατα γιατί τα κουβαλάνε οι άλλοι εκεί που είναι τα ντραμς. Μια ακόμα διαφορά του ντράμερ από τους μουσικούς είναι πως, σε αντίθεση με τους δεύτερους, δε βοηθάει στη προσπάθεια αυτοσυγκέντρωσής τους, με απώτερο σκοπό τη σκέψη, κάτι που ο ντράμερ δε γνωρίζει, αφού γεμίζει τα κενά μεταξύ των τραγουδιών με εκνευριστικές και συνήθως αποτυχημένες προσπάθειες τεχνικής τυμπανοκρουσίας.

[επεξεργασία] Φυσική κατάσταση

Ο ντράμερ είναι πάντα μα πάντα αχτένιστος και είναι ο μόνος που όσην ώρα οι άλλοι κουρδίζουν και ψάχνουν μελωδίες, αυτός συνεχίζει να παίζει. Πολλές φορές συνεχίζει να κουνάει τα χέρια του στο ρυθμό ακόμα και όταν δεν παίζει σε κάποιο κομμάτι. Επίσης, όταν δεν έχει μπροστά του τα ντραμς, κοπανάει τα χέρια του (σαν να έπαιζε ντραμς) πάνω σε ό,τι υπάρχει μπροστά του (επιφάνιες τραπεζιών, καρέκλες κλπ.) προκαλώντας ηχορύπανση. Γενικά οι ντράμερς σαν άτομα είναι νευρόσπαστα. Η έννοια φυσική κατάσταση του ντράμερ είναι κάπως διφορούμενη. Είθισται ο ντράμερ να είναι σάπιος και να μην προτιμά τη φυσική άσκηση καθώς αρκείται μόνο στην εξάσκηση στα ντραμς, κάτι αρκετά κουραστικό. Αυτό που κάνει τον ακροατή και θεατή να πιστεύει πως ο ντράμερ είναι σε καλή φυσική κατάσταση είναι η διπλάσια ταχύτητα με την οποία παίζει τα κομμάτια σε μία συναυλία. Μετά το πέρας της συναυλίας βρίσκεται σε κατάσταση εξουθένωσης και στα πρόθυρα λιποθυμίας. Για άλλη μια φορά λοιπόν, βλέπουμε τη παντελή έλλειψη μυαλού και συγκροτημένου τρόπου σκέψης του ντράμερ και πως ο συνηθισμένος ντράμερ δεν έχει καλή φυσική κατάσταση.

[επεξεργασία] Κατηγορίες

Οι ντράμερ είναι χωρισμένοι σε δύο βασικές κατηγορίες. Αυτούς που δεν έχουν μυαλό κι αυτούς που δεν έχουν. Για αυτό το λόγo πολλές φορές αναφέρεται και ως ουδέτερο από τους υπόλοιπους μουσικούς της μπάντας, δηλαδή ως "Το drummer".

[επεξεργασία] Θρησκεία

Οι ντράμερ πιστεύουν σε θεότητες όπως ο Bonzo και ο Κάτμαν της Αννίτας.

[επεξεργασία] Διάσημοι Ντράμερς

Άλλες γλώσσες