Ντούσαν Μπάγεβιτς

Bajevic

Ο πρίκηπας Ντούσαν, καθισμένος στο θρόνο του.

Μπάγεβιτς είναι το κωδικό όνομα του βάτραχου του παραμυθιού, ο οποίος έγινε πρίγκιψ. Από τότε, όλα τα παραμύθια τον έχουνε κάνει επίτιμο πρωταγωνιστή τους. Ο Μπάγεβιτς έμαθε τα ΕΛληνικά, όταν προσπάθησε να γράψει το όνομά του, Μπάγεβιτς ή Μπάγιεβιτς. Είναι ένα μίγμα Σαλονικιοαθηναιοπειραιώτη. Οι ΑΕΚτζήδες λένε το Μπάγιεβιτς πρίγκιπα, οι ΠΑΟΚτσήδες όμως τον ονομάζουν πρίγκιψ, δείχνοντας έτσι ότι στη Σαλόνικα μιλάνε τα ελληνικά σωστά. Ο Ντούσαν έχει μαγικές ικανότητες. Μπορεί π.χ. να κλωνοποιήσει από Καρβέλα μέχρι Άδωνη Γεωργιάδη. Είναι Νεφελίμ από μάνα, αλλά δεν το λέει γιατί τα φιλαράκια του οι Ολυμπιακοί είναι Ορκ. Επίσης ο Μπάγεβιτς είναι ο μοναδικός που έχει τη δυνατότητα να δικαιολογηθεί λέγοντας: «Συγκνώμη για το ήττα» και «Φταίει το παίκτη το ομάντα μας που ντεν έντινε το μπάλα».

[επεξεργασία] Γνωστές ρήσεις του Ντούσαν

-Ντε κάνουμε μεταγκραφές, μπορούμε πάρουμε πρωτάτλημα κωρίς ξένους, μη ρωτάτε τέτοια ντημοσιογκράφοι.

-Ολυμπιακό χάσει ΑΕΚ ντε φτέει εγκώ. Εγκώ μεγκάλο προπονητή τι λέτε τώρα.

-Νικήσει ΑΕΚ Παναθηναϊκό πάρει Κύπελλο Ελλάντος άνετα εάν εγκώ πάγκο.

-Ντούσαν Μπάεβικ μεγκαλύτερο προπονητή στο Εμπρώπη πάρει Τσάμπιο Λιγκ με Ομόνοια γκιατί ντεν τρώει ξύλο από Κύπριοι.

[επεξεργασία] Είπαν για τον Μπάγεβιτς

-Δε θα γίνεις πρίγκιπας ποτέ, βάτραχεεε, βάτραχεεε. Ο Ντούσκο όμως έγινε πρίγκιψ και βούλωσε τα στόματα ολονών.

-ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ? Γι'αυτό ακόμη δεν έχει καταφέρει να βρει τρόπο να τους βουλώσει τα στόματα.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Όλη την κατηγορία Ήρωες.