Ντουβρουτζάς

Νόσος απαντωμένη εις την φερώνυμον περιοχήν των εκβολών του Δουνάβεως Ποταμού, εν Ρουμανία. Μεταδίδεται με τα κουνούπια, αλλά όχι πάντα, όπως είναι και λογικό αφού τα πάντα κατοικούν στην Κίνα...

[επεξεργασία] Συμπτώματα

Τις πρώτες 48 ώρες από την αρχική μόλυνση δεν υπάρχει κανένα ορατό σύμπτωμα, πράγμα που κάνει την ανίχνευση της νόσου ιδιαίτερα δύσκολη. Αυτό δε σημαίνει όμως πως δεν υπάρχουν αόρατα συμπτώματα αυτό το διάστημα, τα οποία περιγράφονται λεπτομερέστατα στην οικονογραφημένη Πολύτομη και Αναλυτική Περί Αυτιαγγουρισμού Ροζ Ιατρική Αντζέντα (εκδόσεις Liako).

Simitis ue

Πρώην άνθρωπος με ντουβρουτζίτιδα σε τελικό στάδιο

Μετά τη δεύτερη μέρα, τα συμπτώματα αρχίζουν να γίνονται ορατά και με κάθε πανσέληνο ο ασθενής μεταλλάσσεται όλο και περισσότερο, ώσπου να γίνει κάπως έτσι:

Όπως παρατηρεί κανείς, στα τελικά στάδια της ασθένειας αρχίζουν να θολώνουν τα όρια μεταξύ ζωικού και φυτικού βασιλείου. Εαν δε ο ασθενής αρχίσει να κάθεται με τις ώρες ακίνητος δίπλα στο παράθυρο, αρχίσει να κυνηγά ντάτσουν με καστανόχωμα ή ριζώσει (μεταφορικά ή κυριολεκτικά μπροστά στην τηλεόραση), είναι απαραίτητη η μεταφορά του σε μονάδα εντατικής θεραπείας.

Εφιστούμε την προσοχή των πολιτών στο γεγονός ότι παρ' όλο που ο ασθενής μπορεί να εμφανίσει προσωρινά συμπτώματα ψευδο-τακισμού, δεν είναι πραγματικός Τάκης, αλλά πάσχων από σοβαρή ασθένεια και χρίζων θεραπείας!

[επεξεργασία] Πειραματικές θεραπείες

Μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί καμμία ασφαλής θεραπεία, αλλά υπάρχουν μερικές υποψήφιες, καθεμία με τους δικούς της κινδύνους:

  • Επέμβαση ακριβείας στο κυτταρικό επίπεδο με μεγάλα ποσά ενέργειας. Μέχρι στιγμής, ο μόνος επιζών αυτής της επέμβασης, η οποία έγινε σε μικρή ηλικά υποφέρει από ψυχολογικά τραύματα και ελαφρά καθηστέρηση (αδυνατεί να λύσει την κορδέλα που έχει στο μέτωπό του και αργεί τουλάχιστον ένα τέταρτο στα ραντεβού του).
  • Δίωρη ακρόαση όπερας σε εκτέλεση του ινδάλματος της παγκόσμιας μουσικής σκηνής (σε αυτή τη θεραπεία η Πάρις Χίλτον χρωστά τη σημερινή της υγεία/κατάσταση).
  • Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Καταπολέμησης του Ντουβρουτζά που εδρεύει στο Κορακοχώρι Ημαθίας και εποπτεύεται απο το Παγκόσμιο Οργανισμό Κονόμας Μέσω Της Υγείας (Π.Ο.ΚΟ.ΜΕ.Τ.Υ.) τα αποτελέσματα απο την πειραματική θεραπεία που εφαρμόσθησαν σε 1435 πρωτόζωα κρίνοντα ικανοποιητικά καθώς από τα πειραματόζωα τα 1167 ιάσθησαν πλήρως με μόνη παρενέργεια την επιθυμία να ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ ακόμα και σε τηλερεάλητη παιχνίδια. Στους ασθενείς χορηγήθησαν ένας κουβάς γεμάτος σκατά θυληκής γκαστρωμένης φοράδας με μιά πλεξίδα σκόρδα για τη γεύση, τον οποίο κουβά έπρεπε να φορούν στο κεφάλι τους για 7 εικοσιτετράωρα.
Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.