Ντέμης Γκαντέμης

Ο Ντέμης Γκαντέμης φύτρωσε (δεν γεννήθηκε) στις Κουκουβάουνες μαζί με την Ντέμπορα σε ηλικία 7 χρονών το 1984. Είναι ορκισμένος εχθρός του Κριστομπάλ Κολόφαρντος. Σε ηλικία 27 χρονών πίστεψε πως ήταν απόλυτα ευτυχισμένος γιατί είχε τα πάντα: αυτοκίνητα, κότερα, μαγαζιά, κούκους, ψείρες, πολυκατοικίες, ζώνες καράτε κ.λ.π.. Α ναι, είχε και την Ντέμπορα για άγρια συνουσία.

Όμως μία μέρα του Αυγούστου (Οι Ελ λένε ότι έγινε στις 35, ενώ τα βριλ στις 12) ο Ντέμης είχε την ατυχία να συναντήσει το φαινόμενο «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης»! Από τότε τα πράγματα πήγαν από το κακό στο χειρότερο.

[επεξεργασία] Μια φριχτή μέρα

Ιδού ένα παράδειγμα το οποίο είχε γίνει κάποτε στις 64/74/2006. Μετά την ανάρρωση του από δηλητηρίαση (αφού είχε φάει σε ταχυφαγείο ποντίκι πανέ και ήπιε αναψυκτικό από χυμό κατσαρίδας) πήγε το βράδυ σε ένα μπαρ για ποτό. Εκείνη τη μέρα είχε πάρει ρεπό από την δουλειά του στον Παρθενώνα, γιατί είχε μια πληροφορία από έναν Εβραίο περιπτερά να μην πάει εκεί. Στο μπαρ γνώρισε μία κοπέλα η οποία έμοιασε με την Άννα Βίσση, την οποία είχαν απαγάγει έμποροι κόκκινης σαρκός (την είχαν περάσει για αγελάδα). Ήπιαν κάνα δυο ποτά και (αφού εμφανίστηκε καπνός που σχημάτισε το πρόσωπο της πεθεράς του) πήγαν στο σπίτι του για… ξέρετε. Ε μην μου πείτε πως δεν ξέρετε γιατί κόλαση θα γίνει σήμερα!

Το πρωί ξύπνησε στην μπανιέρα του γεμάτη παγάκια ενώ δίπλα ένα σημείωμα έγραφε «ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! Κερδίσατε 150.000.000 ευρώ, 10 σπορ αυτοκίνητα και διακοπές στην Μύκονο. Α ναι, σας πήραμε ένα νεφρό.». Ο Ντέμης (ως γνωστός ηλίθιος) ετοιμαζόταν να τρέξει προς το πλησιέστερο νοσοκομείο, αγνοώντας τα δώρα του. Πριν φύγει ένας καρχαρίας (από αυτούς που βρίσκονται στους υπονόμους) πετάχτηκε από την χέστρα και έφαγε την τηλεόραση. Ο Ντέμης την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια γιατί ήξερε ότι το μπανανόφωνο του σάπισε. Αυτό ήταν συνδεδεμένο με τον υπολογιστή του, στο οποίο είχε λάβει μήνυμα ότι ο ιός «I LOVE YOU» και η κόρη «Μπλε οθόνη του θανάτου» κατάστρεψε τον σκληρό του. Ο κακομοίρης έτρεχε στον δρόμο σαν τον τρελό και χαιρέτησε τον Τζαμαϊκανό φίλο του με τα ράστα μαλλιά στα οποία είχαν χτίσει φωλιά κροκόδειλοι.

Όμως ένας κουτσός νταλικέρης (που άκουσε μια γριά να ουρλιάζει επειδή της απήγαγαν το παιδί μέσα σε ένα μπουρδέλο) σταμάτησε για να τον μεταφέρει σε νοσοκομείο. Εκεί ήταν και ένα παιδάκι που πέθαινε από ανία και χούφτωνε της νοσοκόμες μπας και τους κάτσει. Ο Ντέμης ήταν στο ίδιο δωμάτιο με τον Δημοσθένη Λιακόπουλο, ο οποίος έλεγε πως τον βίασαν εξωγήινοι.

Τελικά τι φταίει; Ίσως το e-mail που του είχε στείλει ο Μπάμπης που τον προειδοποιούσε πως αν δεν το προωθούσε σε άλλους 164.576.104 άτομα θα είχε γκαντεμιά για 371 χρόνια.

[επεξεργασία] Τι απέγινε;

Ο Ντέμης Γκαντέμης πέθανε τελικά όταν ένα κομμάτι του ουρανού έπεσε στο κεφάλι του, αν και κάποιοι λένε πως ακόμα ζει σε κάποιο τρελάδικο. Ωστόσο ο Λιακόπουλος στο βιβλίο του "Η αρπαγή της Περσεφόνης" αναφέρει πως ο Ντέμης απήχθει από εξωγήινους. Σύμφωνα με το βιβλίο ο Ντέμης ήταν ένα ρομπότ με τον κωδικό Περσεφόνη, όπου σκοπός ήταν να αποκαλύψει την μεγάλλη συνομωσία που έγινε κάπου αλλού. Τέλος , ο Κριστομπάλ Κολόφαρντος σε τηλεοπτική συνέντευξή του στην Όπρα Γουινφρι ισχυρίστηκε ότι έχει προσλάβει τον Ντέμη για να του καθαρίζει το ενυδρείο του με τα πιράνχας που έχει στο αναψυκτήριό του στο Μαραθώνα.