Νορβηγία

Χώρα, δυτικά της Σουηδίας,που βρέχεται από τον Ινδικό ωκεανό. Πρώτοι ιστορικά καταγεγραμμένοι Νορβηγοί υπήρξαν οι Βίκινγκς. Πρωτευουσάτε από το Όσλο.

Έγιναν γνωστοί μέσα από το τεύχος του Αστερίξ και Οβελίξ, όπου οι δυο γενναίοι Γαλάτες επισκέφτηκαν τη Νορβηγία για κάποιες υποχρεώσεις που είχανε.
Στο συγκεκριμένο τεύχος οι Βίκινγκς παρουσιάζονται σαν Βάρβαροι κατακτητές, με μόνη έννοια το φαΐ και το γαμήσι. Βεβαίως αυτό έκανε έξαλλους τους Βίκινγκς, οι οποίοι έκαναν μήνυση στους Uderzo και Goscinny.

Η δικαστική μάχη διήρκεσε δεκαετίες ολόκληρες, όμως οι Βίκινγκς με μια κίνηση ματ προσέλαβαν τον Κούγια και κέρδισαν πανηγυρικά τη δίκη. Από την στεναχώρια του ο Goscinny πέθανε, και έμεινε μόνο ο Uderzo για να συνεχίσει τη σειρά, γράφοντας απίστευτες παπαρίες, όπως ένα τεύχος με κάτι εξωγήινους που επισκέφτηκαν το χωριό των Γαλατών.

[επεξεργασία] Γεωγραφική μορφολογία

Η χώρα είναι κυρίως ορεινή. Τη μονοτονία των ορεινών όγκων, διακόπτουν κατά διαστήματα μικρά οροπέδια, που αποκαλούνται φιόρδ. Εκεί η βουκολική, ανέμελη ζωή κυριαρχεί, έχοντας γίνει πηγή έμπνευσης διαφόρων ζωγράφων, όπως ο Ελ Γκρέκο ή ο Βob Ross.

[επεξεργασία] Θρησκεία

Οι Νορβηγοί είναι κυρίως σατανιστές, γι' αυτό μόλις ψοφήσουν πάνε στην κόλαση. Στον ελεύθερό τους χρόνο καίνε εκκλησίες (όσες έχουν μείνει), θυσιάζουν παρθένες (όσες έχουν μείνει) και ακούνε Dimmu Borgir.

[επεξεργασία] Τι είπαν για τη Νορβηγία

“Until now,we knew that Norwegians were fighting like heroes.Now we know that heroes fight like Norwegians”

- Winston Churchill,μετα τη μαχη στο ΕΛ-Alamo μεταξύ της 1ης Νορβηγικής μεραρχίας και των Γερμανικών immortals,που καθόρισε και την έκβαση του WWII

“There is only thing i will never make fun of-Norway”

- Βenny Hill

“Bring me a map!”

- George W. Bush