Νευπόντιοι νόμοι

Το συγκεκριμένο γλήμμα σκοτώνει τους περιβόητους Νευπόντιους νόμους νόμους. Ο Νεύποντος είναι το ελληνικό όνομα του Νεύτωνα ή βαρβαριστί Newton. Λιακοπουλέϊκες πηγές τον κατατάσσουν ως έναν από τους μεγαλύτερους Ελ όλων των εποχών αφού οι νόμοι άφησαν εποχή. Ισχύουν ανεξαιρέτως σε όλο το σύμπαν εκτός από, πού αλλού, το Hellάdistan, (λόγω της ανωτερότητας των ελ λειτουργούν με δικούς τους νόμους):

  • Νόμος 001 version 1.8: Η ηλικία αποτελεί το μέτρο της αδράνειας της σκέψης. ή αλλιώς m=m0. Όπου m η σκέψη και m0 η ηλικία. Ο νόμος αυτός διορθώθηκε από τον Μονόπετρο (ελληνιστί Einstein) στην περιβόητη θεωρία της Ασχετοσύνης όπου μπήκε και η επίδραση της ταχύτητας ηλιθιότητας υ.
    • Έτσι, πλέον ισχύει m=m0/(1-u2/c)2, όπου c η ταχύτητα της ολοφάνερης βλακείας. Σύμφωνα με την ίδια θεωρία η βλακεία είναι το ταχύτερο πράγμα στον κόσμο, τίποτε δεν τη φτάνει κι όποιος προσπαθήσει να το κάνει παλιμπαιδίζει.
  • Νόμος 13 έκδοση 6.66.666: Η αλλιώς γνωστός ως νόμος Μητσοτάκη. Λέει ότι F=ma, όπου F h δύναμη του πολιτικού (Λατινικά: Fae koutohortum), m η αδράνεια της σκέψης των μαζών και a η επιτάχυνση κατά διαβόλου. Εκτεταμένες έρευνες έχουν δείξει ότι η Φάε Κουτόχορτο είναι υπεύθυνη για την πορεία του Χελλαδιστάν. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο ώστε η κόλαση να ονομαστεί τιμητικά ως Χέλ (από το Χελαδιστάν).
  • Νόμος 42 έκδοση 0.07: Για κάθε προσεκτικά μελετημένη δράση που σχεδιάστηκε με πολύ κόπο υπάρχει και μιά απρόσμενη ηλίθια πλήρως αντιδραστική και καταστροφική αντίδραση. Αποτελεί το θεμέλιο όλων των νόμων του μέρφυ. Επίσης σε αυτόν οφείλεται και φιανόμενο ήρθαμε Πάτσι, καθώς ο νόμο δεν ισχύει μόνος για δράσεις αλλά και για αντιδράσεις! Αποτέλεσμα η δημιουργία εκτεταμένων καυγάδων από τους οξύθυμους(π.χ. Μπάμπης). Είναι ο αγαπημένος νόμος του Τσακ Νόρρις.

Όλα τα παραπάνω είναι λάθος αφού ισχύει ο νόμος της Ασχετοσύνης. Τζάμπα διαβάζεται! Μπουαχαχα!