Νερό

Glass-of-water

το νερό

Το υπαρξιακό αντιθετο του αλκοόλ. Το νερό δε μεθάει, δε φέρνει πονοκέφαλο, δροσίζει, διαλύει σχεδόν τα πάντα (εκτός από τον Τσακ Νόρις), όμως σε μεγάλες ποσότητες είναι ακαριαία θανατηφόρο. Αυτό το διαπιστώνουν σύντομα όσοι πέφτουν στο νερό χωρίς να ξέρουν να κολυμπούν.

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά

Το νερό είναι η έκφραση της υλικής πτυχής της ανθρώπινης ύπαρξης σε αντίθεση με το αλκοόλ που εκφράζει την πνευματικότητα. Επειδή οι άνθρωποι σαν όντα βρίσκονται κάπου στη μέση μεταξύ θεϊκού πνεύματος και ύλης δεν μπορούν να νοιώσουν ατόφια την μεταφυσική επίδραση του καθαρού και αγνού αλκοόλ και για αυτό πρέπει να το αραιώνουν πάντοτε με νερό μέχρι να δημιουργηθεί ένα εξισορροπημένο ποτό. Επίσης το νερό μετατρέπεται εύκολα σε παγάκια και σε σόδα που χρησιμεύουν για το πιό λεπτό tuning των ποτών. Υπάρχει και μια τρίτη μορφή νερού, ο ατμός, που χρησιμοποιείται για την κίνηση μηχανών, δηλαδή εντελώς υλιστικών κατασκευασμάτων, μια και είναι η απομίμηση του πνεύματος.

Η άφθονη ύπαρξη νερού στη φύση σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το πόσιμο αλκοόλ παρασκευάζεται με επίπονες διαδικασίες αποδεικνύει ότι κάτι πήγε στραβά κατά τη δημιουργία του σύμπαντος.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης