Νερωμένος

Νερωμένος (ή μουσκεμένος) λέγεται αυτός ο οποίος είναι λερωμένος, αλλά με νερό. Επίσης η ιδιότητα του ξε-νερωμένου πριν έλθει σε αυτήν την κατάσταση.

[επεξεργασία] Δημιουργία

Η λέξη νερωμένος επινοήθηκε στην Ατλαντίδα το 9.000 π.Χ σύμφωνα με εμπεριστατωμένες έρευνες του Παλαιών Πατρών και δημιουργήθηκε όταν ένα τεράστιο τσουνάμι (το οποίο προφανώς προκλήθηκε από το ιστιοπλοϊκό του Τσακ Νόρις) έπνιξε ολόκληρη την νήσο - ήπειρο! Λίγες στιγμές προτού καταποντιστεί και το τελευταίο κουάρκ ύλης της νήσου λέγεται πως ακούστηκε ως τον αντίποδα η φωνή της Τσαπατσούλας, μιας αγρότισσας ελευθέρων ηθών που μόλις είχε βγάλει την μπουγάδα της και φώναξε "Ρε μαλάκα, τα ρούχα μου νερώθηκαν!". Προφανώς η λέξη "νερώθηκαν" προέκυψε από σαρδάμ της Τσαπατσούλας λόγω του ψυχολογικού σοκ που υπέστη, θέλοντας κανονικά να πει την λέξη "λερώθηκαν".

[επεξεργασία] Χρήσεις

  • Νερωμένος λέγεται επίσης ο κάθε λογής ξενέρωτος που πνίγει την βαρεμάρα του μέσα στο νερό αλλά επίσης και αυτός που πνίγεται μέσα σε μια κουταλιά νερό -για τον οποίο υπάρχει και η συνώνυμη λέξη "Κουταλοπνίχτης"!
  • Η λέξη νερωμένος χρησιμοποιείται ειρωνικά και για όσους προσπαθούν να κάνουν μια τρύπα στο νερό, χαρακτηριστικό πράξης για την οποία έχει υπερισχύσει η συνώνυμη λέξη μαλάκας.
  • Νερωμένος λεγόταν στην αρχαιότητα οποιοσδήποτε φαν του Νέρωνα, με την προϋπόθεση να του είχε κάνει like στο facebook.
  • Σε ορισμένες περιπτώσεις η λέξη "νερωμένος" μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για κάποιον που έχει "βρεγμένη την φωλιά του" αρκεί να την έχει βρέξει με νερό με όζον. Διαφορετικά, όπως έχει εισηγηθεί και ο Ανδρέας Φικιώρης, αποκαλείται κατουρημένος.