Νεκροφυλλία

StatusUpdate:... ΠΡΟΣΟΧΗ:... Στο αρθρο αυτο δεν υπαρχουν τονοι. Ειναι νεκροι. Και αφου το αρθρο αναφερεται στη νεκροφυλλια/νεκροφιλια, οι τονοι θα πρεπει να παραμεινουν νεκροι. Τιποτα ζωντανο δεν επιτρεπεται σε αυτο το αρθρο...

Κανεις δεν γνωριζει με ακριβεια ποτε εμφανιστηκε η ασθενεια (μια αλλη παραλλαγη του ονοματος ειναι "νεκροφιλια"). Ειναι να αγαπας τα νεκρα πραγματα, π.χ. τα νεκρα κιτρινα φυλλα των δεντρων το φθινοπωρο (εξ'ου και η δευτερη ονομασια "νεκροφυλλια"). Διακρινεται σε 2 μορφες που μοιαζουν αρκετα μεταξυ τους. Οι ονομασιες "νεκροφιλια" και "νεκροφυλλια" χαρακτηριζουν τις 2 αυτες μορφες. Αλλα ας εξηγησουμε τι εννοουμε:...

[επεξεργασία] Νεκροφυλλια

Ειναι οπως ηδη ειπαμε, η αγαπη για νεκρα πραγματα. Στην περιπτωση αυτη τα νεκρα πραγματα ειναι του φυτικου βασιλειου. Δηλαδη, τα νεκρα φυλλα των δεντρων το φθινοπωρο, τα νεκρα δεντρα, τα νεκρα λουλουδια, το νεκρο γρασιδι, τα νεκρα μπροκολα, κλπ. Ολα αυτα τα νεκρα πρασινα πραγματα, γενικα αναφερονται και σαν νεκρες φυσεις (η χαρα του βαρεμενου ζωγραφου). Νεκροφυλλια εμφανιζουν οι εξης:...

  • ζωγραφοι[1]
  • βετζετεριανς (φυτοφαγοι)
  • εμπρηστες[2]

[επεξεργασία] Νεκροφιλια

Ειναι και παλι η αγαπη για νεκρα πραγματα. Εδω ομως εχουμε να κανουμε με πραγματα του ζωικου βασιλειου. Για παραδειγμα μπορει να αγαπαμε πολυ τα εντομα. Οποτε θα πρεπει να εχουμε μια εντομοθηκη γεματη με νεκρους, παστωμενους, σκωρους, μυγες, κουνουπια, κλπ αηδιαστικα ζουζουνια, παραταγμενα με σειρα για να φαινονται σε ολο το αηδιαστικο μεγαλειο τους. Νεκροφιλια εμφανιζουν οι εξης:...

  • αρχαιοι αιγυπτιοι
  • χανιμπαλ λεκτερ
  • φρανκενσταιν
  • ο robocop
  • μεταλλαδες/γκοθαδες
  1. (οι εμπρηστες και οι ζωγραφοι, ειναι ουσιαστικα νεκροφυλλοι, αλλα αρκετα συχνα μεταλλασσονται σε νεκροφιλους)

[επεξεργασία] Αιτιες εμφανισης νεκροφιλιας/νεκροφυλλιας

Η νεκροφιλια/νεκροφυλλια μπορει να εμφανιστει στον οποιονδηποτε, οποιαδηποτε στιγμη. Μερικες ομαδες ατομων κινδυνευουν περισσοτερο με εμφανιση της νοσου. Αυτοι ειναι οι ζωγραφοι, οι αρχαιου αιγυπτιοι(?!), ο χανιμπαλ λεκτερ, ο φρανκενσταιν, οι εμπρηστες, ο robocop(?!) οι μεταλλαδες/γκοθαδες και οι βετζετεριανς (φυτοφαγοι), οπως ειπαμε και παραπανω. Αυτο ομως σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι ολοι οσοι ανηκουν στις παραπανω ομαδες, οτι εχουν απαραιτητα τη νοσο. Καποιες ομαδες ατομων μπορει να εμφανιζουν και τα 2 ειδη (νεκροφυλλια και νεκροφιλια). Η εμφανιση οφειλεται σε, ατελες, φυλοσυνδετο, υβριδικο, νεκρο, ντι-εν-ει (το λεγομενο Dn@). Αν το ντι-εν-ει ειναι τελειο (και οχι ατελες) τοτε ο ασθενης εμφανιζει και τις 2 μορφες. συνηθως αρκει η θεα ενος πεθαμενου πτωματος (ειτε φυτο, ειτε ζωο... ειτε πραγμα, ονομα...), για να εκφραστει το ντι-εν-ει (ειτε τελειο, ειτε ατελες).

[επεξεργασία] Ομαδες εμφανισης νεκροφυλλιας

[επεξεργασία] Βετζετεριανς

Ειναι αυτοι οι τυποι που δεν τρωνε κρεατα. Σιγουρα ολο και καπου τους εχετε πετυχει. Απεχθανονται τοσο πολυ το κρεας, και αγαπουν τοσο πολυ τα φυτα, που τα σκοτωνουν για να τα φανε. Συχνα πλακωνονται με τους αλλους φυσιολογικους ανθρωπους γιατι ειναι σιχαμεροι φονιαδες που τρωνε κρεας. Αν το καλοσκεφτουν ομως, ειναι και αυτοι φονιαδες φυτων, οποτε να μην μιλανε.

[επεξεργασία] Ομαδες εμφανισης νεκροφιλιας

[επεξεργασία] Αρχαιοι Αιγυπτιοι

5606b

ενας νεκρος αρχαιος αιγυπτιος

Egyptian

νεκροφιλοι αρχαιοι αιγυπτιοι που δειχνουν την αγαπη τους σε εναν νεκρο

Οι αρχαιοι αιγυπτιοι ειναι οι πρωτοι νεκροφιλοι στην ιστορια. Αγαπανε τοσο πολυ τους νεκρους τους, που οταν αυτοι πεθανουν (?!), τους ξεραινουν σαν τα λιαστα χταποδια, τους παραγεμισουν με διαφορες μαλακιες, (αφου πρωτα βγαλουν το φυσικο παραγεμισμα), τους κλεινουν σε κατι αεροστεγη φερετρα και τους χωνουν στο μνημα.

Ετσι ο πεθαμενος μενει αναλλλοιωτος (ωσαν αλλος bela lugosi στον δρακουλα) στον αιωνα τον απαντα σαν υψιστη τιμη της αγνης, αμολυντης, αγαπης που του τρεφουν οι ζωντανοι. Μαλιστα η αγαπη τους ειναι τοση που αν ψοφησει κανας φαραω, ψοφανε και ολους του τους συγγενεις για να του κρατανε συντροφια

[επεξεργασία] Χανιμπαλ Λεκτερ

Hannibal lecter wallpaper

ο κανιβαλος βαρεμενος τρελιατρος στη φυλακα

Προκειται για τον γνωστο βαρεμενο τρελιατρο απο τη σιωπη των (αχ)αμνων. Οταν ηταν μικρος, υπηρχε πολεμος(?!). στη διαρκεια του πολεμου, πειναγε σαν τον διαολο. Αφου του εδωσαν να φαει κρεατακι και αφου περασε ο πολεμος, εμαθε οτι το κρεατακι που ειχε φαει, ηταν πανακριβο και εξωτικο. Προσβαλθηκε(??) λοιπον παρα πολυ, γιατι αλλα παιδακια δεν ειχαν να φανε και ψοφαγανε απο την πεινα. Ετσι ορκιστηκε να εκδικηθει με τον ιδιο τροπο αυτους που του εδωσαν το πανακριβο αυτο κρεας. Αφου εφαγε τον εναν, ειδε οτι πολυ του αρεσε το κρεατακι. Ετσι αρχισε να εμφανιζει σοβαρα συμπτωματα νεκροφιλιας και να σκοτωνει πτωματα ανθρωπων για να φαει (αρχισε πρωτα απο τους "προμηθευτες", αλλα οταν αυτοι τελειωσαν, εψαχνε οπου ηταν δυνατο για να βρει αλλο τσιτσι (σημ. ετμ:... κρεας)). Μαλιστα για να το απολαμβανει ακομα περισσοτερο ακολουθουσε ολοκληρα τελετουργικα, για να αποδειξει την υπερμετρη αγαπη του προς το πτωμα, αφου το προσεφερε το πεντανοστιμο αυτο κρεατακι. Τελικα τον μπουζουριασαν στη φυλακα και τον εκλεισαν σε μια υπογα. Ομως καταφερε να αποδρασει και απο τοτε κανεις δεν ξερει τι απεγινε.

[επεξεργασία] Φρανκενσταιν

Young Frankenstein.jpg

ο βαρεμενος νεκροφιλος παθολογος με το "it's alive" νεκρο δημιουργημα του

Frankenstein-novel-portrait

το νεκρο "it's alive" δημιουργημα του βαρεμενου γιατρου/παθολογου

Προκειται για τον γνωστο βαρεμενο γιατρο/παθολογο φρανκενσταιν (τοτε δεν υπηρχε το ΙΚΑ, οποτε ηταν ελευθερος επαγγελματιας - αυτος στη συνεχεια δημιουργησε το ΙΚΑ, γι'αυτο ειναι τετοιο μπαχαλο). Αυτο ειναι το ονομα του γιατρου και οχι του τερατος, οπως πολλοι πιστευουν.

Αυτος λοιπον ο βαρεμενος ειναι αλλος ενας νεκροφιλος. Του αρεσανε τοσο πολυ τα πτωματα και τα αγαπουσε τοσο πολυ, που εκανε συλλογες απο, ποδια, χερια, συκωτακια (οχι πουλιων), εντερακια, καρδουλες, eyeballs, κριτσανιδια, και γενικα διαφορα αλλα "εξαρτηματα". Τελικα ειχε την ιδεα να χρησιμοποιησει ολα αυτα τα "εξαρτηματα" για να φτιαξει τον απολυτο νεκρο, σαν το μεγιστο επιτευγμα της νεκροφιλιας του.

Αφου συνδεσε ολα τα "εξαρτηματα", φορτωσε το δικτυο, σηκωσε σερβερ, και γυρισε τον διακοπτη για να συνδεθει το πτωμα, αναφωνησε το περιφημο, "IT'S ALIVE!!!..." (ποσο alive μπορει να ειναι ενα πτωμα, μονο αυτος το ξερει)

[επεξεργασία] Ο ROBOCOP

Robo murphy

το μπατσιον, ζωντανο ακομα, πριν καταληξει πεθαμενο

Robocop

το μπατσιον, νεκρο πλεον (και ξαναματαζωντανο), σαν η απολυτη πραγματωση της νεκροφιλιας καποιων

Ολοι γνωριζουν την ταινια σταθμο της cultιλας των δεκαετιων 80-90. Ειναι ο γνωστος μπατσος που πηγε σε αποστολη συλληψης, την οποια ομως εκανε Σκατά, με αποτελεσμα να καταληξει πτωμα. Αλλα δεν ηθελε να δεχτει να τον θαψουν και δεν θα το αφηνε να περασει ετσι (ναι, ο ιδιος δεν ηθελε να το δεχτει! που ειναι το παραξενο?). Σαν πτωμα θα ηταν πολυ καλυτερα, αφου δεν θα μπορουσαν να τον ξανασκοτωσουν. Ετσι αρχισε να του αρεσει πολυ η ιδεα να ειναι πτωμα. Επισης ακομα και νεκρο τον ηθελαν παρα πολυ για μπατσιον στο τμημα και ουτε αυτοι θα το αφηναν να περασει ετσι.

Τελικα συμφωνησαν ολοι (ναι, και αυτος συμφωνησε! εχετε κανενα προβλημα?) να παρουν το πτωμα και να του κανουν την υπερτατη τιμη του νεκροφιλου. Να το ξαναφερουν στη ζωη, να το κανουν να υπαρχει για παντα και ολοι να το λατρευουν. Ετσι, αφου το πηραν και του συνδεσαν επανω, απο τον σερβερ της γουγλ μεχρι και τον terminator, τον ξαμολησαν να πιασει τα καθικια.

Το κολπο επιασε και σε ελαχιστο χρονο ολοι τον λατρευαν, (και ξεκανε και τα καθικια). Ηταν η απολυτη τιμη της αγαπης των νεκροφιλων, οταν στο ονομα του βγηκαν 3 ταινιες, και μια σειρα καρτουν. Ηταν η υψιστη τιμη να βλεπουν εναν νεκρο να κυκλοφορει αναμεσα τους.

[επεξεργασία] Mεταλλαδες/γκοθαδες

Aυτοι οι πυροβολημενοι μαυροφορεμενοι τυποι ειναι η πιο πολυπληθης ομαδα νεκροφιλων. Aπαντωνται σε τεραστια κοπαδια (προβατων) να ακουνε φανατικα τραγουδια που λενε ολο για θανατο και πτωματα και ετσι τους εχει βαρεσει πηρακια ο εγκεφαλος και εμφανιζουν σοβαρα συμπτωματα νεκροφιλιας. Οπως και οι αρχαιοι αιγυπτιοι ετσι και οι μεταλλαδες/γκοθαδες, τρεφουν μια ιδιαιτερη συμπαθεια και αγαπη για τα νεκρα πραγματα (συγκεκριμενα ανθρωπους). Οι ιδιοι νομιζουν οτι ειναι οι απογονοι του δρακουλα (τοση μαλακια τους δερνει). Ετσι ντυνονται και οι ιδιοι πτωματα, πανε και χαλβαδιαζουν στα μνηματα για να μιλησουν με του νεκρους. Περιστασιακα σκοτωνουν και κανα ζωακι (κανα γατι, η, κανα ποντικι, για θυσια) κατω απο τον ηχο των πεθαμενατζιδικων τραγουδιων. Και σε συνδυασμο με την αγαμια που τους δερνει (και αφου καμια φυσιολογικη κοπελα δεν υπαρχει περιπτωση να παει μαζι τους), ντυνονται οι δικες τους πτωματα (η ρημαδα η αγαμια που λεγαμε προηγουμενως) και τις π#&@|\|3 (ετσι πιανουν πολυ καλυτερα το "feeling"). Αλλα αν π#&#ξ0υ|\| και κανα κανονικο πτωμα οταν δεν βρισκεται καμια δικια τους κοντα, μια χαρα την περνανε.

[επεξεργασία] Ομαδες εμφανισης νεκροφυλλιας και νεκροφιλιας (εκφραση του, τελειου, φυλοσυνδετου, υβριδικου, νεκρου, ντι-εν-ει)

Fruits01

μερικα νεκρα φρουτα

[επεξεργασία] Ζωγραφοι:...

Στους ζωγραφους εμφανιζεται η νεκροφυλλια. Λατρευουν να καθονται με τις ωρες σαν αποβλακωμενοι χανοι και να κοιτανε ενα μπουκετο μαραμενα λουλουδια, η, ενα νεκρο μπροκολο. Μετα προσπαθουν για μερες να μιμηθουν τα ψοφια λουλουδια (η, το νεκρο μπροκολο) στον καμβα, και να τα κανουν να φαινονται οσο πιο νεκρα γινεται.

Αυτα τα θεσπεσια "νεκρα" εργα λεγονται νεκρες φυσεις (οχι που θα μπορουσαν να ονομαστουν αλλιως). Αν βεβαια ο ζωγραφος ειναι πολυ, εως, τελειως βαρεμενος, μπορει να εμφανισει συμ"πτωματα" νεκροφιλιας. Να αρχισει δηλαδη να ζωγραφιζει νεκρα ζωα (π.χ. εναν νεκρο σκωρο διπλα απο την αναμενη λαμπα)

Forest fire

το απαισιο εργο των νεκροφυλλων εμπρηστων...
(μα δεν ειναι πολυ εντυπωσιακο?)...
ουπς, μ'ακουσανε! εχμ! ξεχαστε οτι το ειπα αυτο!

[επεξεργασία] Εμπρηστες:...

Οι νεκροφυλλοι εμπρηστες γουσταρουν να κανουν παραναλωμα του πυρος, αθωα, ανυπερασπιστα, δεντρα, θαμνους, γρασιδι, μπροκολα, κλπ. Τους αρεσει απιστευτα να τα βλεπουν καμμενα και ψοφια.

Περιστασιακα, η νεκροφυλλια τους μετατρεπεται σε νεκροφιλια, αφου ολο και καποιο αμοιρο ζωακι θα τα κλασει αναποδα στη φωτια. Και γιατι να παει χαμενο? Μαζευ'το, βαλτο σε μια σακουλα και ριχτο πισω στην καροτσα, να το παμε να το περιδρομιασουμε. Να φαμε και λιγο κρεατακι για επιδορπιο.

[επεξεργασία] Θεραπεια

Η θεραπεια δεν εχει ακομα βρεθει. Γινονται ερευνες για αφαιρεση του ατελους, φυλοσυνδετου, υβριδικου, νεκρου, ντι-εν-ει, με εγχειρηση κηλης, αλλα τα αποτελεσματα ηταν απογοητευτικα, αφου ολοι οι ασθενεις μετα υπεφεραν απο Πονόκωλο (και ειδικα οι βετζετεριανς, αφου δεν μπορουσαν να τα κανουν σαν ανθρωποι και ζοριζοντανε μεχρι εγκεφαλικου). Η μονη ασυμπτωματικη "θεραπεια που εχει καποιο μικρο αποτελεσμα ειναι, να μην αφηνετε τον νεκροφυλλο/νεκροφιλο, να δει, να μυρισει, να αγγιξει, τιποτα πεθαμενο (οχι δεν μπορει να ερθει μαζι σας στην κηδεια της νεκρης θειας σας).

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.