Φρικηβιβλία:Νεκροκωμικόν

Ανακατεύθυνση από Νεκροκωμικόν

Frikivivlia

Αυτό το άρθρο προέρχεται από τα Φρικηβιβλία, τα πιο φρικιαστικά βιβλία σε όλη την αγορά.
Ο Κθούλου εγκρίνει το άρθρο
KTULU

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn

Tsathoggua! Cthulhu! Yog-Sothoth! Daemon-Sultan Azathoth! Dagon! Mother Hydra! Ithaqua! Hastur! Iä! Iä! Shub-Niggurath! Un'guarh Kinuas h'uynia Py'olthu Quar'es'hu! P'ynugai aru ia oai'u. U'ru aka a'alu Uigua. Kryaas u'lsaja tyrrq. R'lyeh onj'ua wqasrra tak Cthulu py'gnai! Srrai d'a ala Tak iq rrs...d'anupai.... T'quai si ju ret i'n karr. Ku'io dwq fsj'aniu urin'onuai hrrgiu asli junbgsqq porthuniai l'lla i'uaoe uqqque h'ululuh locnuqrrx tjl'llua'aaa! Iä!!! Cuộc trình diễn được khá khả quan.

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.

F'throd ilyaa shogg y-hlirgh y-wgah'n, shtunggli lw'nafh Yoggoth stell'bsna f'fhtagn Nyarlathotep goka Nyarlathotepoth stell'bsnaoth 'bthnkog ehye, mg n'ghft Dagon vulgtm uaaah s'uhn throdnyth ep ehye. Ooboshu nw h'shagg hafh'drn fhtagn lloig geb zhro ch', chafh'drn kadishtu fm'latghagl hai llll athg ng'fhalma f'Cthulhu phlegeth, ilyaa ch' naflgrah'n naflvulgtlagln y'hah orr'e uln. Hafh'drn nnnchtenff nglui naflhlirgh r'luh syha'h 'bthnk ron f'ee y-gnaiih fai, ee nwog lw'nafh hlirgh hafh'drn k'yarnak vulgtlaglnog y'hah. Throd nilgh'ri li'hee nw uh'eyar ph'tharanak nilgh'ri k'yarnak wgah'n, ron nilgh'ri h'ee nnnfhtagn nglui sll'ha uln c'bthnk nilgh'ri, shtunggli mg nilgh'ri ngebunma ebunma lloig Chaugnar Faugn.