Νεκροζώντανοι

Οι νεκροζώντανοι είναι πλάσματα που κάποτε άνηκαν στην ανθρώπινη φυλή. Όμως η δίψα τους για αιώνια νεότητα και η ακόρεστη πείνα τους για μια θέση στα μεσημεριανά πάνελ, τους οδήγησαν στο να εξελιχθούν σε αυτό το είδος. Αρχηγός των νεκροζώντανων της χώρας μας είναι ο Φουστάνος. Αυτά τα πλάσματα είναι συνήθως απροσδιορίστου ηλικίας όπως και απροσδιορίστου φύλου. Αυτό συμβαίνει για δύο κύριους λόγους:

  1. Τα γεννητικά τους όργανα δεν είναι πλέον ευδιάκριτα, λόγω της προχωρημένης αποσύνθεσης των ιστών τους.
  2. Τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους είναι αλλοιωμένα απο τις εκατομμύρια πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει σε αυτά ο αρχηγός τους.

Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες που διεξήγαγε η ίδια η Γιάννα-Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, για να εξελιχθεί κάποιος σε νεκροζώντανο, θα πρέπει να είναι πάνω απο 120 ετών (κλίμακα Ντόμπερμαν).

[επεξεργασία] Πού θα τους συναντήσετε

Οι νεκροζώντανοι συνήθως συχνάζουν στα καλά καφέ πίνοντας παπαγάλο Λουμίδη (είδος πτηνού που κοντεύει στην πλήρη εξαφάνιση). Επίσης μπορεί να τους συναντήσετε σαν κοινό σε εκπομπή της Αμίτας Πάνια ή της Τατιάνας (σκέτο). Πολύ σπάνια θα τους δείτε και σαν κοινό σε εκπομπή της Άννας Δρούζα εκλιπαρώντας για κάποιο κοντινό πλάνο. Τέλος, όλα τα σουαρέ που οργανώνει η Μαριάννα Βαρδινογιάννη (ιέρεια νεκροζώντανη) είναι εξαιρετικές ευκαιρίες για να τους συναντήσετε. Εάν οι νεκροζώντανοι είναι διάσημοι, τότε το καλύτερο μέρος για να τους βρείτε είναι στα πάρτυ γενεθλίων της Ζωζώς Σαπουντζάκη (πρωτόπλαστη νεκροζώντανη).

[επεξεργασία] Διάσημοι νεκροζώντανοι

Παρακάτω αναφέρονται, με τυχαία σειρά, μερικοί διάσημοι έλληνες νεκροζώντανοι:

....και πολλοί άλλοι!