Ναυτοπρόσκοποι

Ναυτοπρόσκοποι

Οι ναυτοπρόσκοποι αποτελούν μία μυστικιστική οργάνωση της νέας τάξης πραγμάτων. Το όνομα τους είναι άγνωστης προέλευσης (αν και μερικοί υποστηρίζουν πως είναι λόγω της κακής τους συνήθειας να τρώνε ναύτες και προσκόπους μετα το επιδόρπιο). Είναι επίσης εύκολα αναγνωρίσιμοι λόγω των χαζών παρατηρήσεων τους και του βλακώδους πλην ιδιότυπου χιούμορ τους. Έχουν ως έδρα τους το Βέλγιο και γι αυτό δεν έχουν εντοπιστεί ακόμη. Κάνουν συχνές εξορμήσεις σε διάφορες χώρες χωρίς ιδιαίτερο σκοπό. Σε μια από αυτές, ιάπωνες τουρίστες ισχυρίζονται ότι κατάφεραν να τους φωτογραφίσουν την ώρα του φαγητού αλλά τα στοιχεία διαψεύσθηκαν από την Επιστημονική Αδελφότητα Προσκόπων.

Ιστορικά στοιχεία Σε διάφορα ιστορικά κείμενα έχουν βρεθεί αναφορές στο πρόσωπο της αποτρόπαια ανούσιας αυτής κοινότητας αλλά έχουν, σκοπίμως , υποκρυφθεί από το κοινό προς αποφυγήν παγκόσμιας κρίσης. Υπάρχουν 2 επικρατούσες θεωρίες για το πως ακριβώς δημιουργήθηκαν. Η πρώτη (της εκκλησίας) υποστηρίζει πως ο θεός όταν τελείωσε με τη δημιουργία του κόσμου είδε ότι πολλά πράγματα ήταν περιττά σε αυτόν και αποφάσισε να φτιάξει μια ομάδα "όντων" η οποία να τρέφεται με όλα τα άχρηστα πράγματα πάνω στη Γη. Στη συνέχεια όμως ξέφυγαν από τον έλεγχο Του και άρχισαν να περιπλανιούνται παντού εξαπλώνοντας την ιδιότυπη χαζομάρα τους. Σήμερα πιστεύεται ότι έχει απομείνει μόνον ΕΝΑΣ αληθινός ναυτοπρόσκοπος και όλοι οι άλλοι είναι απλά συνεχιστές της αιώνιας αυτής φάρσας.

Από την άλλη ή επιστήμη έχει ανακαλύψει απολιθωμένα οστά τα οποία λόγο του ηλίθιου και μη λειτουργικού τους σχηματισμού πιστεύεται ότι ανήκουν σε ΑΥΤΟΥΣ. Η επιστημονική τους ονομασία είναι homo stupidous και δηλώνει την χαρακτηριστική πνευματική τους κατάσταση. Η έρευνα πάνω στο θέμα αυτό σταμάτησε όταν ο μεγάλος επιστήμονας Φον Γκότζεν βρέθηκε δολοφονημένος στο κρεβάτι του μαζί με το σημείωμα "Σταματείσται να μας ψάχναιται"

ΠΡΟΣΟΧΗ αν ποτέ σας προσεγγίσει κανείς και σας προσκαλέσει οπουδήποτε επικαλούμενος την ιδιότητα του ναυτοπροσκόπου αρνηθείτε, μετρήστε μέχρι το 4,367579999 και αρχίστε να τρέχετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε...

Διάσημοι ναυτοπρόσκοποι

Η φίλη μας από πίσω

Οι μικροί εξερευνητές

Ο Γχαρσης Γκουτεβέργζαμ

Ο Μπάμπης ο Μπρώκας

Πιθανοί συνεργάτες

Οι Ελλοχίμ

Ο φίλος μου ο Λευτεράκης

Η παράξενη ξανθιά που κάθεται δίπλα μου

Οι θαμνοπρόσκοποι

Συνεισφορά στην ανθρωπότητα

.

.

.

.