Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός

Οι Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Μηχανικοί ή αλλιώς Παρολίγον Μηχανολόγοι Μηχανικοί είναι μια ομάδα σαδομαζοχιστικών όντων που εδρεύει στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Λίγοι σε αριθμό, αλλά εξαιρετικά δραστήριοι συχνά πυκνά προκαλούν προβλήματα λόγω της ενοχλητικής τους μυρωδιάς απο μπαγιάτικο ψάρι και της γκρίνιας τους για το Θέμα Μελέτης Πλοίου. Επίσης φοράνε τα ίδια ρούχα κάθε μέρα επι ολόκληρες βδομάδες και πιστεύουν ότι μέσα στα ΑΤΜ κρύβονται νάνοι.

[επεξεργασία] Κύκλος Ζωής Ναυπηγού

Ο Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός είναι σαν τον ψεύτη και τον κλέφτη, τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Νομίζουν ότι μπήκαν σε Πολυτεχνική Σχολή και κάποιοι έγιναν, αλλά στην πραγματικότητα υπέγραψαν την καταδίκη τους. Οι περισσότεροι είναι απλώς αποτυχημένοι των Πανελληνίων που στόχευαν σε σχολές με μεγαλύτερες βάσεις όπως Νίντζα, Σαμουράι, Οδηγός ΚΤΕΛ και Μπάτμαν.
Τον πρώτο χρόνο ζουν σε κοπάδια, όπου συνήθως τον αρχηγικό ρόλο αναλαμβάνουν γκασμάδες μεγαλύτερων ετών που θέλουν να "εμπεδώσουν" τα μαθήματα και γι αυτό τα ξαναπαρακολουθούν. Τον πρώτο χρόνο κάθε Ναυπηγός βαπτίζεται με το ψευδώνυμο του από ένα γαμάτο τύπο που δεν είμαι εγώ, και το οποίο θα τον ακολουθεί για τα υπόλοιπα 7-8 έτη σπουδών του. Συνήθη ψευδώνυμα για Ναυπηγούς είναι Υπερκάφρος, ΤσιπΚαιΝτέηλ, Αρναούτογλου, Μάγια, Μπιφτέκι, Γαλάζιος, Κλάρα, Μύξας και τελειωμό δεν έχει.

Στα επόμενα χρόνια οι αγέλες διαλύονται σε ομάδες λιγότερων ατόμων, κυρίως γιατί δεν χωράνε αρκετά άτομα να κάτσουν στις Πυραμίδες. Μέρη που συναθροίζονται κυρίως είναι η φτηνή εστία (κάτω όροφος) και ο ανά δύο μέρες καμμένος "Γρηγόρης Μικρογεύματα". Το αγαπημένο τους φαγητό είναι το "τσάμπα" και αν δεν υπάρχει "τσάμπα" αναγκάζονται να εξασκήσουν τις κυνηγετικές τους ικανότητες στο κλέψιμο από την καντίνα.

Στην καθημερινότητα του ο ναυπηγός περιφέρεται άσκοπα στη σχολή ή κρύβεται στην καφετέρια Μιλένιουμ από τις σκοτεινές δυνάμεις του Κατεστημένου και του Κράτους. Εκεί διοργανώνει σχέδια ανατροπής του καθεστώτος πίνοντας ΝΕΣ μέτριο χωρίς γάλα και ζητώντας δεύτερη μερίδα κρουασανάκια από τη σερβιτόρα. Συχνά πυκνά παίζει και τάβλιτα τρία παιχνίδια πάντα). Στον ελεύθερο του χρόνο παρακολουθεί μαθήματα Ναυπηγικής από ετοιμοθάνατους καθηγητές. Το κλάσιμο στην τάξη είναι πράξη που υποδεικνύει οικειότητα, ενώ δεν λείπουν και τα χαριτωμένα πετάγματα χαρτιών αλλά και βιβλίων. Ο καθηγητής μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του τυχερό εάν τα άτομα στο μάθημα ξεπερνούν τα δάχτυλα των χεριών του και παντύχερο εάν καταλαβαίνουν πάνω από δύο.

Ο Ναυπηγός εξελίσσεται συνήθως στο level 25 όσο και αν πατάει το Β. Οι γονείς του έχουν βαρεθεί να τον τρέφουν και είναι πολύ μεγάλος πλέον για να δουλεύει σε Προμόσιον. Τότε παίρνει το πτυχίο του με αξιοπρεπές 5αρι και πηγαίνει να δουλέψει καμαρώτος.

[επεξεργασία] Αναπαραγωγή του είδους

Τα θηλυκά του είδους είναι πολύ περιορισμένα. Με μέσο όρο αξιολόγησης το 3, σκέφτεσαι δύο φορές πριν τα φτύσεις γιατί με το σάλιο διπλασιάζεται η αξία τους. Δεν είναι περίεργο επίσης να εμφανίζονται πλάσματα επιστημονικής φαντασίας, πιθανότατα αποτελέσματα γενετικών αλλοιώσεων του κώδικα DNA. Κάποιος που σκέφτεται να επισκεφτεί τη σχολή Ναυπηγών του ΕΜΠ πρέπει πάντα να έχει μαζί του Κατάνα για να αμύνεται σε περίπτωση ερωτικής επίθεσης από Γκόλουμ.

Σε περίπτωση που βρεθεί θηλυκό βαθμολογίας μεγαλύτερης του 4, τα αρσενικά παλεύουν μέχρι θανάτου για να το κατακτήσουν. Το τυχερό αυτό μπάζο θα ζήσει 5-8 υπέροχα χρόνια βασιλικής αντιμετώπισης, έως ότου αποφοιτήσει και βγει στον έξω κόσμο. Σε δέκα χρόνια θα θυμάται τη νιότη της και θα δακρύζει. Προτεραιότητα στα θηλυκά έχουν οι αρχιμπαγλαμάδες των κομμάτων ΔΑΠ, ΜΑΣ, ΠΑΣΠ και EAAK. Τα ανεγκέφαλα αυτά όντα (δίκωλοι) καταφέρνουν με πολιτικά τερτίπια και με άμεσες απειλές να προσελκύσουν το αφάν σκατέ της θηλυκής κοινωνίας.

[επεξεργασία] Κόμματα

Οι Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Μηχανικοί δεν είναι πολιτικοποιημένοι. Στις συνελεύσεις η σχολή κλείνει για διάφορους λόγους όπως γιατί βγήκε το εξπάνσιον του World of Warcraft αλλά όχι για τα νομοσχέδια. Οι συνελεύσεις είναι ενδιαφέρουσες με συχνές αψιμαχίες που συχνά καταλήγουν σε κλωτσομπουνίδια μεταξύ ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΔΑΠ/ΠΑΣΠ, τις οποίες επικροτούν οι φοιτητές στο συνολό τους τρώγοντας κλεμμένο τοστ από την καντίνα και επαναπροσδιορίζοντας τον όρο "Άρτος και Θεάματα". Η αριστερή παρουσία είναι φανερή με συνθήματα του τύπου "Νόμος είναι ο Κώλος του Εργάτη" και παλαμάκια όταν μιλάνε τα συντρόφια.

Στην ανάλυση μας θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στο φαινόμενο των "Ανεξάρτητων Ναυπηγών". Ειδικές ομάδες από αρχιτραμπαρίφες και μπόγλες κυρίως της ΔΑΠ, δεν διστάζουν όταν η σχολή κινδυνεύει να κλείσει να συγκροτούν ενιαίο μέτωπο. Και εκεί που ο κακόμοιρος αναρχο-αυτόνομος ξοδεύει δυόμισι ώρες από τη ζωή του να σου αναλύει ζητήματα από το νόμο-πλάισιο Διαμαντοπούλου μέχρι τα παιδικά τραύματα του Κουφοντίνα, τσουπ ξεπετάγεται σαν κλανιά ο "Ανεξάρτητος Ναυπηγός" και δηλώνει μόνο "Ανοιχτή Σχολή", μαζεύοντας το 70% των ψήφων. Για κάτσε ρε κύριε!

[επεξεργασία] Απροσάρμοστα άτομα και Ούρμπαν Λέντζεντς

Στη σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών κυριαρχεί ο μύθος του Κουναβιού, ενός ύπουλου και εντελώς ανόητου πλάσματος που καραδοκεί να προκαλέσει προβλήματα. Λέγεται ότι όταν ήταν μικρός, ο Κουνάβης είχε πέσει στη χύτρα με το Diesel Oil, το οποίο έφαγε μετά από στοίχημα για 10 ευρώ. Από τότε πηδάει σε θάμνους, και τρέφεται με καρπούς από τα δέντρα, αλουμινόχαρτα και κέρματα. Κάποια περίοδο οι Ναυπηγοί τον παγίδευσαν και τον έστειλαν στην Πορτογαλία, από όπου κατάφερε να διαφύγει με ποδήλατο, και παρά το ανελέητο κυνηγητό από την αστυνομία. Για τα επόμενα 2 χρόνια ακόμα τουλάχιστον, θα ταλανίζει το ελληνικό πανεπιστήμιο.

[επεξεργασία] Πηγές

  • Πάπυρος Λαρούς Μπριτάννικα
  • www.google.com