Ναρχ

[επεξεργασία] Ναρχ

Θα προτιμούσα να αντιμετωπίσω όλους τους Ελ μόνο με ένα Βιτάμ παρά να μείνω στον ίδιο χώρο με ένα Ναρχ

--Παλιό Νεφελιμιακό ρητό

Πώς περίπου μοιάζει ένας Ναρχ

7xjolfp

Αυτός και αν είναι Ναρχ!

Οι Ναρχ αποτελούνε μία από τις αρχαιότερες φυλές στο υπερσύμπαν. Βάσει της θεωρίας του Καθηγητή Ζομπρούνσκι οι Ναρχ ήτανε πασίγνωστοι για την δυνατότητα τους να βρίσκουνε διανυκτερεύοντα φαρμακεία στον αστερισμό του Κύκνου χωρίς να έχουνε την απαραίτητη λίστα.

Δυστυχώς οι Ναρχ ήτανε υπερτρόμπες συν τοις άλλοις αφού είχανε την μανία να δοκιμάζουνε οποιαδήποτε κατασκευή τους. Έτσι όταν ένας εφευρέτης τους έφτιαξε μια μηχανή που παράγει μαύρες τρύπες αποφασίσανε να την δοκιμάσουνε. Ευτυχώς κάποιοι από αυτούς βρίσκονταν σε σεξοτουρισμό στην Μυκόνιαν (πλανήτης στο Άλφα του Κενταύρου) και γλυτώσανε την βαρυτική κατάρρευση.

Χωρίς σπίτι οι Νάρχ άρχισαν να συγκατοικούν στον Ωρίωνα με τους Άτλαντες και τους Έλ . Γνωστοί τρακαδόροι οι Ναρχ είχανε ζαλίσει τον έρωτα στους Ελ αφού δεν πληρώνανε ενοίκια και αφήνανε άδεια κουτιά πίτσας κάτω από τα κρεβάτια. Και σαν να μην έφτανε αυτό είχανε καταχρεώσει την Διαγαλαξιακή Μεγατράπεζα "Μιχαλούς" (από εκεί και η γνωστή ελ παροιμία: αυτός χρωστάει της Μιχαλούς).

Το 1345 π.Μ (δηλαδή 1.345 χρόνια πριν την μετακίνηση των Ελ στην Γη) το ποτήρι ξεχύλισε και οι Ελ ξαποστείλανε τους Ναρχ στον πλανητικό σύστημα των Νεφελίμ. Ελπίζανε ίσως με κάποιο τρόπο οι Ελ ότι μπορεί οι Νεφελίμ να καταλαβαίνανε πόσο πρήχτηδες είναι οι Νάρχ και να τους διαλύανε με την βοήθεια του [Υποατομικού Συσσωρευτή Ουράνιας Μάζας].

Κούνια που τους κούναγε βέβαια.

Αρχικά οι Νεφελίμ νομίζανε ότι οι Ναρχ ήτανε μέγιστοι εχθροί των Ελ οπότε τους καλοδέχτηκαν,τους έδωσαν κάρτα απεριορίστων διαδρομών στο Νεφενιλιακό τραμ καθώς και σπίτια που βλέπανε προς το Ντεθ Σταρ. Το μόνο Νεφελίμ που κατάλαβε την πραγματική ιδιότητα των Ναρχ ήτανε ο Τερένκους Κουίκους (που μετακόμισε αργότερα στη γη και έγινε ο γνωστός δημοσιογράφος Τέρενς Κουίκ) αλλά επειδή ήτανε πολύ φασίστας ακόμα και για τα δεδομένα των Νεφελίμ τον γράψανε στα αρχίδια τους.

Οι Ναρχ άρχισαν να καταστρέφουν το κοινωνικό σύστημα των Νεφελίμ με ιδιαίτερη αποτελεσματικότητα. Αφήνανε εγκύους τις κόρες των Νεφελίμ (από αυτήν την ένωση φτιάχτηκε η φυλή των Μπαχάλ), καθυστερούσανε ώρες το Νεφελινιακό Τραμ και πολλά άλλα. Η σημαντικότερη ίσως κατα τον Καθηγητή Ζομπρούνσκι καταστροφή τους ήτανε η δημιουργία της Δημόσιας Γραφειοκρατείας η οποία αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για όποια σχέδια καταστροφής των Ελ είχανε οι Νεφελίμ. Έτσι τελικά οι Νεφελίμ πήγανε για μαλλί και βγήκανε κουρεμένοι. Αηδιασμένοι οι Νεφελίμ αποφασίσανε να αφήσουνε το πλανητικό τους σύστημα και να ακολουθήσουνε τους Ελ μπάς και δούνε άσπρη μέρα.

Αφού οι Ναρχ μείνανε μόνοι τους αποφασίσανε να δούνε τι σκατά είχανε κάνει λάθος την πρώτη φορά στην συσκευή που έφτιαχνε μαύρες τρύπες και την ξαναδοκιμάσανε. Και μαντέψτε δούλευε μια χαρά. Δυστυχώς μερικοί από αυτούς γλυτώσανε σαν λαθρεπιβάτες στα αρματαγωγά των Νεφελίμ' που πηγαίνανε προς την Γη. Μόλις βέβαια το πήρανε πρέφα οι Νεφελίμ είχανε τελειώσει τα καύσιμα και μείνανε παρέα με τους Ναρχ και τους Ελ

[επεξεργασία] Οι Ναρχ στην νεότερη Ιστορία

Ο Καθηγητής Ζομπρούνσκι στο βιβλίο του "Αναζητώντας τους Ναρχ" (εκδόσεις Τρεις λαλούν) διαπίστωσε ότι ουσιαστικά ένα 70% του ανθρώπινου πληθυσμού έχει ένα κομμάτι Ναρχιτικού DNA μέσα του. Πιο παρακάτω μάλιστα ο συγγραφέας υποστηρίζει ότι αυτά περί πολέμου μεταξύ Έλ και Νεφελίμ είναι απλά για τα μάτια του κόσμου αφού όπως διαβάσαμε παραπάνω και οι δύο αναγκαστήκανε να γίνουνε μετανάστες για να αποφύγουνε την λαίλαπα των Ναρχ. Μάλιστα ο καθηγητής Ζομπρούνσκι κάνει λόγο για το μυστικό συνέδριο Ελ και Νεφελίμ που έλαβε χώρα στην αρχαία πόλη της Άνω Κορακιάνας προκειμένου να βρεθεί μια λύση για το θέμα των Ναρχ. Μετά από 10 μέρες συνεδρίων και πολλών άδειων κουτιών πίτσας αποφάσισαν να περιορίσουνε τους απογόνους των Ναρχ σε ειδικούς χώρους διακριτικά χωρίς να το πάρουνε πρέφα οι Ναρχ.

Τέτοιοι χώροι είναι:

α) Βιολογικό και Ιατρικό Κρήτης: Ο ίδιος ο καθηγητής Ζομπρούνσκι έχει αναφέρει τουλάχιστον 50 δείγματα Ναρχ σε αυτόν τον χώρο. Για λόγους μυστικότητας δεν έδωσε τα ονόματα στην δημοσιότητα.

β) Ελληνική Βουλή.

γ) Αθλητικές Ομάδες.

δ)Λευκός Οίκος

ε)Μ.Μ.Ε

[επεξεργασία] Προσοχή: Βασικά γνωρίσματα των Ναρχ

Ο Καθηγητής Ζομπρούνσκι με την συνεργασία του Νεοσολωνικού Φιλοσόφου Γεράσιμου Σπανοδημήτρη έγραψε στα Χάλκινα βιβλία τις βασικές ιδιότητες των Ναρχ . Ο Γέροντας Μπαλί-σιος διαβάζοντας τα παρακάτω έσκισε τα ράσα του και έφυγε μετανάστης στην Αίγυπτο, εργαζόμενος πλέον σαν θυρωρός στους τάφους Του Τοιούτου τάχα Μον (Βασιλιάς της Αιγύπτου που οι νεότεροι του απόγονοι είναι η οικογένεια Φτύξμπουρκ).

Η παρουσία ενός Νάρχ κοντά σε ένα άνθρωπο έχει τρομακτικές συνέπειες για την ψυχική υγεία του ανθρώπου. Η διαστολή των όρχεων γίνεται τόσο έντονη που το θύμα αρχίζει να εκσπερματώνει από τα αυτιά εάν είναι άντρας. Σε περίπτωση που ο άνθρωπος είναι γυναίκα αρχικά νιώθει μια περίεργη έλξη η οποία οφείλεται στις Ναρχορμόνες αλλά μετά από ένα διάστημα τριών μηνών η κατάσταση χειροτερεύει αισθητά. Το θύμα αρχίζει να καταλαμβάνεται από μανία καταδίωξης από τον Εθνικό Σταρ και αρχίζει να χάνει 4 βαθμούς ευφυίας ανά 24ωρο. Είναι αδύνατο να καταλάβει κάποιος έναν Ναρχ αφού όλοι τους μοιάζουνε με φυσιολογικούς ανθρώπους και έχουνε "φυσιολογικές" συνήθειες.

Κλασσικός τρόπος με τον οποίο μπορεί κάποιος να αποτρέψει την νευροτοξική επίθεση ενός Ναρχ είναι είτε να έχει γίνει σωστός εμβολιασμός από την προπροπροσχολική ηλικία (υπάρχουνε ακόμα καταγραφές για άτομα τα οποία έχουνε αναπτύξει ανοσία στις επιθέσεις των Ναρχ αν και δεν είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο) είτε να έχει δεχθεί το ξόρκι προστασίας του Αγιού Ιωάννη του Μέρου. Για το τελευταίο λέγετε ότι ο Άγιος Ιωάννης ο Μέρος έχει δώσει την προστασία του μόνο σε αυτούς που μπόρεσαν να περάσουνε το Βάπτισμα του Καψίματος (γύρω στα 10 άτομα αγνώστων λοιπών στοιχείων).

[επεξεργασία] Ναρχοποίηση

Δεν είναι τυχαίο που οι Ναρχ έχουνε επιζήσει μετά από τόσες καταστροφές. Η Λαΐδη Ανδριάννα Τόρρας μετά από πολύχρονες έρευνες στην Ελληνική βουλή παρατήρησε το εξής ανησυχητικό φαινόμενο. Οι Ναρχ έχουνε την ιδιότητα να Ναρχοποιούν ορισμένους ανθρώπους με τους οποίους έρχονται σε επαφή. Σε αυτήν την περίπτωση το θύμα αποκτά Ναρχο-ιδιότητες και γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο για το περιβάλλον του.

[επεξεργασία] Τελικά υπάρχουν τα Ναρχ;

Οι απόψεις διίστανται καθώς πολλοί πιστεύουνε ότι Ναρχ και σπασαρχίδηδες άνθρωποι είναι το ίδιο πράγμα. Αυτό το λάθος έχει οδηγήσει στο να ανεβαίνουνε τα ποσοστά τηλεθέασης του Star channel καθώς και να βγαίνει η Ρούλα Βροχοπούλου στα παράθυρα. Ο Καθηγητής Ζομπρούνσκι μας συνιστά ψυχραιμία καθώς και να καθόμαστε να διαβάζουμε κανά βιβλίο πού και πού. Τα Ναρχ έχουνε επιβιώσει τόσα χρόνια λόγω της άγνοιάς μας και έχουνε προσαρμοστεί πλήρως σε όλους τους πολιτικούς χώρους (ακροδεξιά, κέντρο, κουμμουνισμός, αναρχία (βλ Ανάρχιος), αριστερά).

Ο Καιρός Γαρ Εγγύς καθώς βάσει του Γέροντα Μπαλί-σιου οι Ναρχ πιστεύουνε ότι η μηχανή που παράγει μαύρες τρύπες είχε ένα πρόβλημα στον διαφορικό πολλαπλασιαστή Σπασαρχιδονίων και θα δοκιμάσουνε ξανά την μηχανή.

Άτομο κλειδί στην κατανόηση των Ναρχ, το Νεφελίμ Τερενκους Κουκαλ01:25

Άτομο κλειδί στην κατανόηση των Ναρχ, το Νεφελίμ Τερενκους Κουκαλ