FANDOM

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ! Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι

ακατάλληλο για άτομα κάτω των 18. Επίσης, είναι Μ.Α.Γ.Δ.Α.

(Μη Ασφαλές Για Δουλειά, Ανόητοι!).

Σ' αυτό το άρθρο θα βρείτε, μεταξύ άλλων, άσχημη γλώσσα, πρόστυχα αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και λοιπές αηδίες. Αν είστε μικρούλης και έχετε ευαίσθητη καρδιά, ή αν σας πιάσει ο προϊστάμενός σας ενώ το διαβάζετε, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη.
Ο Ναρούτος Ουζουμάκης Κ. Παπαδόπουλος είναι ένας νίντζας, παγκόσμιος πρωταγώνιστης των yaoi, ο οποίος κέρδισε το πρώτο βραβείο στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Της Πιο Γκέικης Σκηνής του Κόσμου (εν συντομία Π.Δ.Τ.Π.Γ.Σ.Τ.Κ) φιλώντας τον Σάσκε στο στόμα 56,7 φορές. Επίσης, το γεγονός που αποδεικνύει πως είναι πλήρως ομοφυλόφιλος είναι το ότι αντί να το κάνει με την Χινάτα (η oποία του κάθεται από βρέφος), προτιμά να παίζει το πουλί κάνοντας φαντασιώσεις με τον Jounin του (aka Hatake Kakashi ή ο πιο συχνός πελάτης των gay bar).
Mellons 2

Τα κορυφαία βυζιά της Χινάτας που ούτε η Σάκουρα δεν μπορεί να αντισταθεί.

ΒιογραφικόEdit

Από μικρό παιδί ήταν απομονωμένος (όπως και οι άλλοι τζιντζουρίκιδες) λόγω του μικροσκοπικού μεγέθους πέους του, και εξαιτίας του θηρίου με τα 9 παλαμάρια που σφράγισε ο μπάρμπας του στην κεφαλή του πέους του πριν τα τινάξει. Επίσης, αυτή η Αλεπού είναι ο λόγος που ο Ναρούτος δεν χρειάζεται ποτέ να γίνει τούμπανο στην προπόνηση, απλώς αφήνει τον διάολο μέσα του να καθαρίσει. Αργότερα ξεπέρασε την μοναξιά του, όταν έγινε μέλος του μπουρδέλου 7, μαζί με τον Ούτσιχα Σάσκε και την Χάρουνο Σάκουρα (Σάβουρα στα Ελληνικά). Ο Ναρούτος έπασχε από διάροια, με αποτέλεσμα να μην του κάθεται η Σάκουρα, αντιθέτως η Χινάτα που έχει προτίμηση στα ανάπηρα παιδάκια, αυνανίζεται απεορίστως από πίσω του. Ο Ψυχολόγος του Ναρούτου τον έχει διαγνώσει με κόμπλεξ κατωτερότητας πράγμα που συνετέλεσε στις πορνοσεξοδιαστροφικές του ορέξεις για τον Σάσκε, και προσπαθεί να καλύψει τις αρωστιμένες σκέψεις του με ψέματα όπως ο ανταγωνισμός, η φιλία και άλλες μαλακίες, αυτός είναι και ο λόγος που τον κυνιγάει από τότε που ο Σάκσε κλέφτηκε με τον Οροτσιμάρου, και καλά για να γίνει δυνατότερος, είναι γεγονός πως ο Σάσκε βιάστηκε ασίστολα από τον σκατόγερο με την φιδόφατσα. Και για σπάσιμο, ο Ναρούτος αναχώρισε και αυτός με τον κρυφό εραστή και δάσκαλο του Τζιράια για να γίνει "δυνατότερος". Η ομάδα Ακάτσκι(Akatsuki), τον διώκουν για να πάρουν την αλεπού με τα 9 παλαμάρια από μέσα του, για να ξεκολιάσουν όλο τον κόσμο ομαδικά μαζί μετα άλλα 8 θυρία (9 στο σύνολο), παρόλα αυτά έχει καταφέρει να νικήσει πολλούς βιαστές με λίγες απώλειες όπως τον αριστερό του όρχη. Καθώς ο Ναρούτος μεγάλωνε, όλοι οι οπαδοί της σειράς άρχισαν να διαπιστώνουν πως το IQ του είναι ανάλογο μιας κατσίκας, ακόμα και αν έχει γίνει πολύ σφίχτερμαν, με τεχνικές όπως το ραζένγκαν, την τεχνική της διπλής μουνζάς (την οποία του δίδαξε ο ΣονΓκόκου σε αντάλαγμα τον παρθενικό του υμένα), το όργιο της υδονής, και άλλα πολλά.

ΙκανότητεςEdit

Στην αρχή της σειράς είχε αποδειχθεί πως οι ικανότητες του Ναρούτου ίσα ίσα που αρκούσαν για να νικήσει ένα παραπληγικό πεντάχρονο σε αναπηρική καρέκλα με κάγκε μπούνσιν και άλλες βασικές τεχνικές, αλλά καθώς ο καιρός και τα αμέτρητα επεισόδια περνούσαν ο Ναρούτος κατάφερε να χρησιμοποιήσει το Ρασένγκαν το οποίο είναι μία σφαίρα ενέργειας που σχηματίζετε στο χέρι του με καταστροφικές επιπτώσεις στον αντίπαλο(για το οποίο ο νουμπάς Τέταρτος Χοκάγκε (ο μπάρμπας του) σπατάλησε πολλά χρόνια να εφέυρει) νικώντας το στοίχημα εναντίον της Τσουνάντε (Να σημειώσουμε πως έχει κάτι βυζόμπαλα που θα μπορούσαν να συκριθούν με της Ορίχιμε από την σειρά "Χλωρίνη", η οποία αρνήθηκε να του πλήρωσει τα 9999 Ryou και τον πολυδονητή που του υποσχέθηκε. Ο Ναρούτος θύμωσε και αφού της έβαλε υπνωτικό στο μίλκο της, της έκλεψε το μενταγιόν που κρατούσε επί χρόνια ανάμεσα στα ζουμερά βυζιά της. Ο Ναρούτος από τότε κάθε βράδυ μυρίζει το μενταγιόν και τρίβει το καυλί του για να φύγουν οι σκατόψηρες. Μια άλλη ιδιαίτερη ικανότητα του Ναρούτου είναι το Σέιτζ Μόουντ, είναι μία κατάσταση όπου ενώνει την ενέργεια του με την ενέργεια της φύσης γύρω με αποτέλεσμα να ενυσχίεται η ταχύτητα, η δύναμη και άλλα πράματα που δεν συγκρίνονται με την πρώην δύναμη του, η εμφάνιση του Ναρούτου αφού έχει ενεργοποιήσει το Σέιτζ Μόουντ αλλάζει κρίσιμα και μεταμορφώνεται σε πλήρως τραβεστί καθώς το χρώμα τους δέρματος γύρω από τα μάτια του γίνετε σκούρο, όπως μίας καλοβαμένης πόρνης, ακόμα και η κόρη του ματιού του γίνετε οριζόντια σαν βατράχι.Το ρασένγκαν στο Σέιτχ Μόουντ μπορεί να συνδιάστει με την ενέργεια της φύσης, με αποτέλεσμα το ράσενσούρικεν, το ρασένγκαν, μόνο που γαμάει πολύ περισότερο. Επίσης, στα πρόσφατα τεύχη του Τσοντοπεριοδικού όπου δημοσιέυτε ο μάνγκα του Ναρούτου (Μάνγκα=Κόμικ) αποκαλύφθηκε πως Ναρούτος πλέον έχει ενώσει τις δυνάμεις του με την δαιμονική αλεπού με τα 9 παλαμάρια, για να αντιμετωπίσει τους αμέτριτους βιαστές που επιθυμούν να τον παραδώσουν στον αληθινό αρχηγό των Ακάτσκι, τον Τόμπι που κανένας δεν ξέρει ποιός είναι. Η δύναμη του πλέον είναι τεράστια, με μία καινούργια εμφάνιση που θυμίζει έναν φλεγόμενο διάολο, ο Ναρούτος μπορεί πλέον να χρησιμοποιήσει της 9 ψωλές της αλεπούς για να κορέσει την πείνα του για άγριο σεξ. Το ρασένγκαν στην κατάσταση αυτή γίνεται φουλ γαμάουα, καθώς μπορεί να το ρίξει σαν κάμεχάμεχα, γιαυτό δέχτηκε μήνυση από τον Σον Γκόκου με την κατηγορία πως έκλεψε την τεχνική του χωρίς να λάβει πνευματικά δικαιώματα.

Συνησφορά στην Ομοφυλοφιλία Edit

Ο Ναρούτος υποστηρίζει φανατικά τους ομοφυλόφιλους ακόμα και αν μέσα του έχει τον καταπιεσμένο πόθο για να βυθίσει το ανεμοδαρμένο πλοίο του στο βάθος του κόλπου της Σάκουρα. Έχει πάρει μέρος σε πολλές Γκέι Παρελάσεις και ειδικά μαζί με τον ερωτικό πρωκτοσύντροφό του Χίτλερ στο Ετήσιο Καρναβάλι Τελειωμένων Αδερφών το 1945 λίγο πιο πριν την γέννηση του Κολοκοτρώνη. Επίσης σημαντικό είναι πως ο λόγος που ο Ούτσιχα Ιτάτσι (μεγάλος αδελφός του Σάσκε) αρρώστησε βαριά ήταν το ότι είδε τον ίδιο τον αδελφό του να φιλιέται με τον Ναρούτο στο Φέισμπουκ, ενώ ο ίδιος όπως και ο Ούτσιχα Μάνταρα είναι εξαιρετικοί ομοφυλοφοβικοί, ο Βαθμός μυωπίας του Itachi ο οποίος ήταν ήδη 15.5 ανέβηκε κατά δέκα βαθμούς ύστερα από αυτό το γεγονός, έτσι αποφάσισε να ανοίξει τα μάτια του Σάσκε με το να σκοτώσει όλη την φατριά τους για να γλυτώσει από την ξεφτίλα, από τότε ο Σάσκε τον καταδιώκει για να τον εκδικιθεί διαδηλώνοντας για τα δικαιόματα του ως γκέι. Εξαιτίας της τρελής ομοφυλοφιλίας του Ναρούτου έχουν κυκλοφορήσει στο διαδύκτιο είκονες με yaoi που εμπεριέχουν τον Ναρούτο και τον Σάσκε να γλύφονται. Επίσης ο Ναρούτος έχει γίνει σημαντικό μέλος, όπως και ο Σάκης Ρουβάς,του κινήματος που υποστηρίζει την γκέι-παντριά.

Άλλοι ΧαρακτήρεςEdit

Χωρίς τίτλο

Ο Τσακ Νόρις επιτίθεται στον Σασούκε με την περίφημη στριφογυριστή κλωτσιά του. Παρατηρήστε την αλλοιωμένη μάπα του.(Αυτή η φωτογραφία έχει παρθεί από ειδικούς)

Βασικοί χαρακτήρεςEdit

  • Σάκουρα: μία άχρηστη που είναι τελείως μη απαραίτητη σαν χαρακτήρας σε οποιαδήποτε σειρά. Μακράν ο πιο άχρηστος χαρακτήρας. Πάντα κάθεται σαν ένα καθυστερημένο πίσω από τον Ναρούτο και τον Σάσκε, ενώ σκέφτεται ότι μια ζωή είναι η άχρηστη της παρέας και ότι όλη την δουλειά την κάνουν ο Ναρούτος και ο Σάσκε. Ωστόσο, αντί να σηκωθεί να πάει να κάνει κάτι που να αξίζει, συνεχίζει να κάθεται. Μέσα στο πρώτο μέρος το μόνο που έχει καταφέρει να βελτιώσει είναι οι φωνητικές χορδές της φωνάζοντας συνεχώς Σάσκε!!Σάσκε!!Ναρούτε!!. Η Σάκουρα ξέρει ότι στην πραγματικότητα είναι εντελώς n00bίδιο, αλλά προσπαθεί να νιώθει καλύτερα με τον εαυτό της κοροϊδεύοντας τον Ναρούτο και την Ίνο(η οποία είναι ελάχιστα καλύτερη όσον αναφορά τα τσιμπούκια). Η Σάκουρα έχει προσπαθήσει πολλές φορές κατα την διάρκεια της σειράς να αυτοκτονήσει, ανεπιτυχώς. Αργότερα η Σάκουρα συνειδητοποιώντας την θέση που της ανήκει άρχισε να κυλάει σε ναρκωτικά όπως μαριχουάνα, κοκαΐνη, κρακ, καναρόσπορους και απωθητικά σκόνης για υπολογιστές. Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν πρόσεξε καν την απουσία της Σάκουρας ή απλά την πρόσεξε και έκανε τον σταυρό του.
  • Σάσκε: Ο Σάσκε είναι εδώ και πολλά χρόνια κρυφά ερωτευμένος με τον Κακάσι (ο οποίος δεν του κάθεται παρά τις αμέτρητες προσπάθεις του Σάσκε). Αφού ο Σάσκε προσευχήθηκε σε όλες τις θρησκείες (δίχως επιτυχία, ενώ κόντευε να γίνει αντίχριστος, κατέληξε να κάνει μια προσπάθεια στον Τσακ Νόρις. Όταν ούτε κι αυτό είχε κάποιο αποτέλεσμα, φώναξε με όλη του την δύναμη Γαμώ τον Τσακ Νόρις μου γαμώ. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου ο Σάσκε ήταν νεκρός, και πάνω στην πλάτη του είχε χαραχθεί η εξής φράση:Chuck Norris Was Here. Μετά από εξαιρετικά μεγάλη προσπάθεια, κατάφερε να τον αναστήσει η Τσουνάντε. Εξαιτίας της πολλής πίεσης, τα τεράστια βυζόμπαλα της έκαναν μπαμ και ξεφούσκωσαν, καταλήγοντας σαν της Σάκουρας.
  • Κακάσι: Ένας καθυστερημένος μαρμαρόβλακας μπετόστοκος ο οποίος αργεί 5 ώρες σε οποιαδήποτε συνάντηση. Έμαθε στον Σάσκε την τεχνική "Τσιντόρι" η οποία ενισχύει το χέρι στον κώλο με μία θανάσιμη τάση ρεύματος.
  • Χινάτα: Μία βυζαρού θεογκόμενα που από μικρή γουστάρει τρελά τον Ναρούτο, ο οποίος όμως την αγνοεί λόγω του διακαή πόθου που εκτρέφει προς τον Σάσκε. Έχει Μπιακούγκαν (κάτι άσπρα μάτια που σε κάνουν να βλέπεις τα πάντα) κάτι που την κάνει να φένετε σαν τυφλή. Τα βυζγιά της ελκύουν άτομα και από τα δύο φύλα. Η Σάκουρα καταβάθως τα λιγουρεύεται και ζηλεύει που η ίδια είναι επίπεδη ενώ η Χινάτα προικισμένη. Έχει και έναν πούστη ξάδελφο, τον Νέτζι, που θέλει μια μέρα να την πηδήξει.

  • Σικαμαρού: Ένας παλιοτζόγλανος του κεράτα που κάνει κάτι τζούτσου που σε στανάρουν και σου σπάνε τα νεύρα. Είναι κλασικός ξερόλας και τα έχει με ένα παλιοτσόλι από το χωριό της άμμου την Τεμάρι, που είναι τόσο ψωνισμενη που συνεχώς κρατάει μια βεντάλια λες και είναι καμιά δούκισσα.