Ναζί

Mussolini hitler.jpg

Από δεξιά προς αριστερά:Ένας ναζί και μισός.

“Ναζί κανείς ή να-(μη)-ζί;”

- Μπίλυ Χίτλερ

“Ναζί κανείς ή νεοναζί;”

- Όσκαρ Ουάιλντ

“Οι Ναζί κάνουν νάζια”

- Τζώρτζιλ για τους Ναζί

“Δεν θα με ρίξετε με τα νάζια σας!”

- Ανθυπολοχαγός Νατάσα για τους Ναζί

“Θέλω νάζι και κουνήματα!”

- Χίτλερ για τις μαζορέτες του κόμματος
Nazi-pigeon-operator.jpg

Nazi fast Network

Ναζί λέγονταν οι φανατικοί γερμανοί οπαδοί των Ελ. Αυτό φαίνεται ιδιαίτερα στα κτίρια που χτίζανε, αφού όλα είχαν κολώνες και ήταν από μάρμαρο. Οι ναζί ήταν όλοι άντρες (φοβούνταν τις γυναίκες και τις απέφευγαν). Συχνά φορούσαν τις αστείες τους στρατιωτικές στολές, τις καλτσοδέτες και τα σουτιέν πάντα κάτω από τη φόρμα, κρύβονταν για μέρες και έπαιζαν παιχνίδια, που μόνο άντρες με στρατιωτικές στολές μπορούν να παίξουν. Επίσης τους άρεζαν και τα μεγάλα καπέλα.

7354.jpg

Για να κάνει κάποιος καριέρα στους Ναζί έπρεπε να έχει Άρια καταγωγή

Μοιραίως, κάποτε κήρυξαν τους εαυτούς τους απόγονους των Ελ, πράγμα που οδήγησε στην αντιπάθεια τους κατά των άλλων δήθεν απογόνων των Ελ, των ελλήνων, που δεν έμοιαζαν καθόλου γερμανοί και επομένως έπρεπε να κατακτηθούν για να σβηστούν και να καούν τα χωριά τους (όπως και οι δυο τους πόλεις).

Ευτυχώς όμως στην πορεία πετσοκοψίματος τους πέρασαν και από την Άνω Μουσουνίτσα, η οποία εκτός από πολιτισμικό σοκ αποτέλεσε και επιχείρημα
Nazi bicycle troops.jpg

5o μηχανοκίνητο τάγμα Ναζιστών

για τους ναζί, να μην σβήσουν τελείως τους
Swarz.jpeg

"Hail Fisher". O ¨Αρνολντ χαιρετάει έναν ψαρά.

έλληνες, αφού ήταν ολοφάνερο πλέον ότι δεν κατάγονταν από τον Σείριο αλλά απλά από τα Βαλκάνια. Από εκεί και πέρα άρχισε να τους παίρνει ο κατήφορος, αφού πολλοί τους δεν έβλεπαν πλέον νόημα στην ύπαρξη τους ενώ άλλοι σκοτώνονταν μεταξύ τους για χάρη της προβατίνας Μπιρμπίλω. Αργότερα τους αποτελείωσε ο Φίτσουλας (γνωστότερος και ως "ο Φίτσουλας με τ' όνομα"), διάσημος οπλαρχηγός και χασισέμπορος από τα Ζωνιανά.
2Nazi Pin Up by hihosteverino.jpg

Οι εθελοντές έκαναν ουρές μπροστά στα γραφεία αυτής της Ναζί ανακρίτριας

Όλη αυτή η ιστορία έληξε, απότομα με τον Τρίτο Μεσσιανικό Πόλεμο, κατά την
Nazizombies.jpeg

Οι σκοτωμένοι Ναζί μεταμορφώνονταν σε ζόμπι και συνέχιζαν να πολεμούν

διάρκεια του οποίου οι Ελ, έχασαν τα πάτρια για αυτούς εδάφη, αλλά κατέλαβαν το όρος Μπουγιουκτσαλάν, στο οποίο διαμένουν ως και σήμερα οι απόγονοι αυτών των στρατόκαυλων Ελ. Υπάρχουν πολλές ιστορίες για αυτούς, αλλά η πιο ωραία είναι η δεύτερη. Σύντομα ακούγεται ότι οι Ελ θα ζητήσουν από τον ΟΗΕ, να τους δώσει και άλλα δικαιώματα, και να αναγνωρίσει το παρακράτος τους, όπως έκαναν οι αντιπαλοί τους Καταλανανιριρείρος. Κατασκεύες πυρηνικών και δια-τοξικών όπλων αποκλείονται σε κάθε περίπτωση, γιατί κατασκευάζονται αλλού.

[επεξεργασία] Διαβάστε επίσης